Leth 10 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2008 En kollega har bedt mig om at købe noget myggebalsam med fra sverige - angiveligt kan man købe noget godt noget som ikke kan få i DK - Nu ved jeg ikke meget om balsam i det hele taget, så hvad leder jeg efter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Måske du leder efter severige, aner ikke hvor det ligger:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Det finns nåt som hettet MyggA, som är bra. Finns säket på apoteket, Sen en som jag inte vet om den fortfarande är tillåten; Djungelolja. Den ska vara väldigt effektiv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Mygga er stadig tilladt, og så kan man købe nogen armbånd til børn der vist skulle være ret gode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Ja, MyggA är tillåten, men är Djungelolja? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Mygga virker fordi det indeholder et stof der hedder DEET. Det er det stof der virker. DEET er ikke tilladt i dk så derfor man tit hører om "I har et myggemidel ovre hos jer der virker" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LeneDK 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Jeg har også været på jagt efter Djungelolja til en kollega. Det kan/kunne man åbenbart købe alle steder incl. tankstationer. Ifølge apoteket, så findes det ikke mere, men i Ica Maxi fandt jeg noget der hedder Djungel-Gel (står sammen med myregift mm). Om det virker på samme måde ved jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AOG 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Hvor kan man så købe MyggA henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Apoteket har den väl? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/DEET Her er lidt info omkring produktet..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Jeg har også været på jagt efter Djungelolja til en kollega. Det kan/kunne man åbenbart købe alle steder incl. tankstationer. Ifølge apoteket' date=' så findes det ikke mere, men i Ica Maxi fandt jeg noget der hedder Djungel-Gel (står sammen med myregift mm). Om det virker på samme måde ved jeg ikke.[/quote'] Så i sidste uge den rigtige Djungelolja hos Ica Maxi på Ystadsvägen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 MyggA virker! MyggA virker og er fantastisk effektivt, jeg har brugt det i en del år efterhånden. Bare sørg for at læse indlægsseddelen, så det bruges korrekt (noget med at det ikke må komme for tæt på øjne, næse og mund). MyggA kan købes på alle apoteker, og formentlig også på tankstationer og i velassorterede dagligvareforretninger rundt om i landet. Ellers så spørg på apoteket - de er flinke og ved hvad der findes :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 djungelolien så vidt jeg ved var det i djungelolien at der fandtes et stof som er ulovligt i dk.. og det er den som alle danskere mener når de vil have os til at købe noget "med hjem".. mygga syntes jeg ærligt ikke virker.. ihvertfald ikke på egyptiske myg... blev voldædt selvom jeg havde overforbrugt det på kroppen... :( djungelolien har jeg ikke set længe, men er selv ude efter den.. måske jeg skulle i ica, hvis den har været der.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/DEET Her er lidt info omkring produktet..... DEET holdigt myggespray er iøvrigt også glimrende mod kakelakker - som man jo som bekendt ikke bare må mase med foden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 djungelolien har jeg ikke set længe, men er selv ude efter den.. måske jeg skulle i ica, hvis den har været der.... Djungelolja og MyggA indeholder samme aktive stof DEET - så de burde virke ens. Om egyptiske myg reagerer på det eller ej ved jeg ikke, men det virker på svenske og danske :) MyggA findes i to udgaver - én med DEET og én der hedder MyggA Natural, der kun indeholder naturlige ingredienser (måske den du har haft med?). MyggA Natural sælges også i DK. Ved en hurtig søgning på djungelolja på google.se fandt jeg flere forhandlere på nettet bl.a. http://www.svexo.se/?pid=138247 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne-Grete 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Djungelolja er effektivt. Men midlet skal anvendes med forsigtighed (højst 3 gange dagligt), står der på etiketten. Påføres før man går ud til de grådige myg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites