Jump to content
Junkeren

Amager Strandvej spærret de næste 4 måneder!

Recommended Posts

Udover forlængede transporttider og unødvendig belastning af miljøet' date=' synes jeg desuden det er forkasteligt at den tunge trafik fra raffinaderiet og oliehavnen bliver tvunget til at køre andre veje. Dermed lægger de flere kilometer i tættere bebyggelse. Er det flere højresvingsulykker de er på rov efter????? :fight:[/quote'] De kommer jo ikke til at spise hans vælgere på vej til prøvestenen så han er vel kold den klovn lastvogn.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De kommer jo ikke til at spise hans vælgere på vej til prøvestenen så han er vel kold den klovn
Nej, det gør det ikke for klovnen fra Tårnby. Men Kbh Kommune er ikke helt tossede med idéen om snørklede indfaldsveje, så det er skyts i deres retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var så af Bøjlevej i dag ved 8-tiden, det fungerede faktisk - må jeg sige - alt i alt udmærket. Hvis de så bare laver krydset ved motorvejsafkørslen ordentligt inkl. højresving og slipper tilstrækkeligt med biler over - så skal jeg ikke klage (over det).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var osse via Bøjlevej ca. 7.30 i morges. Ingen probs. Måske folk er begyndt at søge andre veje. Kørte på den nye strækning hjem. Føles sq ret dumt, når det ligger en fin og velfungerende vej lige til venstre for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Nye tider?

Måske folk er begyndt at søge andre veje.
Tilsyneladende. Minimum kø fra motorvejsafkørslen - slap med over i 1. hug :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk.......:D Al gennemkørende trafik fra Søtorvet til Frederikssundsvej ledes uden om byen.......:lol: Flyvende biler???? Klaus Bondam er bare det største blålys i verden.......:mad: De siger bilerne udleder mere CO2.....Det tror da helvede med de køer og omveje man skal ud på........:(

fuck hvor er jeg efterhånden glad for at skulle til Indien og undgå at køre ind i den der by. Gad vide hvornår Frederiksberg Kommunne laver forsøg på Godthåbsvej eller gammel Kongevej. http://ibyen.dk/gadeplan/article528676.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener der er et byskilt på motorvejsafkørslen inden lyskurven.
Det er nok rigtig men kommunen skifter jo og jeg mener lige inden man kører ind i Københavns kommune der plejede der at være et byskilt men det er væk. Men uanset kommunegrænser så har du nok ret, ville bare være sikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes stadig det er åndssvagt med et knæk på strandvejen, men paradoksalt nok cutter det en smule af min rejsetid om morgenen. Ingen problemer med kø, når man skal ulovligt til højre om morgenen. Glider lige igennem. Så kan man begynde at regne på hvor meget CO2, der bliver forbrændt ekstra på det lille nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ingen problemer med kø - glider lige igennem.
Jep, der er sket en mærkbar ændring i trafikstrømmen dér. Hvilken vej kører folk nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
God tur Futte :-)
Tak tak :D Men trafikken holder i det mindste ikke stille. Nemt regelsæt: Lille bil viger for stor bil - alle viger for ko. (sikkerhedmæssigt er det måske godt at skifte Volvoen ud med noget på bælter - en PMV f.eks.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites