Jump to content
hsahirf

Golf torsdag formiddag

Recommended Posts

Jeg er åben for forslag ang. bane. Assartorp? ...og nej, ingen druk dagen inden, jeg er 100% mødestabil denne gang - det er dog ingen garanti for at undgå skæverter :laugh:
jamen hvad med den vi spillede på sidste gang,,,,, mener ikke at der var nogen af os der ligefrem brændte banen af:lol: så måske vi skulle på den igen,:rolleyes: kan jo huske at der var en "Mc-mand" der trykkede et kanon drive afsted. . :lol: Jeg kan dårligt huske hvor den lå og navnet på den !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jamen hvad med den vi spillede på sidste gang,,,,, mener ikke at der var nogen af os der ligefrem brændte banen af:lol: så måske vi skulle på den igen,:rolleyes: kan jo huske at der var en "Mc-mand" der trykkede et kanon drive afsted. . Jeg kan dårligt huske hvor den lå og navnet på den !!
Nu er jeg jo kendt for mine 145meters drive, 98 grader til højre.... såh deeeet... :th2: Der ligger en pay&play ved Vellinge (som jeg naturligvis heller ikke husker navnet på).... Så er jeg også med :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er jeg jo kendt for mine 145meters drive, 98 grader til højre.... såh deeeet... :th2: Der ligger en pay&play ved Vellinge (som jeg naturligvis heller ikke husker navnet på).... Så er jeg også med :th2:
Har din mor ikke sagt til Dig at , Du ikke må lyve... 145 meter.....!!! hvor...:eek: Vi kan kan blive enige om 73 meter !! :laugh: Men det skal være en bane der i god stand, !! ved ikke om en pay&play er det så tidligt på året.. Men vi må lige have de 2 andre på banen hvis de stadig vil med ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil tage til Assartorp imorgen forholdsvis tidligt' date=' afsted fra Malmö ved 9-9.30 tiden, smid en besked hvis i er friske. Jeg kan godt komme op med et dansk golfnummer, hvis der er en der mangler...[/quote'] hej... Jeg klar på Assartorp.... ses derude omkring 9:45 ? Jeg vil väre derude..... på det tidspunkt. P.H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites