larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Ja hvad f*ER#¤%#" er nu det. Har 5 forsvarsspillere fra 3 forskellige lande Jeg kan end ikke logge ind Samme problem, som mellem runde 1 og 2. Det er ikke fordi det virker helt fejlfrit Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Så er det muligt at sætte hold og købe & sælge spillere igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Nøøøøjj en lorterunde!!!! Ikke en eneste spiller fra Tyskland, Rusland, Tyrkiet havde jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Kan stadig ikke logge ind. Får simpelthen ikke felterne til brugernavn og pwd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2008 Kan stadig ikke logge ind. Får simpelthen ikke felterne til brugernavn og pwd. Så kom jeg på og det var ikke bedre. Rent galt faktisk, fra 3. bedst til 3. værst, og med Holland ude, så er hele holdet til salg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2008 Sådan, KÆMPE TAK til Tyskland!! To fluer med ét smæk Så skal Torres og Villa bare smække kommunisterne ud i aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2008 Sådan' date=' KÆMPE TAK til Tyskland!! To fluer med ét smæk [img']http://www.langkawi.dk/smileys/j12.gif Så skal Torres og Villa bare smække kommunisterne ud i aften Yes, enig med Tyskland, jeg takker for målene Klose og Schweinsteiger :th2: Aftenens kamp er jeg lidt mere i tvivl om, jeg kunne godt forestille mig, at Rusland kunne overraske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2008 Jeg takker også - puhhhha, det var skidt med de der 6 tyskere jeg har på mit hold hvis tyrkerne havde nappet finalepladsen. -Men det var da på et hængende hår - og synd for tyrkerne egentlig, for de spillede sgu godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2008 Hvorfor var Lahm ikke på mit .... tsk tsk ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2008 Yes, enig med Tyskland, jeg takker for målene Klose og Schweinsteiger :th2: Aftenens kamp er jeg lidt mere i tvivl om, jeg kunne godt forestille mig, at Rusland kunne overraske. Troede/håbede jeg også - det kommer til at koste :-| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Næ hvem pokker var det der vandt:D Tak for spillet det var en fornøjelse at slå jer:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Det kostede at have Villa på holdet og ikke Torres, satans. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Ja Torres var en go anfører igår:laugh: Det kostede at have Villa på holdet og ikke Torres' date=' satans.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Nu skal du vist snart have en ti-stille-pille så vi kan slippe for dit hoveren :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Enig med Kira, og så kan I ellers bare sige til når I er klar til dr's Tourmanager http://www.dr.dk/Sporten/Tour_de_France/135311.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Næ hvem pokker var det der vandt:D Tak for spillet det var en fornøjelse at slå jer:th2:Tillykke med det! Så gir han nok en lille en, en lille en.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Ho hov jeg troede man fik en lille en når man vandt:surprise: Tillykke med det! Så gir han nok en lille en' date=' en lille en.... [img']http://www.langkawi.dk/smileys/z043.gif Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Nu skal du vist snart have en ti-stille-pille så vi kan slippe for dit hoveren :D Kan du ikke sende ham ud og skrælle kartofler:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites