Jump to content
zabel

Le mans 2008...og nu også 2009

Recommended Posts

Hvordan ser man Le mans uden Viasat? - Har Canal Digital, men har IKKE købt "Motor" kanalen, som vist nok viser det med engelske kommentatorer. Viser sputnik det, og hvor kan man se sendeplanen? Har fundet ud af at mit danske 3 Mobil internet kan vise sputnik selvom jeg er i sverige. Dvs. jeg har åbenbart en dansk IP adresse på det modem. (Nogen der ved hvordan man kan se om man har en dansk IP adresse?). Tv2 viser KUN 2 timer, starten og finalen. Det er en skandale!!! På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige med på en lytter da jeg også gerne vil se alle 24 timer... De sidste par år har jeg haft held af at se det på Sputnik (VPN til arbejdet giver en dansk ip - lækkert :th2:), så det håber jeg også de gør i år, men jeg kan ikke finde information om det nogen steder, så er lidt usikker på om de gør. zabel: Du kan prøve at slå din ip-adresse op på http://ripe.net/ - Hvis opslaget giver adressen på et firma i Danmark, så skulle den gerne, som udgangspunkt, blive tolket som en dansk ip-adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tv2sport er dem som sender det meste. tror ogsa eurosport sender en del tilsyneladende ogsa eurosport 2 faktisk er det utrolig hvor lidt de ved om hvad de sender :D kontaktede canal digital i dk for at finde ud af det, men det var langt fra sikre i deres sag. gad vide om det ogsa sendes pa tv2sport hd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man har Eurosport og Eurosport2, f.eks. via canal digital, så kan man se hele løbet på nær 15 minutter mellem 00:45 og 01.:00 søndag. :th2: Jeg satte det i min kalender for at få et overblik: [ATTACH]2198[/ATTACH] Baseret på Eurosports svenske side og Canal Digital.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
og er det så ligemeget om det er svensk eller dansk Eurosport man har?
Det ved jeg ikke - jeg har Comhem, og dét er jeg glad for ! De har et enkelt system, man selv styrer vha. "Min side". På den side styrer jeg, hvilke kanaler jeg ønsker at have (kan ændres måned for måned - har ikke fuldt program). Endvidere kan alle TV-programmer følges 7 dage frem, og man plukker så de programmer ud, man vil se og konfigurerer på den måde selv dagens/ugens TV-program på tværs af kanaler. Det funker ganske enkelt jätte BRA :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ved jeg ikke - jeg har Comhem, og dét er jeg glad for ! De har et enkelt system, man selv styrer vha. "Min side". På den side styrer jeg, hvilke kanaler jeg ønsker at have (kan ændres måned for måned - har ikke fuldt program). Endvidere kan alle TV-programmer følges 7 dage frem, og man plukker så de programmer ud, man vil se og konfigurerer på den måde selv dagens/ugens TV-program på tværs af kanaler. Det funker ganske enkelt jätte BRA :th2:
Det lyder sq genialt. Desværre er det ikke en mulighed her :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

1. status efter testkørslen onsdag aften i silende regnvejr, hvorfor deltagerne skøjtede rundt. Result: Tom K & Co er pt. hurtigst over all Jan Magnussen er hurtigst i sin klasse Team Essex (Elgård) er også hurtigst i sin klasse Bakerud kan ikke helt førlge med, men dette skyldes ikke mindst et ændret regelsæt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mmm comhem owner - har nogle faste plus nogle tilvalg i en pakke - tilvalgsprogrammerne kan jeg frit blande måned til måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Jubii :o) Så går vi igang - og slutter først imorgen eftermiddag :th2: Husk Legends Race kl. 9:45 - det er racerne fra de sidste 20-30 år !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja det er et dejligt døgn vi står foran :love:
Shit - Tom's racer er ikke klar fra start af warm-up, og da han endelig kører ud på banen, kører han sgu ud i gruset i det første sving :eek: Så nu ryger bilen desuden "kaftigt", og han må liste tilbage til pitten :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shit - Tom's racer er ikke klar fra start af warm-up, og da han endelig kører ud på banen, kører han sgu ud i gruset i det første sving :eek: Så nu ryger bilen desuden "kaftigt", og han må liste tilbage til pitten :rolleye:
Øh...taler du i tunger lige nu eller gengiver du rent faktisk virkeligheden?:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Øh...taler du i tunger lige nu eller gengiver du rent faktisk virkeligheden?:scared:
Nøh jeg følger løbet og gengiver blot, hvad der sker :rolleye: Legends Race kører nu, og de sparer ikke på materiellet - 3 racere kæmper om 1. pladsen med skiftende føringer :th2: (2 Jaguarer og 1 Ferrari)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nøh jeg følger løbet og gengiver blot, hvad der sker :rolleye: Legends Race kører nu, og de sparer ikke på materiellet - 3 racere kæmper om 1. pladsen med skiftende føringer :th2: (2 Jaguarer og 1 Ferrari)
Hmm hvordan står det så til med Tom K og hans racer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites