hsahirf 10 Anmeld indhold Skrevet June 2, 2008 Er der nogen der, som jeg, har fri torsdag, og vil med ud og spille golf om formiddagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2008 Er der nogen der' date=' som jeg, har fri torsdag, og vil med ud og spille golf om formiddagen?[/quote'] Den er Jeg muligvis klar på... hvilken bane denne gang ? og skal Du på druk dagen inden ? Vildtfarende bolde---!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2008 Jeg er også frisk alt efter hvilken bane det bliver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2008 Jeg er åben for forslag ang. bane. Assartorp? ...og nej, ingen druk dagen inden, jeg er 100% mødestabil denne gang - det er dog ingen garanti for at undgå skæverter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Jeg er åben for forslag ang. bane. Assartorp? ...og nej, ingen druk dagen inden, jeg er 100% mødestabil denne gang - det er dog ingen garanti for at undgå skæverter jamen hvad med den vi spillede på sidste gang,,,,, mener ikke at der var nogen af os der ligefrem brændte banen af:lol: så måske vi skulle på den igen, kan jo huske at der var en "Mc-mand" der trykkede et kanon drive afsted. . Jeg kan dårligt huske hvor den lå og navnet på den !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 jamen hvad med den vi spillede på sidste gang,,,,, mener ikke at der var nogen af os der ligefrem brændte banen af:lol: så måske vi skulle på den igen, kan jo huske at der var en "Mc-mand" der trykkede et kanon drive afsted. . Jeg kan dårligt huske hvor den lå og navnet på den !! Nu er jeg jo kendt for mine 145meters drive, 98 grader til højre.... såh deeeet... :th2: Der ligger en pay&play ved Vellinge (som jeg naturligvis heller ikke husker navnet på).... Så er jeg også med :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Nu er jeg jo kendt for mine 145meters drive, 98 grader til højre.... såh deeeet... :th2: Der ligger en pay&play ved Vellinge (som jeg naturligvis heller ikke husker navnet på).... Så er jeg også med :th2: Har din mor ikke sagt til Dig at , Du ikke må lyve... 145 meter.....!!! hvor... Vi kan kan blive enige om 73 meter !! Men det skal være en bane der i god stand, !! ved ikke om en pay&play er det så tidligt på året.. Men vi må lige have de 2 andre på banen hvis de stadig vil med ud.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Der er en fed pay and play ved center syd, og det er ikke par 3 huller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Der er en fed pay and play ved center syd' date=' og det er ikke par 3 huller...[/quote'] Hvorfor pay&play ????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Aner det ikke:surprise: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Aner det ikke:surprise: Er det "mc ... " der ikke har noget kort... skal han låne til et... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Ja, jeg har ikke noget kort i år... Alle mine penge og al min tid er gået til road racing Jeg har heller ikke slået en eneste bold.. Det ku' godt være jeg bare skulle springe over :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Jeg vil tage til Assartorp imorgen forholdsvis tidligt, afsted fra Malmö ved 9-9.30 tiden, smid en besked hvis i er friske. Jeg kan godt komme op med et dansk golfnummer, hvis der er en der mangler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Jeg vil tage til Assartorp imorgen forholdsvis tidligt' date=' afsted fra Malmö ved 9-9.30 tiden, smid en besked hvis i er friske. Jeg kan godt komme op med et dansk golfnummer, hvis der er en der mangler...[/quote'] hej... Jeg klar på Assartorp.... ses derude omkring 9:45 ? Jeg vil väre derude..... på det tidspunkt. P.H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2008 yes, ses derude... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites