koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet June 14, 2008 Jeg vil her forsøge at fortælle om min pragtfulde oplevelse med flyttefirmaet CT Transport. Kontakten opstod i forbindelse med at min kæreste og jeg havde besluttede at flytte hver for sig, og derfor skulle have transporterede vores ting fra Malmø til København - i hver vores lejlighed. Den første tanke var selv at flytte - da det jo kan blive dyrt med et flytte firma, men vi valgte alligvel at undersøge mulighederne for hvad det ville koste med et flytte firma. Dels pga. at jeg har dårlig ryg, og derfor skulle have nogle venner til at hjælpe - men også pga. muligheden for at det var lettere. Vi fik et tilbud fra CT Transport i Vejle - som lød for godt til at være sandt. Derfor undersøgte jeg virksomheden bla. ved at skrive til tidligere kunder - som talte MEGET varmt for firmaet. Jeg var dog stadig ikke helt tryg ved at et firma fra Vejle, skulle kunne flytte mine ting fra Malmø til København for 4000 kr. (i 2 forskellige lejligheder)- næsten for godt til at være sandt. Jeg lavede lidt mere tjek på virksomheden, og kunne INTET finde - derfor skrev jeg til Torben fra CT Transport at de godt kunne komme og flytte vores ting.... Torben sendte en beskræftigelse med besked om at vi selvfølelig ikke skulle betale før at tingene var læsset af (på eget iterativ), og spurgte hvornår de skulle komme... Aftalen var at de skulle komme mellem kl. 8 og kl. 9 lørdag morgen, og 8.20 holdte de ved os. Vi snakkede kort frem og tilbage - og jeg var hurtig klar over at jeg talte med pålidelige folk, og efterlod derfor resten til disse folk. Ca. 1 time efter ringede de og fortalte at nu var de på vej mod København - her fik vi travlt, da vores tog ikke engang var i København endnu!!! Jeg har aldrig oplevet en virksomhed som leverede så meget service, så fair en pris - og alt sammen med kvalitet og hårdt arbejde!! Alt var bare i top, og jeg er helt sikker på at min næste flytning forgår med CT Transport ! Som tilføjelse vil jeg nævne at jeg desværre ikke får penge for at anbefale dem (har tværdigmod betalt 4000 kr. for det), men der bliver tit spurgt efter seriøse flytte firmaer - og her er 100% et! (Næsten) Alle spørgsmål er velkomne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 ja det var jo jyder :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 ja det var jo jyder :-) "Hørt"..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 ja det var jo jyder :-) Formentlig derfor de blev undersøgt så grundigt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Interessant. De skal da ha´ et kald, når jeg når til flytterodet igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Det kan du roligt gøre - jeg er hvertifald stadig helt høj over at man kan få sådanne en service, hurtighed og kvalitet af et flytte firma- og INTET er gået i stykker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Det kan du roligt gøre - jeg er hvertifald stadig helt høj over at man kan få sådanne en service' date=' hurtighed og kvalitet af et flytte firma- og INTET er gået i stykker![/quote'] Lidt som følelsen af at man får af vide julemanden ALLIGEVEL findes :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 GØR HAN??????????????????? Ej, nu kan dagen bare ikke blive bedre (hvis det ikke lige var for flytterodet, og en eksamen i morgen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Nu er jeg jo så nået til, som det ser ud nu, at skulle flytte i september. Så jeg er lige nysgerrig på CT. Har de "flyttekasse-service" (afleveret typisk en uges tid inden flyttedag, og afhentet ved lejlighed efter endt flytning)? Jeg hader at flytte. Jeg hader at skulle pakke flyttekasser - men jeg hader endnu mere de skod-kasser de sælger i diverse byggemarkeder. De holder ikke til en meter, og går utroligt let i stykker. Derimod plejer flyttefirmaernes egne at være af en helt anden kvalitet. Sidst jeg flyttede, var det med Jonas & Co - og de leverede en r**-fuld flyttekasser og pakke-papir en uge før flyttedagen - og afhentede dem igen en lille måned efter jeg var flyttet, da det passede sammen med en flytning de havde i området. Jeg er klar på at bruge dem igen, medmindre CT kan alt det ovenstående. (Ja, jeg kunne jo også ringe til dem - men inden, så ville jeg da lige høre her i tråden :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Nu er jeg jo så nået til' date=' som det ser ud nu, at skulle flytte i september.[/quote'] Hvor skal du så flytte hen? Tilbage over Sundet igen eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Gio, der må jeg melde pas - vi klarede den selv med nogle ordenlige kasser. Men giv ham et ring, han er til at snakke med :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macman 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Firma og kasser Jeg kontaktede CT og fik et godt tilbud, men da vi skulle flytte retur til DK, så var det et problem at få fat i flyttekasser, da jeg skulle betale brobizz. For at gøre en lang historie kort så valgte jeg selv at købe flyttekasser v. Shurgard, de nye kasser de sælger har en lidt bedre og mindre størrelse, og dermed nemmere at flytte/bære selvom de er fyldt med vinyl eller bøger. Derudover så fik jeg Möbelkillarna til at flytte for os. Superservice, ikke en skramme på nogle af møblerne, heller ikke klaveret. Betalte timepris for 2 biler og 3 mænd på 1250 + bizz. Så jeg kan kun anbefale dem på det varmeste også de ikke nødvendigvis er de billigste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2008 Hvor skal du så flytte hen? Tilbage over Sundet igen eller?Nej...jeg bliver skam herovre. Denne gang i hus :th2:Gio' date=' der må jeg melde pas - vi klarede den selv med nogle ordenlige kasser.[/quote']Jeg har snakket med ham. De kan ikke levere flyttekasser e.l., medmindre en afhentning i Kbh kunne arrangeres. CT bruger Silvan/Bauhaus-kasser - men en "nyere og kraftigere" model. ....så jeg tygger lidt på det. Jonas & Co. endte faktisk op med en fornuftig pris, når jeg sammenligner med det overslag jeg har fået fra CT i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Nej...jeg bliver skam herovre. Denne gang i hus :th2: Til lykke med huset :th2: må man spørge hvilket område? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Til lykke med huset :th2: må man spørge hvilket område?Ja da...Eslöv, Flyinge :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites