Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Det pisser mig af, at vi for 4. gang på små 3 år har fået stjålet en cykel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Muligvis fordi CPH ejer den.... Gør de det????????? Det pisser mig sgu af! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Gør de det????????? Det pisser mig sgu af! Jep de købte den for nogle år siden ... 05 mener jeg...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Fuck hvor det pisser mig af at folk ikke kan finde ud af at køre på en tre-sporet motorvej!!!!! Er det så skide svært at forstå at højresporet også kan bruges og ikke kun midter- og venstrespor????! LÆR DET!!!!!!!!! Det er ikke særligt fedt at skulle gennem to baner for at overhale jer og undgå at køre indenom... FAT DET!!!! Ahhhh... Det lettede;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Ja nu nærmer tiden sig for Familien Dan-Flakes (aka Campingfolket) - de kan pisse mig af. Specielt når de lige før lufthavnen trækker ud i venstre vognbane med 79 km/t - der står jo Sverige i venstre side! Dernæst er der lastbilerne, som jo ikke er kendt for at holde sig tilbage, hvis de skal overhale - blink blink og trækker bare ud, hvorefter de naturligvis overhaler campingvognen med 0,1 km/t mere end, hvad campingvognen kører med, så det tager jo rundt regnet en 800 km ;)HÖRT! og jeg tilläger alle de bilister på den svenske side, som synes de ALTID skal köre 10km/t UNDER det tilladte:mad: Hvorfor??? Hvorfor??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Fuck hvor det pisser mig af at folk ikke kan finde ud af at køre på en tre-sporet motorvej!!!!! Er det så skide svært at forstå at højresporet også kan bruges og ikke kun midter- og venstrespor????! LÆR DET!!!!!!!!! Det er ikke særligt fedt at skulle gennem to baner for at overhale jer og undgå at køre indenom... FAT DET!!!! Ahhhh... Det lettede;) Se dér er det dejligt at køre i USA - der kan man sagtens tage den indenom hvis en skildpadde har forvildet sig for langt til venstre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Ja den regel burde de klart indføre herhjemme eller også gi' klip i kortet for ikke at holde til højre!!! Se dér er det dejligt at køre i USA - der kan man sagtens tage den indenom hvis en skildpadde har forvildet sig for langt til venstre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2008 Strejken Det pissede mig i den grad af, at se de strejkende pædagoger/sygeplejersker, vandre op og ned gennem diverse gågader, iklædt sjove t-shirts, bærende på farverige bannere, i en nærmest euforisk feststemning, under den nu afsluttede strejke, alt imens strejken gav/har alvorlige konsekvenser for rigtig mange mennesker. Hør her - det er IKKE et kollektivt karneval men en arbejdsnedlæggelse, i protest mod lav løn! Jeg er i den grad FOR højere lønninger til offentligt ansatte - det skal der ikke være tvivl om... men hvor pissede det mig af, at se alle disse menensker tage på 'skovture' gennem byerne, syngende og være glade, når situationen ret basalt var og er ganske alvorlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Ja den regel burde de klart indføre herhjemme eller også gi' klip i kortet for ikke at holde til højre!!! Hørt hørt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Hørt hørt :D Det er allerede indført! Jeg kender en der har fået et klip for ikke at holde til højre - så kan de lære det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Fanme irriterende at de gule sataner også ligger i bizzbanerne her i weekenden Troede egentlig at deres "problem" var størst i hverdagene, men de lå der åbenbart også idag ved 16 tiden. Jeg blev så træt at det lort idag, at jeg holdt hornet i bund i omkring 10 sekunder mens jeg kravlede over pendler-chikanen. De tre toldere stod og gloede på mig som var jeg dybt åndsvag (lidt ret havde de vel), men jeg rystede også på hovedet af dem! - fucking åndsvage gule scum old trafford forhindringer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Bare rolig Toft.....De lå der også kl 0230 i nat.....Uden en tolder i syne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Bare rolig Toft.....De lå der også kl 0230 i nat.....Uden en tolder i syne.... Jah - og for den sags skyld også kl. 15.40 fredag eftermiddag - ingen toldere - de holdt vel midsommer-fri?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2008 Jah - og for den sags skyld også kl. 15.40 fredag eftermiddag - ingen toldere - de holdt vel midsommer-fri?? Og kl. 00.30 natten mellem lørdag og søndag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Ja tak, så har vi vist fattet, at de bump pisser jer af... videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 DU pisser mig af.......Ja tak' date=' så [i']har vi vist fattet, at de bump pisser jer af... videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Selvkritik????????????? Hallo!!! Det er en "pisser mig af tråd" og ikke en diskussion om ............... Det pisser mig fandme af når folk ikke kan holde sig til emnet....... Hold dig til tråden og ingen diskussion Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Du pisser mig også af.... Kan du ikke snart tage billetten????? :D Selvkritik????????????? Hold dig til tråden og ingen diskussion Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Du pisser mig også af.... Kan du ikke snart tage billetten????? Returbillet måske :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Nej forhåbentlig ikke.....Returbillet måske :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Ja tak' date=' så [i']har vi vist fattet, at de bump pisser jer af... videre.Jeg er træt af at de bump IGEN idag kl 16 lå der, og der var ingen toldere, så mit lille femi-dythorn forblev ligeledes tavs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Jeg er træt af at de bump IGEN idag kl 16 lå der' date=' og der var [u']ingen toldere, så mit lille femi-dythorn forblev ligeledes tavs Hvis du er så træt af dem, og der ingen toldere er, hvorfor så ikke en ogang civil ulydighed -> Fjern dem!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Hvis du er så træt af dem' date=' og der ingen toldere er, hvorfor så ikke en ogang civil ulydighed -> Fjern dem!! :)[/quote']Der er kameraovervågning + masser af medarbejdere i gule veste, så det er vist bare ris til egen røv :) Desuden, sidder der ikke nogle kæder (et eller andet) ude i siderne, som holder bumpene på plads på den samme spot? Bortset fra det, så var den gamle ordning med at stoppe HELT op før bommen, og så køre videre når bommen gik op, faktisk bedre end den løsning vi har nu: kør i gennem med 30 km/t, og stop så HELT op og kravl over et sygt bump, og kør derefter videre... Broen skovler jo penge ind, så der burde være råd til at få lavet dynamiske bump, således at et bump hydraulisk blev hævet op fra jorden, så fremt bilen kørte 30+ km/t gennem anlægget. Bumpet sænkes så først igen, når bilen/synderen er kravlet over. Folk der overholder de max 30 km/t vil ikke opleve at der kommer noget bump op af jorden = ingen daglig chikane! Disse dynamiske bump kunne med fordel kombineres med at bumpet kunne vendes 180 grader under jorden, så når den anden side af bumpet blev hævet op, så var det i stedet en flade beklædt med pigge der får bilens dæk til at punktere = sådan stoppes en smugler eller lignende effektivt, uden fare for den øvrige trafik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Kommer du ned på jorden til os andre snart???? Der er kameraovervågning + masser af medarbejdere i gule veste, så det er vist bare ris til egen røv :) Desuden, sidder der ikke nogle kæder (et eller andet) ude i siderne, som holder bumpene på plads på den samme spot? Bortset fra det, så var den gamle ordning med at stoppe HELT op før bommen, og så køre videre når bommen gik op, faktisk bedre end den løsning vi har nu: kør i gennem med 30 km/t, og stop så HELT op og kravl over et sygt bump, og kør derefter videre... Broen skovler jo penge ind, så der burde være råd til at få lavet dynamiske bump, således at et bump hydraulisk blev hævet op fra jorden, så fremt bilen kørte 30+ km/t gennem anlægget. Bumpet sænkes så først igen, når bilen/synderen er kravlet over. Folk der overholder de max 30 km/t vil ikke opleve at der kommer noget bump op af jorden = ingen daglig chikane! Disse dynamiske bump kunne med fordel kombineres med at bumpet kunne vendes 180 grader under jorden, så når den anden side af bumpet blev hævet op, så var det i stedet en flade beklædt med pigge der får bilens dæk til at punktere = sådan stoppes en smugler eller lignende effektivt, uden fare for den øvrige trafik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Jeg synes der burde sidde et maskingevær på toppen af broens administrationsbygning. Det skal være forbundet med en radar, der helt tilbage fra Peberholm kan måle bilernes hastighed. Hvis man overskrider den tilladte hastighed affyres et advarselsskud mod bilen. Nedsættes farten ikke øjeblikkeligt, afskydes en salve direkte mod føreren. Det skal naturligvis være et gevær med en sådan kaliber at føreren dør øjeblikkeligt og bilen pulveriseres, så den ikke er til gene for den øvrige trafik. :) Så kan de ved samme lejlighed fjerne de gule bump!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites