zabel 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2008 Hvordan ser man Le mans uden Viasat? - Har Canal Digital, men har IKKE købt "Motor" kanalen, som vist nok viser det med engelske kommentatorer. Viser sputnik det, og hvor kan man se sendeplanen? Har fundet ud af at mit danske 3 Mobil internet kan vise sputnik selvom jeg er i sverige. Dvs. jeg har åbenbart en dansk IP adresse på det modem. (Nogen der ved hvordan man kan se om man har en dansk IP adresse?). Tv2 viser KUN 2 timer, starten og finalen. Det er en skandale!!! På forhånd tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Jeg er lige med på en lytter da jeg også gerne vil se alle 24 timer... De sidste par år har jeg haft held af at se det på Sputnik (VPN til arbejdet giver en dansk ip - lækkert :th2:), så det håber jeg også de gør i år, men jeg kan ikke finde information om det nogen steder, så er lidt usikker på om de gør. zabel: Du kan prøve at slå din ip-adresse op på http://ripe.net/ - Hvis opslaget giver adressen på et firma i Danmark, så skulle den gerne, som udgangspunkt, blive tolket som en dansk ip-adresse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 IP range Ok, prøver ripe, men kigger Sputnik på ip ranges eller på sådanne opslag ala Ripe/dnstools osv.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Vi tager der ned :)?!... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Jo det er rigtigt! Jeg skrev at hvis man IKKE har viasat dvs. TV2 SPORT så viser tv2 kun 2 timer. Hvad er der forkert ved det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Efter en del roden rundt inde på TV2 Sports hjemmeside fandt jeg dette link: http://tv2sport.dk/node/9864 Ser ud til at man kan se det på nettet for 99 kroner... kvalitet og ip-restriktion ved jeg ikke noget om... men har man dansk ip og alternativet er at man ikke kan se det, ja så er det da et forsøg værd... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 kort søgning på le mans her på siden gav denne tråd http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=9291&highlight=le+mans måske det var en mulighed Nic: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 tv2sport er dem som sender det meste. tror ogsa eurosport sender en del tilsyneladende ogsa eurosport 2 faktisk er det utrolig hvor lidt de ved om hvad de sender :D kontaktede canal digital i dk for at finde ud af det, men det var langt fra sikre i deres sag. gad vide om det ogsa sendes pa tv2sport hd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Hvis man har Eurosport og Eurosport2, f.eks. via canal digital, så kan man se hele løbet på nær 15 minutter mellem 00:45 og 01.:00 søndag. :th2: Jeg satte det i min kalender for at få et overblik: [ATTACH]2198[/ATTACH] Baseret på Eurosports svenske side og Canal Digital.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Le Mans 2009 Hvis man har Eurosport og Eurosport 2, så kan man se hele løbet... Og sådan er det også i år :th2: Transmissionerne starter imorgen onsdag kl. 19 til 24 - program: www.24h-le-mans.dk/index.asp?get=lm2009itv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Og sådan er det også i år :th2: Transmissionerne starter imorgen onsdag kl. 19 til 24 - program: www.24h-le-mans.dk/index.asp?get=lm2009itv og er det så ligemeget om det er svensk eller dansk Eurosport man har? Ved ikke om der er forskel andet end kommentatorerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 og er det så ligemeget om det er svensk eller dansk Eurosport man har? Det ved jeg ikke - jeg har Comhem, og dét er jeg glad for ! De har et enkelt system, man selv styrer vha. "Min side". På den side styrer jeg, hvilke kanaler jeg ønsker at have (kan ændres måned for måned - har ikke fuldt program). Endvidere kan alle TV-programmer følges 7 dage frem, og man plukker så de programmer ud, man vil se og konfigurerer på den måde selv dagens/ugens TV-program på tværs af kanaler. Det funker ganske enkelt jätte BRA :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2009 Det ved jeg ikke - jeg har Comhem, og dét er jeg glad for ! De har et enkelt system, man selv styrer vha. "Min side". På den side styrer jeg, hvilke kanaler jeg ønsker at have (kan ændres måned for måned - har ikke fuldt program). Endvidere kan alle TV-programmer følges 7 dage frem, og man plukker så de programmer ud, man vil se og konfigurerer på den måde selv dagens/ugens TV-program på tværs af kanaler. Det funker ganske enkelt jätte BRA :th2: Det lyder sq genialt. Desværre er det ikke en mulighed her :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 1. status efter testkørslen onsdag aften i silende regnvejr, hvorfor deltagerne skøjtede rundt. Result: Tom K & Co er pt. hurtigst over all Jan Magnussen er hurtigst i sin klasse Team Essex (Elgård) er også hurtigst i sin klasse Bakerud kan ikke helt førlge med, men dette skyldes ikke mindst et ændret regelsæt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2009 Det ved jeg ikke - jeg har Comhem, og dét er jeg glad for ! De har et enkelt system, man selv styrer vha. "Min side". På den side styrer jeg, hvilke kanaler jeg ønsker at have (kan ændres måned for måned - har ikke fuldt program). Endvidere kan alle TV-programmer følges 7 dage frem, og man plukker så de programmer ud, man vil se og konfigurerer på den måde selv dagens/ugens TV-program på tværs af kanaler. Det funker ganske enkelt jätte BRA :th2: mmm comhem owner - har nogle faste plus nogle tilvalg i en pakke - tilvalgsprogrammerne kan jeg frit blande måned til måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Jubii :o) Så går vi igang - og slutter først imorgen eftermiddag :th2: Husk Legends Race kl. 9:45 - det er racerne fra de sidste 20-30 år ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Så går vi igang - og slutter først imorgen eftermiddag :th2: Husk Legends Race kl. 9:45 - det er racerne fra de sidste 20-30 år ! Ja det er et dejligt døgn vi står foran Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Ja det er et dejligt døgn vi står foran Shit - Tom's racer er ikke klar fra start af warm-up, og da han endelig kører ud på banen, kører han sgu ud i gruset i det første sving Så nu ryger bilen desuden "kaftigt", og han må liste tilbage til pitten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Shit - Tom's racer er ikke klar fra start af warm-up, og da han endelig kører ud på banen, kører han sgu ud i gruset i det første sving Så nu ryger bilen desuden "kaftigt", og han må liste tilbage til pitten Øh...taler du i tunger lige nu eller gengiver du rent faktisk virkeligheden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Hvis man nu ikke har tid til at se på tv hele dagen men bare vil læse lidt updates om løbet (Tom K) Hvilke sider kan så anbefales? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Livetiming, men uden kommentarer http://www.lemans.org/24heuresdumans/pages/chronos_fr.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Øh...taler du i tunger lige nu eller gengiver du rent faktisk virkeligheden? Nøh jeg følger løbet og gengiver blot, hvad der sker Legends Race kører nu, og de sparer ikke på materiellet - 3 racere kæmper om 1. pladsen med skiftende føringer :th2: (2 Jaguarer og 1 Ferrari) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Nøh jeg følger løbet og gengiver blot, hvad der sker Legends Race kører nu, og de sparer ikke på materiellet - 3 racere kæmper om 1. pladsen med skiftende føringer :th2: (2 Jaguarer og 1 Ferrari) Hmm hvordan står det så til med Tom K og hans racer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Hmm hvordan står det så til med Tom K og hans racer? Jamen warm-up er slut, så der skrues nok gevaldigt Og funderes på, hvor vægtklodsen (eliminere dieselfordel) skal placeres: www.sporten.dk/motorsport/peugeot-presser-tom-k Legends Race er netop afsluttet - skøn close race i spidsen af løbet over samtlige omgange ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Hvis man nu ikke har tid til at se på tv hele dagen men bare vil læse lidt updates om løbet (Tom K) Hvilke sider kan så anbefales? Denne her kunne være et bud: http://thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2009/ Der er vist også en iPhone udgave plus det løse: http://www.baekdal.com/lemans/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites