BS 4 Anmeld indhold Skrevet June 15, 2008 Bare for nysgerrighedens skyld laver jeg en tråd om hvilke ringetoner og sms besked lyde man har. Ringetone: Stewart Stardust, Fiskesangen. Sms lyd: Lyden af en øl der bliver knappet op og hældt i glas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Ringetone: en standard Samsung.. Sms: Transformers transformér lyd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Dk mobil Ringetone: Van Halen - Jump SMS: barnestemme som siger "du har fået en sms" SEK mobil Ringetone: Scooter - The Night SMS: "you got mail" stemme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Ringetone Jeg har 14 forskellige ringertoner, delt op i 14 kategorier afhængig af hvem der ringer (kæreste, familie, DK venner, SE venner, job, osv osv). Selvfølgelig har jeg selv lavet alle mine ringetoner selv (på nær én), og det er ud fra nøje udvalgte musikalske passager inden for diverse death/trash metal :th2: Unikke ringetoner - JA TAK :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Ringetone: melodien fra denne her side http://www.seizurerobots.com SMS: den lyd der kommer når DSB kommer med udkald Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Jeg har den der irreterende spætte fra Disney..... Og så lige DSB's lyd når de kalder over højttaleren...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Ringetone: hysterisk svensker der siger noget i retning af: Det ringer - hör du? Juhu... Halllloooo... og videre i samme dur tilsat div. klokker og bimle-lyde. Sms: vibrator - ingen lyd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Mine telefoner SV telefon: Ringetone : Iron man med black sabbath Sms: et bip Dk: En hysterisk Norsk der skriger at den kan en irriterende sang. Den bliver mere og mere hysterisk jo längere den ringer. Mine kollegaer hader den Sms: 3 Bip. Min familie hader den. Har ikke inddelt i hvem der ringer, og håber IKKE at min sön stadigväk har en begravelsessalme melodi längere, når JEG ringer, mögunge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Ringelyd: En feed Maclaren F1 som efter at have gået flat out bremser ned og giver gas igen - hmm, specielt i starten kostede det NOGLE gen-opringninger, man er vel en stor knægt... Desværre er der i øjeblikkey en Shell radioreklame med en lignende Ferrari lyd, som får en til nervøst at kigge på telefonen:lol: SMS: Almindelig Nokia.. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 ringetone: walkietalkie lyde eftergulgt af en gut der siger opkald til mobiltelefon ejeren bedes svare med det samme. sms: geo der på underligste måde siger gurdemala. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 sms: geo der på underligste måde siger gurdemala. Det er også én af de meget få ting han har lavet der er geniale! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 en gang mobil nørder hele bundtet :tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 Ringetone: Klovn tema.. SMS: Lyd af øl der åbnes og skænkes op i glas ( tror den er dejlig kold ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites