Jump to content
m4gnus

At flytte til Sverige kortvarigt?

Recommended Posts

Hej alle.. :new: Jeg regner med at flytte til Sverige, nærmere Malmø (el. omegn) inden for nærmeste fremtid. Men jeg regner kun med at bo der i et år, måske to.. Derfor vil jeg høre, om det overhovedet kan betale sig at købe en billig 1-værelses "bostädsrät", eller om det mon ikke er smartere bare at leje noget? Desværre synes jeg ikke at "hyresrätter" er det nemmeste at finde - nogen som kender gode sider at lede efter en ? Huslejen skal helst ikke være mere end 3000 dkr. om måneden - det må gerne være en lille 1 værelses. Imens jeg bor der, vil jeg arbejde i Danmark. På forhånd mange tak. Mvh Magnus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' jeg tror også det bliver en bostädsrätt - men kan dette betale sig for et enkelt eller måske maks to år ? Jeg mener mht. hvis priserne nu falder - kan jeg ikke risikere at miste en masse penge ?[/quote'] Jo, du kan risikere at miste en masse penge, for fast ejendom er ikke egnet til kortsigtede investeringer, hvor man kun tænker et eller to år frem, og det har været heeelt vildt i Malmö i en årrække, så en opbremsning kan forventes. Hvis man har en horisont på et eller to år, er det når Malmö dør københavnsagtigt, at man skal gå ind i markedet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites