denrt 10 Anmeld indhold Skrevet June 7, 2008 Jeg er ved at brygge en tur sammen som starter Shell ved Lockarp (3. Afkørelse fra broen ved Shell og Mac D). Den ender pt. I Sjöbo ved Flygrakans Café og er på 154 km. Den er ikke færdig men det kan vi jo gøre den. Skal vi sige kl. 13:00 i morgen på Shell ved Lockarp. Adressen er her til møde stedet. http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=67283328_120&&hits_on_map=1&search_word=Shell Skriv lige om i vil med. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Öv, hvor blev sms'erne af? Jeg er ikke ofte på nettet i weekenderne:sad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Öv' date=' hvor blev sms'erne af? Jeg er ikke ofte på nettet i weekenderne:sad:[/quote'] Samme her... Så denne igår aftes. Jeg var såmænd ude og køre mc Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Hmmm..... Ja det er jo ikke lige det man vil høre når man har kørt 300 km alene på der lækreste små veje:th2:. Jeg burde holde fri i dag da jeg er totalt smadret og træt men det var det hele værd.:D (Ingen SMS jeg smed turen på Lørdag aften) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2008 Bliver der stadig kørt i ny og næ..?? vil nok gerne,måske med næste gang,,så V-maxèn kan få lidt luft... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites