Jump to content
m4gnus

Parkering af MC i Malmø? Garage?

Recommended Posts

Hey alle.. Da jeg kører MC, og snart flytter til Malmø i en lejlighed, har jeg tænkt lidt over hvad jeg mon skal gøre mht. parkering af MC'en.. Jeg vil ikke have den stående på gaden, og kender ikke lige alternativerne? Kan man leje en garage nemt? Hvad gør I andre med MC i Malmø? På forhånd tak. Mvh Magnus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil ikke have den stående på gaden' date=' og kender ikke lige alternativerne? Kan man leje en garage nemt? Hvad gør I andre med MC i Malmø? [/quote']Gør som Palle.* (*slæb den med op i lejligheden) :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heh' date=' jeg mener ikke mht. vinteropbevaring, men til hverdag.. Jeg skal pendle på den, så den skal være let tilgængelig.. Men ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre :S[/quote'] Jamen, vi prøver da igen... Du gør bare som jeg gjorde... ind og ud af lejligheden hver dag...op og ned med elevatoren :D Jeg pendlede også da jeg boede i den lejlighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De steder jeg har boet i Malmö, har jeg altid väret heldig at få garageplads på et tidspunkt. De perioder uden garage, har jeg haft den stillet i cykelstativer og låst ekstra med käde. Pendlede så altid med overträkket, så jeg altid havde det om natten og når det blev regnvejr. Når jeg har haft den parkeret på gårdspladser og lign. har jeg selvfölgelig altid trukket den derind og har aldrig haft problemer med folk -kun flinke der ville ha en lille mc-snak, og det er jo altid hyggeligt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har de sidste 8 år parkeret uden for (med og uden overtræk). Det sidste år her i S, hvor den nu er delvis i carport. Aldrig haft problemer med hærværk eller andet. Med 50.000 om året er det nok ikke parkeringen, der slider mest på maskinen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er så en af dem, der er så heldig at ha den mulighed for at parkere i kælder under vores bygning. Det forhindrede bare ikke de kriminelle tabere af menneskeracen i at ta min mc. Men har man en MZ fra ´81 er der vel ikke problemer i at parkere på gaden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites