Jump to content
Toft

EM manager - GRATIS at deltage.

Recommended Posts

Kan stadig ikke logge ind. Får simpelthen ikke felterne til brugernavn og pwd. :mad:
Så kom jeg på og det var ikke bedre. Rent galt faktisk, fra 3. bedst til 3. værst, og med Holland ude, så er hele holdet til salg :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan' date=' KÆMPE TAK til Tyskland!! To fluer med ét smæk [img']http://www.langkawi.dk/smileys/j12.gif z043.gif Så skal Torres og Villa bare smække kommunisterne ud i aften griner.gif
Yes, enig med Tyskland, jeg takker for målene Klose og Schweinsteiger :th2: Aftenens kamp er jeg lidt mere i tvivl om, jeg kunne godt forestille mig, at Rusland kunne overraske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker også - puhhhha, det var skidt med de der 6 tyskere jeg har på mit hold hvis tyrkerne havde nappet finalepladsen. -Men det var da på et hængende hår - og synd for tyrkerne egentlig, for de spillede sgu godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yes, enig med Tyskland, jeg takker for målene Klose og Schweinsteiger :th2: Aftenens kamp er jeg lidt mere i tvivl om, jeg kunne godt forestille mig, at Rusland kunne overraske.
Troede/håbede jeg også - det kommer til at koste :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites