Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet June 7, 2008 Hej Vi har lejet Sturup på tirsdag, og ville høre om der var nogle der havde lyst til at give en hjælpende hånd som flagvagt, med med andre ord stå ude rundt på banen, steder man ikke normalt kan stå. Det er iøvrigt oplagt at tage billeder derfra, hvis man nu er til sådan noget. Da arragementet er non-profit er der ikke det store at hente ved det, men jeg giver gerne en omgang mad på MacD, bagefter :) Det er fra 17-20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Hvad koster det at leje sturup banen? Må man være så fræk at spørge om hvad det koster at leje banen i 3 timer? Det kunne jo være man kunne komme ud og tæve 335'eren når den lander i indkørslen snart... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Hej Miriam Er der plads til man kunne komme med at køre et par omgange. Har ikke Alpinaen mere men har fået en fræk italiener i stedet ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Hej Miriam Er der plads til man kunne komme med at køre et par omgange. Har ikke Alpinaen mere men har fået en fræk italiener i stedet ;-) Hej Peter Alle pladserne er desværre væk, men jeg giver luge lyd fra mig hvis der kommer nogle afbud, men du skal nok ikke regne med det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites