m4gnus 10 Anmeld indhold Skrevet June 15, 2008 Hey alle.. Da jeg kører MC, og snart flytter til Malmø i en lejlighed, har jeg tænkt lidt over hvad jeg mon skal gøre mht. parkering af MC'en.. Jeg vil ikke have den stående på gaden, og kender ikke lige alternativerne? Kan man leje en garage nemt? Hvad gør I andre med MC i Malmø? På forhånd tak. Mvh Magnus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Jeg vil ikke have den stående på gaden' date=' og kender ikke lige alternativerne? Kan man leje en garage nemt? Hvad gør I andre med MC i Malmø? [/quote']Gør som Palle.* (*slæb den med op i lejligheden) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Gør som Palle.* (*slæb den med op i lejligheden) :th2: Gør IKKE som Gio* (*køb en lejlighed uden elevator) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Gør IKKE som Gio* (*køb en lejlighed uden elevator)Det gjorde han så heller ikke...i anden omgang ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
m4gnus 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Heh, jeg mener ikke mht. vinteropbevaring, men til hverdag.. Jeg skal pendle på den, så den skal være let tilgængelig.. Men ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre :S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Heh' date=' jeg mener ikke mht. vinteropbevaring, men til hverdag.. Jeg skal pendle på den, så den skal være let tilgængelig.. Men ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre :S[/quote'] Jamen, vi prøver da igen... Du gør bare som jeg gjorde... ind og ud af lejligheden hver dag...op og ned med elevatoren :D Jeg pendlede også da jeg boede i den lejlighed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
m4gnus 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Vildt, så har du også boet rigtig godt til det.. Ingen som ved noget med garageudlejning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Søger også garage Hej! Jeg søger også garageplads i Malmø.. Jeg giver dig besked hvis jeg finder noget.. Gider du give mig et praj hvis der dukker noget op? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Eller køb en maskine, der også kan køre om vinteren :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Til ARN Hej ARN Jeg kører hele året, ca.50.000km. men derfor vil jeg da gerne kunne stille min motorcykel et sted om natten.. Det er såmænd derfor.. Kan godt lide at passe på den. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 De steder jeg har boet i Malmö, har jeg altid väret heldig at få garageplads på et tidspunkt. De perioder uden garage, har jeg haft den stillet i cykelstativer og låst ekstra med käde. Pendlede så altid med overträkket, så jeg altid havde det om natten og når det blev regnvejr. Når jeg har haft den parkeret på gårdspladser og lign. har jeg selvfölgelig altid trukket den derind og har aldrig haft problemer med folk -kun flinke der ville ha en lille mc-snak, og det er jo altid hyggeligt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Har de sidste 8 år parkeret uden for (med og uden overtræk). Det sidste år her i S, hvor den nu er delvis i carport. Aldrig haft problemer med hærværk eller andet. Med 50.000 om året er det nok ikke parkeringen, der slider mest på maskinen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2008 Ja jeg er så en af dem, der er så heldig at ha den mulighed for at parkere i kælder under vores bygning. Det forhindrede bare ikke de kriminelle tabere af menneskeracen i at ta min mc. Men har man en MZ fra ´81 er der vel ikke problemer i at parkere på gaden ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites