Jump to content
hockey10

Dele brobizz

Recommended Posts

Det er i hvert fald ikke lovligt at bruge fradrag hvor en anden har kørt på sin aftale. Hvor vidt broen har regler for udlån har ikke styr på.. og har absolut ingen planer om at spørge om hvis det var mig Og desuden er det også svært at bevise fradraget hvis i nu skulle køre over på samme tid en dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan gør vi så, jeg vil gerne gi dig 119 for de første otte overfarter, og 11 for de efterfølgende. Da du jo får et godt fradrag for det. vh marc Mit danske nummer er +45 26716219
Hej Marc, Havde tænkt mig at tilbyde dig det samme. Hvordan kan vi gøre det mere "spiseligt" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
¨Så du siger man ikke må låne sin brobizz ud??? Sikke da noget ævl:fight:
det står nu på deres side at man kun må bruge den i det køretøj du har registreret den til så vidt jeg kan forstå "ævlet" betyder det at man ikke kan låne den ud, i så fald skal man låne bilen med.... så udlån er ikke muligt hvis man skal følge deres regler, det er også grunden til man får et brokort med, som man kan låne ud til folk Det får man dog ikke "trappe"-rabatten på.... men betaler 135 kr pr gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er fuldstændig ligeglade med hvilken bil der kører med bizzen. Jeg har slet ikke noget regnr hos dem. og familien låner gerne ekstra bizz uden at blive registreret. men praktis og teori er jo forskellig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites