Jabbekot 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2008 Fidnes der virkelig ikke en, der gider spille lidt tennis, her på "vores" asfaltbane i Oxievång?? Jeg er let øvet, forresten... Kom så frem!!!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Fidnes der virkelig ikke en' date=' der gider spille lidt tennis, her på "vores" asfaltbane i Oxievång?? Jeg er let øvet, forresten... Kom så frem!!!:th2:[/quote'] let øvet. kunne måske være en god ide med lidt motion, men har kun spillet i folkeskolen for ca 10 år siden :-) Det er bare sådan for sjov noget ik?? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Jo da.. Altså det er da fedest, hvis man kan ramme bolden sådan rimeligt fornuftigt.. Jeg har selv spillet en del tidligere, så jeg er ikke så interesseret i HELT nybegynder-tennis.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Vi kan der godt prøve og spille lidt og checke ud hvordan det går. Bor 150 meter fra den bane :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 jeg er klart frisk på en gang tennis. Tidligere spillede jeg en del, men det er efterhånden nogle år siden, så mon ikke niveauet skulle passe? send en pm hvis vi tage et slag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Så er det vist tid til en DOUBLE!!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Jo da.. Altså det er da fedest' date=' hvis man kan ramme bolden sådan rimeligt fornuftigt.. Jeg har selv spillet en del tidligere, så jeg er ikke så interesseret i HELT nybegynder-tennis..[/quote'] Kan sagtens ramme bolden. har spillet håndbold på højt plan for nogen år siden så er ikke helt uden motorik :-) dog ikke det samme ved jeg godt.. Men du kan lige tænke over om det er noget du vil prøve.. hvis det så ikke funker for dig så er det jo bare sådan. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Hej Buddha og Don A.. Lad os finde en dag og slå nogle bolde.. Jeg har heller ikke spillet længe, så vi kan sikkert finde ud af noget.. Send mig gerne en PB ;o) Mvh. Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites