Fagerland 10 Anmeld indhold Skrevet June 19, 2008 På vej hjem i går ved 18 tiden lige inden betalingsdelen mod Sverige. En sort V70 med meget mørke ruder over alt med blå blink i bagsmækken (de blinkede så derfor så jeg dem, eller kunne de ikke ses). Altså en civil svensk polis. Den havde standset en Porsche. Damn den så ikke rar ud ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Den var vel bare misundelig...:D På vej hjem i går ved 18 tiden lige inden betalingsdelen mod Sverige. En sort V70 med meget mørke ruder over alt med blå blink i bagsmækken (de blinkede så derfor så jeg dem, eller kunne de ikke ses). Altså en civil svensk polis. Den havde standset en Porsche. Damn den så ikke rar ud ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Det var en civil XC70 i mørkeblå med tonede ruder (og blå blink bag disse) Tror Cayenne turboen troede han ville køre om kap - og så røg det kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 hmm mente bestemt det var en v70, men hvad det kan være svært at afgøre når, at man kører 150 km/t ved 90 km/t stilte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Det er jo et stort problem at civile politibiler lægger op til race på broen......:D Det var en civil XC70 i mørkeblå med tonede ruder (og blå blink bag disse) Tror Cayenne turboen troede han ville køre om kap - og så røg det kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Jeg vel nu også mene at det var en V70, jeg overhalede den også med lidt mere end 90, tror det var lige efter den stoppede bil var kørt igen, den holdt alene og chauføren var på vej ind i bilen igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomassen 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Lidt i 18:30 (onsdag) havde den stoppet en anden bil lidt inden afkørsel til Ystad. Mit gæt er at politibilen er mørkeblå 70 XC. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2008 Lyder, som om der var 2 civile polisbiler ude Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2008 Fagerland : fint nok at du kan finde ud af at køre 150 km/t hvor der er 90 Km/t, det har jeg i princippet ikke noget problem med - men for dumt at ligefrem prale med det.. Fedtmule : Du mener at det er politiets skyld at folk kører for stærkt. Er vi derude nu ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2008 Nej har jeg sagt det??? Fagerland : fint nok at du kan finde ud af at køre 150 km/t hvor der er 90 Km/t, det har jeg i princippet ikke noget problem med - men for dumt at ligefrem prale med det.. Fedtmule : Du mener at det er politiets skyld at folk kører for stærkt. Er vi derude nu ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites