Majse 10 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2008 Vil du også ud og lave noget sjovt og spontant i ny og næ? Har du en bold til beachvolley, så kunne vi måske samle nogle stykker og spille et par omgange. I aften er der feks salsa på Hipp her i Malmö (een fredag om måneden) eller hver mandag og onsdag i Fælledparken i København (udendørsarrangement som er gratis)... Hvis du er frisk på lidt sjov så smid mig en sms... +45 31 666 321 Majse;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 Hvad er Hipp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 jeg fandt selv svaret :) http://www.hipp.se/ Night club.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Beachvolley om dagen i weekenderne er jeg med på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
moni 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Vi (min kæreste og jeg) danser også salsa og vi synes det kunne være hyggeligt at mødes til en svingom i ny og næ i malmø. (der er også salsa på cuba cafe i folkets park!!!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Majse 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Super! Var I V. Hamnen og spille lidt volley i weekenden. De har 6 baner lidt længere nede end dybhavsbadet. Det er ok. Har også været på Cuba Cafe. Fin stemning! Smid mig en sms...:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites