MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2008 Jeg leder efter en tråd som indeholder nogle billeder... Bl.a. et af en lille knægt som kører på en mini-mc. Nedenunder billedet står der: Determination. Jeg VED jeg har tidligere har fundet det herinde på debatten, men jeg har nu søgt og søgt.... Kan ikke finde det... Er der en venlig sjæl der kan huske hvor det findes ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 godtnok ikke herinde, men det er vel ligemeget ;) http://gallery.dirtyhandschoppers.com/gallery/albums/Posters/determination.sized.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Hä hä, hvilket forum er det dog jeg har set det billede för;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Hä hä' date=' hvilket forum er det dog jeg har set det billede för;)[/quote'] Hehe... der er en der skrev til mig og spurgte om jeg ikke ville sende det til ham... Han syntes det var liiiidt for kul :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites