larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2012 Jeg syntes jeg læste på et tidspunkt - husker slet ikke hvor og hvornår - at det faktisk skulle laves om ifm det nye akvarium blev bygget. Så måske er der håb! Ellers skal vi alle da bare begynde at køre efter reglerne så rundkørslen er spærret i timevis hver dag, så kan det da være der bliver gjort noget?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2012 Der er en laaaaang smøre om projektet her http://soap.plansystem.dk/pdfarchive/12_1313326_APPROVED_1267442957449.pdf Der skriver de bl.a. på side 91 "Tilslutningsanlæg nr. 15 ved Øresundsmotorvejen. Der foreslås/forudsættes i alle alternativer en udbygning til to venstresvingsbaner til Amager Strandvej, tilladt højresving og en højresvingsbane på motorvejsrampen fra Øresundsbroen samt mindre ændringer i signalstyringen." Så mon ikke det kommer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2012 det er iøvrigt til at blive vanvittig af at holde for rødt lys ved krydset Amager Strandvej efter afkørslen. specielt når jeg kører i nattevagt kan jeg holde i evigheder - har taget tid :-) Torsdag 4 minutter og igår 5 minutter før der blev grønt, og der var endda rødt inden jeg kom. Og så hjælper det jo så ikke at lave fagter, dytte, hvinende dæk fordi jeg holder og venter. Ud i venstre bane og så lige smutter ind over og svinge til højre til Amager Str. Vej - mens jeg bliver "svinet til" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites