Maria 10 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2008 Hej alle (Jeg har lovet at vise denne hjemmeside til så mange så muligt.) www.123hjemmeside.dk/hjaelp-laila-og-hendes-familie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2008 Og, hvis hun overlever så får man pengene tilbage ? Jaja, det er sikkert kun mig der sidder med en lidt underlig smag i munden ... Det er ikke hende eller familien man kan kontakte og jeg ser intet sted noget der indikere at hun rent faktisk er syg.... Det KUNNE lige så godt være et scam ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2008 Ja selvfølgelig kommer der sådan et svar.... Det er jo op til dig at tro på dette. Det er to piger som har lavet denne hjemmeside, efter de har læst alle Lailas dagbogsberettelser på en hjemmeside for unge mødre. (og nej det er rigtigt nok. Kender personen , og ville aldrig lægge sådan noget ud på nettet hvis ikke den var god nok) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites