Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet June 16, 2008 Til dem af jer der ikke lige har tænkt på det, så er det helligdag på fredag, her tænker jeg mest på de af jer der har børn i institution, de har nemlig lukket fredag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Jep, og pas extra på i trafiken fredag aften/nat, for relativt mange svenskere kører rundt med alkohol i blodet Som en svensk kollega sagde til mig for fem år siden (da jeg tog hans nattevagt i Stockholm, så han kunne drikke sig svenskerstiv og efterfølgende falde om i skoven), han sagde: "Hvis Sverige en dag skal blive besat af en fremmed magt, så vil midsommeraften være den ideele dag for den fremmede magt, da alle civile samt det meste af politiet og militæret er for fulde til at sanse noget som helst" Samtidig viste han mig så en artikel i en svensk avis, hvor man så en statistik over "antal ulykker" og "antal dødsfald" på de svenske veje for midsommeraften de seneste 10 år - liiidt skræmmende... ...men SKÅL! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 hahah de svensker er for syyggge heheheh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 Til dem af jer der ikke lige har tænkt på det' date=' så er det [b']helligdag på fredag, her tænker jeg mest på de af jer der har børn i institution, de har nemlig lukket fredag :) Så er det DERFOR naboerne kiggede underligt på os forleden Vi blev inviteret til midsommer hos dem, men måtte bruge en del tid på at forklare at vi altså skal på arbejde først... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 Tidspunkt for midsommerfest Måske skal i lige checke tidspunktet for fest Vi blev nemlig meget overraskede da vi skulle holde midsommer for nogen år siden. Vi troede det var om aftenen, men nej 13.30 dukkede de op med blomster og sild. Öh, hej. Sikken tidligt i kommer. Tidligt, nej. Det er da helt normalt. Da vi så fortalte dem at vi liige skulle på arbejde sidst på eftermiddagen grinte de. Der er da ingen der arbejder på midsommeraften. Der er nogen der holder sjov med jer. Men når man arbejder på Sturup så kan tingende väre lidt anderledes Så vi forlod festen et par timer. Obs ! Husk også at Lördagen er helligdag. Så er det DERFOR naboerne kiggede underligt på os forleden Vi blev inviteret til midsommer hos dem, men måtte bruge en del tid på at forklare at vi altså skal på arbejde først... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2010 Hvor er det bedste sted i Malmö-området at opleve denne fest? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2010 Hvor er det bedste sted i Malmö-området at opleve denne fest?Uden at have tjekket, så skulle jeg mene Folkets Park eller Pildamsparken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites