Jump to content
Datski_kille

Sommerfest

Recommended Posts

Manglende interesse .... Man kan vist roligt sige at interessen ikke har været overvældende. 270 har været inde og kigge og én famillie har vist interesse...... Det forekom mig ellers at det var en god ide, men åbenbart ikke eller også er dette bare det forkerte forum. Under alle omstændigheder aflyser vi hermed d. 28-6-2008 og håber at det en dag lykkedes at få samlet en masse mennesker til lidt fælles hygge. God sommer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan vist roligt sige at interessen ikke har været overvældende. 270 har været inde og kigge og én famillie har vist interesse...... :)
Nu er det jo postet i forum som vel kun tilgodeser Trelleborg ... (correct me if I'm wrong).. Men, som jeg har forstået dette, så er det for at hilse på andre i samme område. En generel sommerfest ville derimod sikkert kunne tiltrække flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan vist roligt sige at interessen ikke har været overvældende.
De sidste fem år har jeg arrangeret, og været medarrangør, af en hel del arrangementer her på debatten (julefrokoster, bowlingaftener, Øl på Lilla Torg osv osv), og jeg kan anbefale dig at stable et arrangement på benene, og så lade folk tilmelde sig. Det med at slynge en dato ud får ikke folk til at sætte kryds i kalenderen. Fakta er, at rigtig mange brugere her på sitet gerne vil være sociale med andre brugere, men ALT skal tilrettelægges 100% for langt de fleste, men så dukker de også op. Det er i hvert fald min erfaring, og alle de arrangementer jeg har arrangeret, eller har været med til at arrangere, de har i hvert fald været en succes :) Nu lyder det selvfølgelig som om jeg klapper mig selv på skulderen, men mange andre har også arrangeret diverse herinde, og de ting jeg har meldt mig til har ligeledes været super - hver gang. Så mit råd: lav et arrangement, fest om du vil, så ved folk hvad det går ud på, og de melder sig til hvis de kan. Undlad at spørge om det kunne være en idé at mødes en dag bla-bla, det kan ingen forholde sig til. De eneste tilbagemeldinger du får er fra folk der synes det er en god idé, og så venter de ellers på at det hele bliver arrangeret 100% for dem ;) For at runde af med endnu en af mine egne erfaringer: Så er det sådan, at når du lægger et arrangement ud på debatten, så afventer mange med at melde sig til, før en lille portion andre brugere har meldt sig til, og så går det pludselig stærkt med tilmeldingerne - for nu kan det jo være folk ligefrem går glip af noget stort ;)
270 har været inde og kigge og én famillie har vist interesse......
270 visninger er ikke lig med 270 forskellige personer har set indlægget - langt fra! Måske læser 50 dit oprindelige indlæg. Når der svares på indlægget, læser 40 af dem måske post nr 2. Og hver gang der postes i tråden går mange af de samme ind og læser hvad nyt der er skrevet i tråden, og dermed løber antal visninger i vejret. Flere tråde her på sitet har langt over 10.000 visninger, såå....
God sommer.
I lige måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites