Jump to content
Admin

Ny version

Recommended Posts

Så har jeg opdateret til version 3.7.1, hvilket åbenbart betyder at nogle det kun er Classic opsætningen der funker som den skal, så jeg må på jagt efter nye opsætninger. Tilgengæld er der kommet nye funktioner som bl.a. foto-album.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har jeg opdateret til version 3.7.1' date=' hvilket åbenbart betyder at nogle det kun er Classic opsætningen der funker som den skal, så jeg må på jagt efter nye opsætninger. [/quote']Et hurtigt tjek hér, p.t. i IE7, der virker de to andre opsætninger da fint. Men jeg klikkede dog ikke i dybden på dem - det er måske dét du mener, at de fejler "hist & hér"?Interessant...hvor? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Et hurtigt tjek hér' date=' p.t. i IE7, der virker de to andre opsætninger da fint. Men jeg klikkede dog ikke i dybden på dem - det er måske dét du mener, at de fejler "hist & hér"?Interessant...hvor? :rolleyes:[/quote'] Alle 3 ser også ud til at virke fint i Safari 4 og FireFox 3 på Mac'en.:thumbup: Gio> Brugerprofil - Networking. Der finder du photoalbummet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pictures Remaining60Maximum File Size per Picture97.7 KBMaximum Picture Dimensions600 by 600 Pixels
600x600 og små 100 KB pr. billede...kan disse sættes op, Steen? Mine thumbnails er 600x600 (næsten) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Et hurtigt tjek hér' date=' p.t. i IE7, der virker de to andre opsætninger da fint. Men jeg klikkede dog ikke i dybden på dem - det er måske dét du mener, at de fejler "hist & hér"?Interessant...hvor? :rolleyes:[/quote'] Det er udseendet der er i skoven. Speciel Black/blue mangler hele grafikken udenom forummet. hmmm :cool: Hvor store vil man da gerne have dem ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahh' date=' den havde jeg ikke fanget... Jeg prøvede bare at kaste noget der var større op, og fik ingen fejl.[/quote']Som sådan smart nok - men det er bare for småt. 2eobcsh.png Steen: Minimum 1024 - filesize, tja...hmm...der må jeg lige være dig svar skyldig, da jeg ikke kan huske tabellerne for komprimering i den størrelse, uden for mange artifacts. Og ofte er det jo individuelt, alt efter hvad billedet indeholder. Men der er et par tommelfingerregler der kan bruges. Måske andre har forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg får fejl når jeg trykker på "nye meddelser" både hjemme (OSX Firefox 3) og på arbejdet (Windows IE6). Servage kommer og siger linket/filen ikke findes.
Ah.. det er på forsiden www.sunddebat.com at linket er forkert under "nye meddelelser" - da stien nu inkluderer /debat/ igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har jeg opdateret til version 3.7.1, hvilket åbenbart betyder at nogle det kun er Classic opsætningen der funker som den skal, så jeg må på jagt efter nye opsætninger. Tilgengæld er der kommet nye funktioner som bl.a. foto-album.
Jeg spørger lige åndsvagt, er ikke pc nørd, så hvad er forandret i den nye version? Og nye funktioner...? Fotoalbum :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg spørger lige åndsvagt' date=' er ikke pc nørd, så hvad er forandret i den nye version? Og nye funktioner...? Fotoalbum :confused:[/quote'] Du kan sammenligne det med dine windows opdateringer. De finder løbende en masse sikkerhedshuller og andre bugs, som de anbefaler at man reparerer med disse opdateringer. Yderligere udvikler de så løbende software med nye ting som bla. fotoalbums og ting og sager. Ulempen er at de kan fjerne de ændringer man har lavet, så man skal begynde forfra og der kommer så også en masse "phrases" der oversættes fra engelsk til dansk og svensk.:sick: Der kommer allerede en ny på tirsdag, så jeg "lapper" ikke noget lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites