Jump to content
ani

Ingredienser til koldskål

Recommended Posts

Hvis man skal handle ind her i sverige til koldskål, er der så nogen der ved hvilken slags mjølk man skal købe når man skal have: Tykmælk Kærnemælk Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, og jeg tvivler på om man overhovedet kan købe noget der svarer til ovenstående overhovedet da svenskerne jo ikke rigtig kender til koldskål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en helt fantastisk opskrift på koldskål her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=5410&highlight=koldsk%E5l Supernem at lave og er bare så lækker. Må vist hellere selv få købt ind til den, så vi kan få koldskål i morgen :th2: Vh Plup
Den opskrift prøvede vi i forrige uge - og nej, det er ikke det samme som koldskål. Det blev alt for tykt og skummende. så hellere tage kærnemælk med hjem fra Dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bringer en servicemeddelelse: Den lille økobutik "Morot & Annat" på Drottningtorget i Malmö har både kærnemælk og færdig koldskål fra Thise Mejeri. (jeg bryder mig hverken om kærnemælk eller koldskål så jeg gider ikke diskutere om de smager godt eller ej).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi bringer en servicemeddelelse: Den lille økobutik "Morot & Annat" på Drottningtorget i Malmö har både kærnemælk og færdig koldskål fra Thise Mejeri. (jeg bryder mig hverken om kærnemælk eller koldskål så jeg gider ikke diskutere om de smager godt eller ej).
Se, det kalder jeg en information, som kan bruges til noget. TAK! Jeg elsker kærnemælkskoldskål.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites