hockey10 10 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2008 nogen der vil dele brobiss. har mellem 15-20 overfarter per måned. vh marc Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Hej Marc, Jeg er meget interesseret. Kører over ca. 25 gange pr md. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hockey10 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 super peter Hvordan gør vi så, jeg vil gerne gi dig 119 for de første otte overfarter, og 11 for de efterfølgende. Da du jo får et godt fradrag for det. vh marc Mit danske nummer er +45 26716219 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 burde i ikke tage den i PM eller ringe til hinanden ? jeg tror ikke det er lovligt at dele.... eller ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 ¨Så du siger man ikke må låne sin brobizz ud??? Sikke da noget ævl:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 Det er i hvert fald ikke lovligt at bruge fradrag hvor en anden har kørt på sin aftale. Hvor vidt broen har regler for udlån har ikke styr på.. og har absolut ingen planer om at spørge om hvis det var mig Og desuden er det også svært at bevise fradraget hvis i nu skulle køre over på samme tid en dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hockey10 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2008 dette gøres ikke på grund af fradrag fra min side, men kun fordi det er billigere at køre to. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Hvordan gør vi så, jeg vil gerne gi dig 119 for de første otte overfarter, og 11 for de efterfølgende. Da du jo får et godt fradrag for det. vh marc Mit danske nummer er +45 26716219 Hej Marc, Havde tænkt mig at tilbyde dig det samme. Hvordan kan vi gøre det mere "spiseligt" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 ¨Så du siger man ikke må låne sin brobizz ud??? Sikke da noget ævl:fight: det står nu på deres side at man kun må bruge den i det køretøj du har registreret den til så vidt jeg kan forstå "ævlet" betyder det at man ikke kan låne den ud, i så fald skal man låne bilen med.... så udlån er ikke muligt hvis man skal følge deres regler, det er også grunden til man får et brokort med, som man kan låne ud til folk Det får man dog ikke "trappe"-rabatten på.... men betaler 135 kr pr gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Den kan jo godt registreres på 2 biler....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Den kan jo godt registreres på 2 biler....... ja, men nu var svaret med henblik på udlån, ikke pre-registrering ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 De er fuldstændig ligeglade med hvilken bil der kører med bizzen. Jeg har slet ikke noget regnr hos dem. og familien låner gerne ekstra bizz uden at blive registreret. men praktis og teori er jo forskellig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites