Jump to content
BS

Hvilken ringetone/sms lyd har du?

Recommended Posts

Bare for nysgerrighedens skyld laver jeg en tråd om hvilke ringetoner og sms besked lyde man har. Ringetone: Stewart Stardust, Fiskesangen. Sms lyd: Lyden af en øl der bliver knappet op og hældt i glas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ringetone :confused: Jeg har 14 forskellige ringertoner, delt op i 14 kategorier afhængig af hvem der ringer (kæreste, familie, DK venner, SE venner, job, osv osv). Selvfølgelig har jeg selv lavet alle mine ringetoner selv (på nær én), og det er ud fra nøje udvalgte musikalske passager inden for diverse death/trash metal :th2: Unikke ringetoner - JA TAK :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine telefoner SV telefon: Ringetone : Iron man med black sabbath Sms: et bip Dk: En hysterisk Norsk der skriger at den kan en irriterende sang. Den bliver mere og mere hysterisk jo längere den ringer. Mine kollegaer hader den Sms: 3 Bip. Min familie hader den. Har ikke inddelt i hvem der ringer, og håber IKKE at min sön stadigväk har en begravelsessalme melodi längere, når JEG ringer, mögunge :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ringelyd: En feed Maclaren F1 som efter at have gået flat out bremser ned og giver gas igen - hmm, specielt i starten kostede det NOGLE gen-opringninger, man er vel en stor knægt... Desværre er der i øjeblikkey en Shell radioreklame med en lignende Ferrari lyd, som får en til nervøst at kigge på telefonen:lol: SMS: Almindelig Nokia.. Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites