Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Jeg fatter ikke hvad de der forpu**** gule vejspærringer skal gøre godt for? Hvis man kører bare en anelse over 20 km/t gennem bane 1 eller 2, skal man alligevel holde stille foran bommen og vente på den gider tage sig sammen og gå op. Dammit! Jeg er SÅ træt af den forbandede bro! Det er ikke andet end sure udgifter og besværligheder! Flytter sq snart tilbage eller får mig et job i Sverige. Barrieren bliver større og større... Jamen dog - du får det sgu ik' meget bedre trafikalt set i DK/København. Tværtimod da. Efter at jeg er begyndt at arbejde i Kastrup og fået kontor dér, er situationen for mig helt genial :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Jamen dog - du får det sgu ik' meget bedre trafikalt set i DK/København. Tværtimod da. Efter at jeg er begyndt at arbejde i Kastrup og fået kontor dér, er situationen for mig helt genial :) Nej, det gør jeg jo nok ikke... Men jeg oplever da ikke, at jeg i KBH møder en eller anden idiot, som hiver et eller andet sted mellem 50 og 130 kroner ud af hånden på mig, fordi jeg kører forbi ham for DERNÆST at forlange, at jeg skal kravle op over et fortov og ned på den anden side igen - iført bil... og gentager det vilde trick 8 timer senere... Men de rasler jo med sablerne nu, så det kan være at vi inden længe har trængselsafgift i KBH.. SÅ mangler vi bare, at de fjerner kørselsfradraget, så er den i vinkel... :th2: Cathen - der er lidt muggen lige nu... :( PS: Tillykke med jobbet i Kastrup. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Men de rasler jo med sablerne nu, så det kan være at vi inden længe har trængselsafgift i KBH.. SÅ mangler vi bare, at de fjerner kørselsfradraget, så er den i vinkel... Cathen - der er lidt muggen lige nu... Rolig nu :) PS: Tillykke med jobbet i Kastrup. ;) Jow tak - 29,5 km til kontoret. Nice :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 er der engetnlig nogen der kender regler angående vejbumb er det ikke noget med at de skal kunne forcers uden hastighedsnedsættelse og gene samt risiko for skader på bil ved den lokalt fastsatte max hastighed? og hva helvede sker der for de der reflexskilte der er sat op så de rager ud g er man blot en smule uopmærksom i en stor bil ja så kan man få skrællet bilens side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 er der engetnlig nogen der kender regler angående vejbumb er det ikke noget med at de skal kunne forcers uden hastighedsnedsættelse og gene samt risiko for skader på bil ved den lokalt fastsatte max hastighed? og hva helvede sker der for de der reflexskilte der er sat op så de rager ud g er man blot en smule uopmærksom i en stor bil ja så kan man få skrællet bilens side. Kender ikke reglerne, men mon de er så strikse?! Jeg synes også det er noget mærkeligt noget med de skilte der. Men man må bare finde sig i det og tage truck-banen.. det gør jeg i hvert fald. Jeg gider ikke de bump eller de skilte. Eller folk der kigger underligt på en fordi man kravler over med 5 kmt, skråt henover. Som det bliver sagt så mange gange - man åbner op for 30 kmt baner for dernæst at ligge et kantsten 50 m efter... hmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 nå skev til dem og brokkede mig gevaldigt over dee bump der og hvorfor pokker de liger der i tide og utide fik svar indenfor en halv time. som følger: Hej Andreas, Tak for din mail. Vi er meget bevidste om, at de gule fartdæmpere er til stor gene for især pendlere, og vi har i den seneste tid haft en daglig dialog med den svenske Tull om brugen af disse. Under normale forhold, er de et nødvendigt arbejdsredskab for Toldens medarbejdere, der skal sikre det personale der udfører kontrol umiddelbart efter betalingsanlægget. Men vi har i den seneste tid desværre oplevet, at fartdæmperne har været lagt ud selvom der ikke var toldere i de pågældende baner. Det forhold har vi gentagne gange diskuteret med Toldens ledelse, som forsikrer os om, at de vil gøre en indsats for at fartdæmperne kun anvendes i baner med kontrol. Venlig hilsen/Vänliga hälsningar Gitte Tage Stoustrup Kundekommunikationsleder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2008 Jeg var så "heldig" at komme en dag hvor der stod både politi, tolder og bilsyn-personale Og så røg min bil lige ind til siden, til et hurtigt syn.... meget underligt at stå for enden at øresundsbroen og få foretaget syn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites