Kress & Betina 10 Anmeld indhold Skrevet June 4, 2008 Har bestilt noget værktøj i USA og det er kommet med DHL, men har fået et brev fra DHL Malmö hvor jeg skal hente det, som skriver de vil se noget papir på at der er betalt told på det... Nu er det så sådan at det ville jeg jo helst slippe for hvis man kunne nogen smart, er det ikke muligt ?? Ellers skal der jo lige rettes nogen flere "NoPaint" buler for SUNDDEBAT folket før det er tjent ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Niks min dreng.....Du skulle ha' spurgt inden.... På invoicen skal firmaet skrive "replacements parts" og så glider den glat igennem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Niks min dreng.....Du skulle ha' spurgt inden.... På invoicen skal firmaet skrive "replacements parts" og så glider den glat igennem..... FANDENS !! Jeg spurgte dem ellers men de svarede ikke på det !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites