Jump to content
Junkeren

Amager Strandvej spærret de næste 4 måneder!

Recommended Posts

Så har præmieklovnene fra Tårnby Kommune gjort deres trusler til alvor. Uden synlig varsel er der fra i dag spærret for gennemkørsel mellem Saltværksvej og Hedegaardsvej. http://www.taarnby.dk/Veje/aktuelt/trafikforsoeg_amager_strandvej.htm Kom 20 min senere på arbejde, da de selvfølgelig ikke har indstillet trafiklys eller givet folk en chance for at finde alternative ruter. Ser ud til at jeg redder mig 15-20 minutters ekstra tranporttid på den konto. Satme dumt, at smadre en indfaldsvej på denne måde. Hvor klager man? Er der noget trafikankenævn, skal de bare direkte til Tårnby, eller skal vi have fat i Ekstra Bladet når nu borgmesteren bor på strækningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor er det latterligt.... Hvis nogen finder ud af hvem man kan klage til så husk at skrive det her :fight:
Jeg er nået til at skrive en vred klagemail til Tårnby Kommune. Tæppebombning må være den bedste måde at få dem til at se, hvor latterligt det er at spærre indfaldsveje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan køre via Saltværksvej og Bøjlevej 'rundt om' afspærringen. At lave en alternativ vej var den eneste måde Tårnby kunne få lov til at lave afspærringen. Nu er det nemlig en 'omlægning'. Borgmesteren bor i den anden ende af Alleen, så der er desværre ingen korte omveje forbi hans bopæl. Og da vi ikke stemmer i kommunen er kommunalpolitikerne formentlig komplet ligeglade med breve fra svenskboende danskere. Vores bedste allierede i denne sag synes at være Københavns kommune, som er klar modstander af projektet. De vil ikke have mere trafik på veje ejet af Københavns kommune (f.eks Kastrupvej, Backersvej og Englandsvej). Jeg synes især den sidste sætning i Tårnbys meddelelse er sjov (Og at de bruger broen som logo): "Tårnby Kommune vil under hele projektet holde trafikafviklingen i området under skarp observation og foretage eventuelle afværgeforanstaltninger, der måtte vise sig at være nødvendige." Så hvis vi bruger Bøjlevej eller andre tilsvarende veje i området, og ikke holder os ude af kommunen, så lukker de flere veje? De løsriver sig måske til sidst?:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da den mest latterlige og mest unødvendige omkørsel jeg nogensinde har set. Til venstre, rundt og så ud på præcis den samme vej igen. Fuck hvor er den kommune latterlig. Jeg vil personligt gøre alt hvad jeg kan for at genere busser, den hjemmepleje udkørsel der ligger på saltværksvej (ved ikke at lukke nogen ud derfra) og alt muligt andet. jeg vil dytte, gasse op og ringe og brokke mig alt hvad jeg kan til kommunen. og jeg håber de store lastbiler vil gøre det samme. Så håber jeg borgerne syntes det er møgbesværligt med alt den trafik og også brokker sig. Magen til røvhuller i den kommune.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Drej til venstre ad Alleen og kør på til Kastrupvej....Fortsæt så ind ad Backersvej istedet og du vil ha minimeret dit tidsforbrug, samt genereret Hr. Zimino så meget som muligt...;)

Man kan køre via Saltværksvej og Bøjlevej 'rundt om' afspærringen. At lave en alternativ vej var den eneste måde Tårnby kunne få lov til at lave afspærringen. Nu er det nemlig en 'omlægning'. Borgmesteren bor i den anden ende af Alleen, så der er desværre ingen korte omveje forbi hans bopæl. Og da vi ikke stemmer i kommunen er kommunalpolitikerne formentlig komplet ligeglade med breve fra svenskboende danskere. Vores bedste allierede i denne sag synes at være Københavns kommune, som er klar modstander af projektet. De vil ikke have mere trafik på veje ejet af Københavns kommune (f.eks Kastrupvej, Backersvej og Englandsvej). Jeg synes især den sidste sætning i Tårnbys meddelelse er sjov (Og at de bruger broen som logo): "Tårnby Kommune vil under hele projektet holde trafikafviklingen i området under skarp observation og foretage eventuelle afværgeforanstaltninger, der måtte vise sig at være nødvendige." Så hvis vi bruger Bøjlevej eller andre tilsvarende veje i området, og ikke holder os ude af kommunen, så lukker de flere veje? De løsriver sig måske til sidst?:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Så har præmieklovnene fra Tårnby Kommune gjort deres trusler til alvor. Uden synlig varsel er der fra i dag spærret for gennemkørsel mellem Saltværksvej og Hedegaardsvej.
Hvordan gik det - kaos?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan gik det - kaos?
Det tror jeg beboerne i villakvarterene og specielt dem der bor på chikaneomkørslen synes. Jeg dyttede og båttede over folk der mod vigepligten prøvede at presse biler ud fra deres indkørsler til deres nu befærdigede vej. Kørte i frustration over udsigten til at komme for sent generelt lidt friskt, så godt med co2 til morgenmad til kvarteret. Håber de derfor brokker sig godt og gedigent over dette egoistiske nonsens fra borgmesterens side. Jeg synes alle skal blive ved med at køre denne vej til København. Kan vi ikke også få lavet en ny streamer der gør Zimino eller Socialdemokratiet i Tårnby til grin eller ihvertfald oplyser hvorledes de gør deres til at få mere forurening til området. Jeg vil i øvrigt vædde på at trafiklyset ved omkørslen bliver chikaneindstillet lige som det ved højresvinget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Jeg vil i øvrigt vædde på at trafiklyset ved omkørslen bliver chikaneindstillet lige som det ved højresvinget.
Var trafikken anderledes om morgenen i dette kryds end tidligere? (trafikkaos/kø?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det tror jeg beboerne i villakvarterene og specielt dem der bor på chikaneomkørslen synes. Jeg dyttede og båttede over folk der mod vigepligten prøvede at presse biler ud fra deres indkørsler til deres nu befærdigede vej. Kørte i frustration over udsigten til at komme for sent generelt lidt friskt' date=' så godt med co2 til morgenmad til kvarteret. [/quote'] Sådan, det er den helt rigtige approach. Fordi du er sur på 'nogen' så skal du sku bare finde nogle andre at lade det gå ud over. Prøv i morgen at tage en stak småsten med som du kan kyle gennem vinduerne på husene langs ruten. Skyd også gerne efter børn og små hunde. Klap dig selv på skulderen hver gang du får en rude til at gå itu og hver gang du får et barn til at bløde. Giv samtidig dig selv et ekstra klap på den anden skulder for dit ekstra co2 bidrag, costa Malmö here we come.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fuck hvor er den kommune latterlig. Jeg vil personligt gøre alt hvad jeg kan for at genere busser' date=' den hjemmepleje udkørsel der ligger på saltværksvej (ved ikke at lukke nogen ud derfra) og alt muligt andet. jeg vil dytte, gasse op og ringe og brokke mig alt hvad jeg kan til kommunen. og jeg håber de store lastbiler vil gøre det samme.[/quote']Med risiko for at kopiere mig selv... Sådan, det er den helt rigtige approach. Fordi du er sur på 'nogen' så skal du sku bare finde nogle andre at lade det gå ud over. Prøv i morgen at tage en stak småsten med som du kan kyle gennem vinduerne på husene langs ruten. Skyd også gerne efter børn og små hunde. Klap dig selv på skulderen hver gang du får en rude til at gå itu og hver gang du får et barn til at bløde. Giv samtidig dig selv et ekstra klap på den anden skulder for dit ekstra co2 bidrag, costa Malmö here we come.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan' date=' det er den helt rigtige approach. Fordi du er sur på 'nogen' så skal du sku bare finde nogle andre at lade det gå ud over. Prøv i morgen at tage en stak småsten med som du kan kyle gennem vinduerne på husene langs ruten. Skyd også gerne efter børn og små hunde. Klap dig selv på skulderen hver gang du får en rude til at gå itu og hver gang du får et barn til at bløde. Giv samtidig dig selv et ekstra klap på den anden skulder for dit ekstra co2 bidrag, costa Malmö here we come.[/quote'] Nu var det måske lidt overdrevet, men jeg finder faktisk at det er mest fair at det går ud Taarnbys vælgere i modsætning til Københavns da det er deres borgmester der laver denne sindsyge omkørsel som kun har til formål at chikanere andre borgere ud af kommunens veje. Så jeg vil køre ad omkørslen på de der villaveje i stedet for at holde i kø på ring 2 (men selvfølgelig inden for færdselsloven regler)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan' date=' det er den helt rigtige approach. Fordi du er sur på 'nogen' så skal du sku bare finde nogle andre at lade det gå ud over. [/quote'] Det er jo ikke "nogen andre" - det er bl.a. de folk som har været med til at vælge Tårnbys borgmester. Så er det da naturligt at anvende alle tiltag (kun inden for lovens rammer naturligvis) for at protestere imod en så håbløs beslutning. Jeg kan ikke se dem som noget som helst andet end at Tårnby kommune har lavet en form for (åbenbart lovlig) berigelse af sig selv på alle os andres bekostning. Gentofte kommune laver jo heller ikke fartbump på Lyngbyvejen. Vi skal på arbejde for fanden - og betale skat, så Tårnby kommune kan få en masse penge via udligningsordningerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan jo også boykotte alle de butikker' date=' der ligger i Tårnby Kommune, fx. den Netto lige ved lufthavnen.[/quote'] Det er da forhåbentlig en joke :confused:, eller tror du selv at det ville rykke ved noget som helst at forsøge at genere en uskyldig NETTO franchisetager. Det er næsten ligeså fjollet som al den snak om at boycotte de store olieselskaber for at tvinge prisen ned på benzin :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tæppebombning må være den bedste måde at få dem til at se' date=' hvor latterligt det er at spærre indfaldsveje.[/quote'] Med de fantastiske danske terrorlove, ville jeg lige passe på med at tæppebombe noget som helst... - selv en mailbox.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sq mange kreative forslag her. Selvtægt må vi nok hellere holde os fra, selvom jeg også brugte tid på at skære tænder på vej hjem. Så et kort indslag om det i Lorry. Kbh Kommune har ikke været tilhænger af forslaget, så den nye forlængede ringvej er resultatet af en studehandel af rang. Da vejen ikke er lukket permanent, er det bare med at klage i bund til både Kbh og Tårnby Kommuner. Udover forlængede transporttider og unødvendig belastning af miljøet, synes jeg desuden det er forkasteligt at den tunge trafik fra raffinaderiet og oliehavnen bliver tvunget til at køre andre veje. Dermed lægger de flere kilometer i tættere bebyggelse. Er det flere højresvingsulykker de er på rov efter????? :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites