Admin 12 Anmeld indhold Skrevet June 21, 2008 Så har jeg opdateret til version 3.7.1, hvilket åbenbart betyder at nogle det kun er Classic opsætningen der funker som den skal, så jeg må på jagt efter nye opsætninger. Tilgengæld er der kommet nye funktioner som bl.a. foto-album. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Så har jeg opdateret til version 3.7.1' date=' hvilket åbenbart betyder at nogle det kun er Classic opsætningen der funker som den skal, så jeg må på jagt efter nye opsætninger. [/quote']Et hurtigt tjek hér, p.t. i IE7, der virker de to andre opsætninger da fint. Men jeg klikkede dog ikke i dybden på dem - det er måske dét du mener, at de fejler "hist & hér"?Interessant...hvor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Et hurtigt tjek hér' date=' p.t. i IE7, der virker de to andre opsætninger da fint. Men jeg klikkede dog ikke i dybden på dem - det er måske dét du mener, at de fejler "hist & hér"?Interessant...hvor? [/quote'] Alle 3 ser også ud til at virke fint i Safari 4 og FireFox 3 på Mac'en. Gio> Brugerprofil - Networking. Der finder du photoalbummet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Gio> Brugerprofil - Networking. Der finder du photoalbummetTakker....tar en titt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Pictures Remaining60Maximum File Size per Picture97.7 KBMaximum Picture Dimensions600 by 600 Pixels 600x600 og små 100 KB pr. billede...kan disse sættes op, Steen? Mine thumbnails er 600x600 (næsten) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Et hurtigt tjek hér' date=' p.t. i IE7, der virker de to andre opsætninger da fint. Men jeg klikkede dog ikke i dybden på dem - det er måske dét du mener, at de fejler "hist & hér"?Interessant...hvor? [/quote'] Det er udseendet der er i skoven. Speciel Black/blue mangler hele grafikken udenom forummet. hmmm Hvor store vil man da gerne have dem ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 600x600 og små 100 KB pr. billede...kan disse sættes op' date=' Steen? Mine [i']thumbnails er 600x600 (næsten) :D Gør med den tekst som du altid gør med tekst der kommer fra Steen, ignorer det ;-) Du kan sagtens smide større billeder op; http://www.sunddebat.com/debat/album.php?albumid=3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Gør med den tekst som du altid gør med tekst der kommer fra Steen, ignorer det ;-) Du kan sagtens smide større billeder op; http://www.sunddebat.com/debat/album.php?albumid=3Arh, ikke helt...som der også står, så resizes de jo automatisk...såehh ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Ahh, den havde jeg ikke fanget... Jeg prøvede bare at kaste noget der var større op, og fik ingen fejl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Jeg får fejl når jeg trykker på "nye meddelser" både hjemme (OSX Firefox 3) og på arbejdet (Windows IE6). Servage kommer og siger linket/filen ikke findes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Ahh' date=' den havde jeg ikke fanget... Jeg prøvede bare at kaste noget der var større op, og fik ingen fejl.[/quote']Som sådan smart nok - men det er bare for småt. Steen: Minimum 1024 - filesize, tja...hmm...der må jeg lige være dig svar skyldig, da jeg ikke kan huske tabellerne for komprimering i den størrelse, uden for mange artifacts. Og ofte er det jo individuelt, alt efter hvad billedet indeholder. Men der er et par tommelfingerregler der kan bruges. Måske andre har forslag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Jeg får fejl når jeg trykker på "nye meddelser" både hjemme (OSX Firefox 3) og på arbejdet (Windows IE6). Servage kommer og siger linket/filen ikke findes. Ah.. det er på forsiden www.sunddebat.com at linket er forkert under "nye meddelelser" - da stien nu inkluderer /debat/ igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Så har jeg opdateret til version 3.7.1, hvilket åbenbart betyder at nogle det kun er Classic opsætningen der funker som den skal, så jeg må på jagt efter nye opsætninger. Tilgengæld er der kommet nye funktioner som bl.a. foto-album.Jeg spørger lige åndsvagt, er ikke pc nørd, så hvad er forandret i den nye version? Og nye funktioner...? Fotoalbum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Jeg spørger lige åndsvagt' date=' er ikke pc nørd, så hvad er forandret i den nye version? Og nye funktioner...? Fotoalbum [/quote'] Du kan sammenligne det med dine windows opdateringer. De finder løbende en masse sikkerhedshuller og andre bugs, som de anbefaler at man reparerer med disse opdateringer. Yderligere udvikler de så løbende software med nye ting som bla. fotoalbums og ting og sager. Ulempen er at de kan fjerne de ændringer man har lavet, så man skal begynde forfra og der kommer så også en masse "phrases" der oversættes fra engelsk til dansk og svensk. Der kommer allerede en ny på tirsdag, så jeg "lapper" ikke noget lige nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Jeg kan se at "Classic" heller ikke virker korrekt, så der er vel ikke andet for end at jeg må smøge ærmerne op og lave et custom layout til Øresundsdebatten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites