Thyper 10 Anmeld indhold Skrevet June 14, 2008 Jeg har lyst til at fejre det gode irske resultat med min yndlingsøl. Hvor bliver den serveret her ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Fagan's er nok det bedste bud :) http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=fagan's&var=malm%f6&Vkiid=gFq+oGlwB18XAh8EInitUA%3d%3d&Vkid=13312344&isAlternateNumberResult=False :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Det her kunne også være et bud http://www.bishopsarms.com/Malmo_Presentation_DXNI-1045_.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 De flesta ställen har väl Guiness? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 De flesta ställen har väl Guiness? Jah... men, hvor kan man få en GOD Guinness :th2: (øllen som man enten ikke kan li', eller ikke kan stave til :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Jah... men' date=' hvor kan man få en GOD [b']Guinness (øllen som man enten ikke kan li', eller ikke kan stave til )...man burde kontakte Guinness...det begynder at ligne rekord :o:rolleyes: (...og jeg hører til gruppen der godt kan stave til den - så undgår jeg den nemlig :p) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 en GOD Guinness DU mener der er forskellige ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 DU mener der er forskellige ? Ja da... I høj grad. I københavn var det kun tidligere Foley's der kunne servere en ordentlig Guinness. Selv da jeg boede i Dublin var der steder vi gik efter, KUN pga. deres Guinness. Der er stor forskel på dem, gæt hvorfor "bartender" er en uddannelse der tager 4 år i Irland. De skal bruge lang tid på at servere den perfekte Guinness (7 minutter, for at være præcis). :th2: Alle andre steder pladre de sgu bare noget øl i glasset, uden at vide hvilken hastighed den skal skænkes med.... tsk tsk :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Eh...? Guinness är väl Guinness. Betyder det verkligen så mycket hur lång tid det tar att hälla upp den? Vad händer annars? Om det går för fort eller för långsamt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Eh...? Guinness är väl Guinness. Betyder det verkligen så mycket hur lång tid det tar att hälla upp den? Vad händer annars? Om det går för fort eller för långsamt? You're so wrong :D ... Det betyder alt for øllen at den bliver skænket rigtigt og at den har den rigtige temperatur. Jeg troede også det var uden betydning, men der er virkelig forskel på en "god" Guinness eller en middelmådig... Lyder åndssvagt, men sådan er det. Der findes iøvrigt kun 2 steder man kan få RIGTIG Guinness, Irland og Kenya !. Det er de eneste steder hvor Guinness har deres eget bryggeri. Alle andre laver det på licens :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Är det skillnad på vilka glas man använder också? Det är tex väldigt viktigt för mig. Nu dricker jag inte Guinness, bara "vanlig" lager, men jag tycker bäst om tunna glas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2008 Är det skillnad på vilka glas man använder också? Det är tex väldigt viktigt för mig. Nu dricker jag inte Guinness' date=' bara "vanlig" lager, men jag tycker bäst om tunna glas.[/quote'] Man bruger almindelige tynde glas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites