Toft 0 Anmeld indhold Skrevet June 7, 2008 Nu ved jeg godt der er taget initiativ i en anden tråd til at vi kan dyste mod hinanden her under EM ;) Men for os der ikke har råd, eller gider betale en 50'er til BT for noget man kan gøre gratis på andre ganske udmærkede sites, så er der nu oprettet en liga hos TV2 :) Opret dit hold her: http://emmanager.tv2.dk Tilmeld der efter dit hold i den private liga der hedder: Sunddebat :th2: Koden er: em :th2: Kort varsel, da EM starter om 6½ time, men man kan oprette sit hold helt indtil da, kom så gutter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Yes sir, sådan :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Nemmere at tilmelde sig. Gik fisk i min tilmelding på det andet ligaspil ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 så er jeg da også med.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Så er jeg også med i denne liga:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 ja klart, Lokomotiv Skurup er på banen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Lidt sent, men nu er jeg også med:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 -650 point efter 1. runde, hehe så er jeg da også med.....:)Er din taktik så at det kun er Peter Styrthjelm der skal lave plus point til holdet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Ja.... Jeg er meget imponeret over min viden omkring fodbold..... Men det går sikkert bedre i næste runde......:D Er din taktik så at det kun er Peter Styrthjelm der skal lave plus point til holdet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Er din taktik så at det kun er Peter Styrthjelm der skal lave plus point til holdet? Du er heldig ... jeg nåede ikke at bytte spillere ... så nu har du chancen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Du er heldig ... jeg nåede ikke at bytte spillere ... så nu har du chancen...Jeg byttede kun én spiller til runde 2' date=' og det var et dårligt bytte da jeg tog en kroat af min start 11 - og samtidig har jeg fire tyskere som alle spillede (med hovedet under armen) igår [img']http://www.langkawi.dk/smileys/v98.gif Men det kunne da være værre, hvis man f.eks hed Larsk, lå nr 3 i vores liga, og var lidt trist over man ikke lå nr 1 - når nu man har 3 målskytten Podolski i truppen, men desværre har haft ham på bænken i begge tyskernes kampe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Ja det er ret forbandet. Jeg kunne ikke logge ind på managerspillet i hele intervallet til 2. runde. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 Pis det her bliver da en lorte runde, der bliver sparet spillere i stor stil:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 tror i kan være glade for at jeg og min store fodboldviden ikke er med ..... Der var noget med et personnummer som de mente de skulle have, kunne ikke spise dem af med et andet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 Pis det her bliver da en lorte runde' date=' der bliver sparet spillere i stor stil.[/quote']Ja der bliver heller ikke mange point til mit hold i denne runde Så i stedet håber jeg på rumænsk sejr i aften, så Frankrig og Italien kan pakke sammen og fise hjem Så kan de to skod nationer sidde og tude over diverse konspirationsteorier hele sommeren - fuldstændig som Italien også gjorde ved EM for fire år siden Alternativt kan Rumænien også tabe med 0-2 i aften, og stadig snuppe 2. pladsen - forudsat at Italien-Frankring ender uafgjort :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2008 ja det kunne sgu være nice.... italierne er allerede begyndt at tude, og snakker vældigt om den aftalte 2-2 kamp mellem danmark og sverige.... De kan vel for fanden da bare vinde deres kampe..... heja rumænien, og man kan da håbe van basten ikke har den store interesse i at møde italien eller frankrig i en evt semifinale :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Jeg ligger nummer 1 - jeg ligger nummer 1 tralalalala" :th2::D:rose::) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Jeg ligger nummer 1 - jeg ligger nummer 1 tralalalala" Den var lige godt grov HUSK allesammen, at transfervinduet har åbent til kl 20.30 i aften! Så få solgt de spillere som er ude af EM, og få købt nogle nye til kvartfinalerne. Har selv lige købt og solgt, og jeg har 44.155.000 kr til overs som jeg ikke kan bruge... Havde jeg haft 10 mill mere, så var der blevet byttet en angriber, men nu må jeg nøjes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Hva pokker Toft er der gået Italiener i dig, du er begyndt at komme med de dårlige undskyldninger på forhånd:laugh: Men jeg har handlet og med Torres og Villa i front så rykker vi:th2: Havde jeg haft 10 mill mere' date=' så var der blevet byttet en angriber, men nu må jeg nøjes... [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1289.gif Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Så kom jeg på pluspoint......gud ved hvor længe det varer ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Jeg ligger nummer 1 - jeg ligger nummer 1 tralalalala" :th2::D:rose::) Ja det er katastrofalt at du nappede min 1. plads, hvem skulle ha troet det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Fucking crap Jeg blev hårdt ramt, efter Holland og Kroatiens exit... Nåh, men husk evt at sælge og købe nye spillere inden semifinale kick off på onsdag :) Jeg har da f.eks 9 spillere fra enten Holland eller Kroatien jeg skal have solgt :thumbdown + et par andre skodhjerner! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Der er fejl i programmet....... Kan fandme ikke tage lortet seriøst.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Fucking crap Jeg blev hårdt ramt, efter Holland og Kroatiens exit... Nåh, men husk evt at sælge og købe nye spillere inden semifinale kick off på onsdag :) Jeg har da f.eks 9 spillere fra enten Holland eller Kroatien jeg skal have solgt :thumbdown + et par andre skodhjerner! Hovsa... Hvem søren ligger nummer 1 lige nu :th2: Det bliver lidt vanskeligt nu, tror på Tyskland - Rusland i finalen. Spanien ramte mod Italien deres vanlige mur: de ville gerne, men kunne ikke. Russerne udspillede Holland! Tyrkiet har masser af skader og karantæner, mens Tyskland som det eneste hold ikke var ude i forlænget spilletid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Der er fejl i programmet....... Kan fandme ikke tage lortet seriøst.... Ja hvad f*ER#¤%#" er nu det. Har 5 forsvarsspillere fra 3 forskellige lande Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites