Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2008 Husk der er fodbold i Oxie søndag den 3/8 kl. 14.00 Det er på græs :th2: HUSK NY BANE Göranssons Väg i Oxie (Oxievångs idratsplas ) Hvem kommer Meld dig til her eller på www.igroups.dk/igroup.asp?group_id=19805 har du ikke en kode så send en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Vi er indtil videre 2 tilmeldte, er der flere som er friske??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Hej med jer Så har vores fodboldhold fået en sponser det blev. Kitchn Malmö Hornyxegatan 4 21376 Malmö Tlf. 040221211 www.kitchn.se Vi ses til August Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Konvict 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Hej hej!! 2 mere til på søndag... Martin og jeg... pga. arbejde bliver jeg nok en anelse forsinket... ses derude!! mvh Tarik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 Skal på skanderborg festival, så kan ikke komme. Men god kamp Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Hej PGA. Nye arbejdstider bliver jeg nød til at melde afbud hele august mdr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Husk der er fodbold i Oxie søndag den 3/8 kl. 14.00 Det er på græs :th2: HUSK NY BANE Göranssons Väg i Oxie (Oxievångs idratsplas ) Hvem kommer Meld dig til her eller på www.igroups.dk/igroup.asp?group_id=19805 har du ikke en kode så send en PM Er der fodbold på denne bane i dag? Der var ikke nogen, da jeg var forbi sidste gang, der skulle spilles her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MarkJust 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2008 Er et er hold for danskere, eller er det lidt af hvert? Jeg er lidt nysgerrig, for savner lidt at spille fodbold - og så kunne det jo være alletiders, hvis der ligefrem var et hold, hvor der også var bare et PAR danskere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 Hej med dig det er dansker men alle er velkommen det er ved Oxie IF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MarkJust 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Hvordan og hvorledes med den nye sæson? Er der nogle danskere der spiller bold? Eventuelt hvor? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Vedr. fodbold Pga. manglende personer med tid og kondi er det nedlagt 2008 men er der nogle i Oxie som kan få gang i det igen er jeg med. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites