Jump to content
Fagerland

Sort V70 (muligvis R)

Recommended Posts

På vej hjem i går ved 18 tiden lige inden betalingsdelen mod Sverige. En sort V70 med meget mørke ruder over alt med blå blink i bagsmækken (de blinkede så derfor så jeg dem, eller kunne de ikke ses). Altså en civil svensk polis. Den havde standset en Porsche. Damn den så ikke rar ud ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den var vel bare misundelig...:D

På vej hjem i går ved 18 tiden lige inden betalingsdelen mod Sverige. En sort V70 med meget mørke ruder over alt med blå blink i bagsmækken (de blinkede så derfor så jeg dem, eller kunne de ikke ses). Altså en civil svensk polis. Den havde standset en Porsche. Damn den så ikke rar ud ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo et stort problem at civile politibiler lægger op til race på broen......:D

Det var en civil XC70 i mørkeblå med tonede ruder (og blå blink bag disse) Tror Cayenne turboen troede han ville køre om kap - og så røg det kort. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fagerland : fint nok at du kan finde ud af at køre 150 km/t hvor der er 90 Km/t, det har jeg i princippet ikke noget problem med - men for dumt at ligefrem prale med det.. Fedtmule : Du mener at det er politiets skyld at folk kører for stærkt. Er vi derude nu ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej har jeg sagt det???

Fagerland : fint nok at du kan finde ud af at køre 150 km/t hvor der er 90 Km/t, det har jeg i princippet ikke noget problem med - men for dumt at ligefrem prale med det.. Fedtmule : Du mener at det er politiets skyld at folk kører for stærkt. Er vi derude nu ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites