Buddha 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2008 Man bliver frygteligt genereret af det.....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Man bliver frygteligt genereret af det.....:( Der er da mindre kontrast end "Classic" som 60% af brugerne foretrak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Så er det farverne som skinner helt forkert i øjnene....:( Tilbage til det gamle klassiske.....:) Der er da mindre kontrast end "Classic" som 60% af brugerne foretrak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Så er det farverne som skinner helt forkert i øjnene....:( Ja, der er jo VILDT mange farver i dette:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Beklager meget Steen, men det skærer i øjnene.... Farver eller ej..... Ja' date=' der er jo VILDT mange farver i dette:rolleyes:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Beklager meget Steen, men det skærer i øjnene.... Farver eller ej..... Jeg synes det er super lækkert. Det skærer ikke i øjnene eller noget.. Husk at man nede i venstre hjørne kan vælge mellem 2 andre som skiller sig meget ud .. så der burde være noget for en hver smag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Kan du så ikke ændre baggrunden på hele sitet til noget mørkt???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Black/blue er ok :th2: Man skal nok bare vænne sig til det... Jeg syntes det ser helt fint ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Kan du så ikke ændre baggrunden på hele sitet til noget mørkt???? Det kunne jeg godt, men det tror jeg ikke får meget opbakning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Black/blue er ok :th2: Man skal nok bare vænne sig til det... Jeg syntes det ser helt fint ud Black/Blue er jo defekt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Black/Blue er jo defekt.... Det bliver du da vist nød til at forklare... Den virker fint her, og farverne er helt ok.. Hvad er der galt med den ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Det skal se såden ud: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Det skal se såden ud: Det gør det så også. EDIT: Jeg mangler også den nederste del, men det gør bestemt ingenting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Jeg bruger sunddebatten for at læse og skrive diverse tekster.. Jeg kan stadig læse her på sitet, endda lige så let som i forgårs.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Sådan ser min ud... Det er da helt perfekt.... Ingen brok herfra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Sådan ser min ud... Det er da helt perfekt.... Ingen brok herfra :th2: Du mangler da hele rammen rundt om og tekstfeltet er helt lyst. Nej det går virkelig ikke. Hvis vi skal have et mørkt, hvad så med dette http://www.completegfx.com/index.php?styleid=32 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Kan du ændre bredden til 1200px, så er det fint...:) Du mangler da hele rammen rundt om og tekstfeltet er helt lyst. Nej det går virkelig ikke. Hvis vi skal have et mørkt, hvad så med dette http://www.completegfx.com/index.php?styleid=32 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Du mangler da hele rammen rundt om og tekstfeltet er helt lyst. Nej det går virkelig ikke. Hvis vi skal have et mørkt, hvad så med dette http://www.completegfx.com/index.php?styleid=32 Jeg havde skiftet til dette ASAP hvis det var muligt. Kører i den Dark et eller andet idag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Jeg vil nu stadig foretække det "gamle" classic look, det passede fint til mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Jeg vil nu stadig foretække det "gamle" classic look' date=' det passede fint til mig :)[/quote'] Hvor er den store forskel ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Kan du ændre bredden til 1200px' date=' så er det fint...:)[/quote'] Jeg har installeret det i "fluid", men nu er der bold, så jeg får ikke lige tilrettet det. Kig på det og bedøm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Meget fedt skin... http://www.vbskinzone.com/demo/?styleid=7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Meget fedt skin... http://www.vbskinzone.com/demo/?styleid=7 Jeg synes ikke der er en stor kontrast forskel på dette og så mit design. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Prøv lige at ændre farven på den generelle baggrund, altså den hvide, til en #CCCCCC Tror det vil gi en del... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Hej Steen! Flot, at du har taget færgerne med også - for at understrege, at debatten også gælder andre end Malmöitterne, I presume. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites