SusanneKristensen 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2008 Hvad har alle i andre gjort??? Når vi kikker lidt på lejeboliger står der tit at de kræves kredit godkendelse men det kan de jo ikke når man er dansker eller hvordan er det?? Vi vil gerne købe hus men det er lidt nemmere at leje først og se forskellige områder af og finde et godt hus før man køber. Hvordan har i klaret disse kredit værdigheds krav/oplysninger?? Susanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Hvad har alle i andre gjort??? Når vi kikker lidt på lejeboliger står der tit at de kræves kredit godkendelse men det kan de jo ikke når man er dansker eller hvordan er det?? Vi vil gerne købe hus men det er lidt nemmere at leje først og se forskellige områder af og finde et godt hus før man køber. Hvordan har i klaret disse kredit værdigheds krav/oplysninger?? Susanne Bliv evt. kreditgodkendt i din danske bank, så er det typisk nok for den svenske samarbejdspartner til også at sige god for dig. Lettest er det nok at bruge Danske Bank/Skaane Provinsbank og Nordea DK/Nordea S, da de er den samme koncern på begge sider af åen. Eller så prøv at søg lidt her i forum'et der er skrevet rigtig meget om dette emne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SusanneKristensen 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Jamen hvis man lejer af en privat...vi kikker på Blocket.se og der er det privat udlejning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Det der menes med kreditgodkendelse, er, at man ikke må stå i de svenske registre over dårlige betalere. Da en eventuel udlejer ikke kan checke jer, kunne i bede jeres bankrådgiver om at skrive et brev, hvor der står i betaler jeres regninger til tiden, og i øvrigt er ordentlige mennekser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ulla 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2008 Hej Susanne. Så dit indlæg. Jeg har et hus som jeg vil leje ud, da jeg skal til Østen i længere tid. Huset er møbleret, ligger i Skurup - 30 km fra broen med udsigt over åbne marker. Huset er 110 kvm og består af soveværelse, værelse, stort køkken med alt, stor stue med udsigt. Badeværelset er ikke så stort, men har alt incl vaskemask og tørretumbler. Her er brændeovn, EL og varmeveksler. 1000 kvm have med drivhus. Jeg har 2 katte som jeg meget gerne vil have skal blive her (udekatte, har egen kattelem). Huslejen vil være på bare 4000 dkr pr måned + forbrug - hvis kattene kan indgå. Er dette noget for dig/jer Hilsner fra Ulla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites