Jump to content
Buddha

Yeeeha!! Barack Obama vandt over Hillary!!

Recommended Posts

Guest jxhab
Rolig nu' date=' intet er jo afgjort, og chancerne for at han når at kradse af er jo pænt store...hans 1200 sider lange lægejournal taler ihvertfald ikke for ham :eek:[/quote'] Plus alle hans fejludtalelser .. men jeg tror desværre også han taber til McCain.. men måske Obama og så Hillary som vicepræsident, kan gøre forskellen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med det Obama/Hillary medie cirkus b185.gif Jeg har sgu været træt i over et ½ år nu, af konstant at se i nyhederne at i nat vandt hun, og så vandt han næste nat osv osv.... Og jeg fatter ikke det skal være sådan et latterligt gang showbizz hvor der står tusindvis af folk og skriger, klapper og vifter med plakater - HVORFOR :confused: Det værste ved det hele er at tænke på de summer penge hele lortet har kostet, blot for at en demokrat kan få flere delegerede end den anden demokrat - SYGT!!! v98.gifPresident of the Universe my ass :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han taber jo til McCain' date=' så ingen grund til at hoppe ud af stolene[/quote'] det bliver faktisk interessant at se hvad der sker, fordi McCain står jo for pro-irak krig, som altså er ekstremt upopulær i befolkningen, derudover så har han været meget kammeratlig med bush på det sidste, og det er bestemt ikke måden man får stemmer på lige nu. Men obama er sort, ej at forglemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han taber jo til McCain' date=' så ingen grund til at hoppe ud af stolene[/quote'] Jeg tror at Amerikanerne endnu en gang viser at de ikke er klar til "forandring". McCain er en ældre, moderat republikaner, med en ærefuld militærbaggrund og virker som det sikre bud. "Change vi can believe in" giver en usikkerhed som jeg tror mange derovre vil stille spørgsmålstegn ved, og ligeledes tror jeg ikke at det er alle Hilarys demokratiske vælgere som vil støtte Obama som præsident. Jeg håber på Obama/Hillary for symbolværdien alene, men jeg tvivler sku :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var sgu dejligt........ Det var fandme noget jeg kunne bruge til noget!!
Hvorfor? Er du republikaner? Allerede den dag Obama opstillede som kandidat til præsidentposten, var sejren i hus hos republikanerne. Havde det været Hillary og en anden hvid kandidat for demokraterne - havde resultatet i republikanernes favør ikke været sikret på forhånd. Amerikanerne er mere "modne" til en kvinde på præsidentposten, end de (endnu) kan "sluge" en mulat med det muslimsk klingende navn...... Derfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amerikanerne er mere "modne" til en kvinde på præsidentposten' date=' end de (endnu) kan "sluge" en mulat med det muslimsk klingende navn...... Derfor.[/quote'] Det var sjovt.. jeg sagde præcist det modsatte for nogle måneder siden og var ved at blive lynchet af feministerne jeg diskuterede med :) Jeg tror nemlig ikke på amerikanerne (eller danskerne for den sags skyld) er klar til en kvinde på den øverste post.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor? Er du republikaner? Allerede den dag Obama opstillede som kandidat til præsidentposten, var sejren i hus hos republikanerne. Havde det været Hillary og en anden hvid kandidat for demokraterne - havde resultatet i republikanernes favør ikke været sikret på forhånd. Amerikanerne er mere "modne" til en kvinde på præsidentposten, end de (endnu) kan "sluge" en mulat med det muslimsk klingende navn...... Derfor.
Det var sjovt.. jeg sagde præcist det modsatte for nogle måneder siden og var ved at blive lynchet af feministerne jeg diskuterede med :) Jeg tror nemlig ikke på amerikanerne (eller danskerne for den sags skyld) er klar til en kvinde på den øverste post.
Ja da... læs gerne indlægget igen. Jeg skriver ingen steder om, at de er "modne" til en kvinde på præsidentposten. Jeg skriver derimod, at hvis valget står mellem Obama og Hillary - satser jeg på Hillary.... Derudover kan jeg ikke se fidusen i, at det så absolut skal være mænd på denne post. Aldrig har USA været så gældsat (til kinesere) som det er nu og i NY har hver tredje husholdning ikke råd til spise mere end et dagligt måltid mad, mens i New Orlean venter orkanofre fortsat på hjælp fra samfundet til at genopbygge infrastrukturen i byen, så arbejdspladser kan blive genskabt og der kan tjenes skillinger til at genopbygge boliger, skoler m.v. Arbejdsløshed eksploderer. I Californien (og i alle andre stater) går hundredtusindsvis boliger på tyvangsauktioner og Bushvilles skyder op overalt i landet. Aldrig har Afghanistan produceret så meget opium som nu og aldrig var der så blodig uro i Irak, som nu.... så hvad pokker er der så fantastisk ved en mand ved styrepinden, når landet falder fra hinanden om ørerne på folk... Iflg. min bog, var Franklin D. Roosvelt og Dwight D. Eisenhower de sidste præsidenter, der var "pengene værd" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så skal du cykle nøgen over broen kl 07.30 hver morgen i en uge....:lol:
He, he... ingen fare for denne skrækkelige oplevelse for andre medtrafikanter.... (selv hvis det var tilladt at cykle over broen :p )...for det bliver du, der daffer afsted i en Trabant. Bare mærk mine ord. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja man kan drage en parallel til Mogens Lykketoft gik af for S. Jeg tror ikke Venstre har haft en bedre dag end da de så "kandidaterne".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var sjovt.. jeg sagde præcist det modsatte for nogle måneder siden og var ved at blive lynchet af feministerne jeg diskuterede med :) Jeg tror nemlig ikke på amerikanerne (eller danskerne for den sags skyld) er klar til en kvinde på den øverste post.
Amerikanerne er sku heller ikke klar til en sort mand. Gammel hvid krigshelt .. han tager den hjem hele vejen. Lidt ligesom enhver katolik kan blive Pave, så er det pudsigt nok altid en Kardinal der bliver forfremmet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites