thn 0 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2008 Hej Min onkel er i Tomelilla på onsdag med en lastbil og på vejen hjem kommer han forbi på besøg. Findes der noget godt sted tæt på motorvejen hvor han kan smide en trækker (muligvis med vogn efter også) i små to døgn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Hej hej Jeg har lagt mærke til at der holder lastbiler indimellem på parkeringspladsen foran K-rauta ved svågertorp, men ved ikke om det er lovligt..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 var lige forbi her fra morgenen af. Der holdt godt nok ikke noget lastbiler, men jeg tror ikke den går. Der er kun 3 timers parkering Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Find et spot ude i olie-havnen. Masser af vej at parkere på. Men må indrømme jeg ikke har rendt rundt derude og kigget på skilte - så hvor meget man rent faktisk må...tja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites