DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Skrevet June 14, 2008 Hej Jeg vil gerne sælge min bil via en forhandler i malmø. Nogen som kan anbefale en forhandler? Har aldrig prøvet det før nemlig.. Lidt om bilen: Direkt importeret bil fra Tyskland. Mercedes E430 2001 årgang 105.600KM Fuld udstyr (dog uden soltag og keyless go) Det skal være i malmø. Prisen er 125.000 SEK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Hvis det skal ligge i selve Malmö er Gemo bil (www.gemobil.se) nok en af de eneste muligheder jeg kender til... Alternativt er der Prestige Auto (www.prestigeauto.se) i Vellinge, der fungerer tingene også en hel del bedre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 tak. jeg skriver til dem senere... andre? SKAL bilen være på plader siden en forhandler vil fremvise den? Min har nemlig kun kørt på prøveplader... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 tak. jeg skriver til dem senere... andre?Køb & Salg af bil - Links til relevante sites - det er bare at starte fra en ende af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 er der i øvrigt nogen som køber biler kontant? behøver ikke at være malmø, men vil ikke køre til stockholm uden sikkerhed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Køb & Salg af bil - Links til relevante sites - det er bare at starte fra en ende af. Aaah... jeg prøver der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites