Jump to content
Toft

EM manager - GRATIS at deltage.

Recommended Posts

Nu ved jeg godt der er taget initiativ i en anden tråd til at vi kan dyste mod hinanden her under EM ;) Men for os der ikke har råd, eller gider betale en 50'er til BT for noget man kan gøre gratis på andre ganske udmærkede sites, så er der nu oprettet en liga hos TV2 :) Opret dit hold her: http://emmanager.tv2.dk Tilmeld der efter dit hold i den private liga der hedder: Sunddebat :th2: Koden er: em :th2: Kort varsel, da EM starter om 6½ time, men man kan oprette sit hold helt indtil da, kom så gutter!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.... :lol: Jeg er meget imponeret over min viden omkring fodbold..... Men det går sikkert bedre i næste runde......:D

Er din taktik så at det kun er Peter Styrthjelm der skal lave plus point til holdet? f11.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er heldig ... jeg nåede ikke at bytte spillere ... så nu har du chancen...
Jeg byttede kun én spiller til runde 2' date=' og det var et dårligt bytte da jeg tog en kroat af min start 11 - og samtidig har jeg fire tyskere som alle spillede (med hovedet under armen) igår [img']http://www.langkawi.dk/smileys/v98.gif Men det kunne da være værre, hvis man f.eks hed Larsk, lå nr 3 i vores liga, og var lidt trist over man ikke lå nr 1 - når nu man har 3 målskytten Podolski i truppen, men desværre har haft ham på bænken i begge tyskernes kampe wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pis det her bliver da en lorte runde' date=' der bliver sparet spillere i stor stil.[/quote']Ja der bliver heller ikke mange point til mit hold i denne runde :sad: Så i stedet håber jeg på rumænsk sejr i aften, så Frankrig og Italien kan pakke sammen og fise hjem :thumbup: Så kan de to skod nationer sidde og tude over diverse konspirationsteorier hele sommeren - fuldstændig som Italien også gjorde ved EM for fire år siden :cool: Alternativt kan Rumænien også tabe med 0-2 i aften, og stadig snuppe 2. pladsen - forudsat at Italien-Frankring ender uafgjort :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det kunne sgu være nice.... italierne er allerede begyndt at tude, og snakker vældigt om den aftalte 2-2 kamp mellem danmark og sverige.... De kan vel for fanden da bare vinde deres kampe..... heja rumænien, og man kan da håbe van basten ikke har den store interesse i at møde italien eller frankrig i en evt semifinale :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Jeg ligger nummer 1 - jeg ligger nummer 1 tralalalala"
Den var lige godt grov u13.gifHUSK allesammen, at transfervinduet har åbent til kl 20.30 i aften! Så få solgt de spillere som er ude af EM, og få købt nogle nye til kvartfinalerne. Har selv lige købt og solgt, og jeg har 44.155.000 kr til overs som jeg ikke kan bruge... Havde jeg haft 10 mill mere, så var der blevet byttet en angriber, men nu må jeg nøjes... a1289.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva pokker Toft er der gået Italiener i dig, du er begyndt at komme med de dårlige undskyldninger på forhånd:laugh: Men jeg har handlet og med Torres og Villa i front så rykker vi:th2:

Havde jeg haft 10 mill mere' date=' så var der blevet byttet en angriber, men nu må jeg nøjes... [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1289.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fucking crap :sick: Jeg blev hårdt ramt, efter Holland og Kroatiens exit... Nåh, men husk evt at sælge og købe nye spillere inden semifinale kick off på onsdag :) Jeg har da f.eks 9 spillere fra enten Holland eller Kroatien jeg skal have solgt :thumbdown + et par andre skodhjerner!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fucking crap :sick: Jeg blev hårdt ramt, efter Holland og Kroatiens exit... Nåh, men husk evt at sælge og købe nye spillere inden semifinale kick off på onsdag :) Jeg har da f.eks 9 spillere fra enten Holland eller Kroatien jeg skal have solgt :thumbdown + et par andre skodhjerner!
Hovsa... Hvem søren ligger nummer 1 lige nu :th2: Det bliver lidt vanskeligt nu, tror på Tyskland - Rusland i finalen. Spanien ramte mod Italien deres vanlige mur: de ville gerne, men kunne ikke. Russerne udspillede Holland! Tyrkiet har masser af skader og karantæner, mens Tyskland som det eneste hold ikke var ude i forlænget spilletid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites