Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2009 Dét pisser mig af: At man ikke kan tage et ½ tids job her i S uden at ens dk arb-giver skal betale "sociale avgifter" når man nu lige har brug for en 1½l. energibooster til ökonomien! Så opretter man bare et enskild firma i Sverige, hvis man skal tro denne tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12815 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Scandlines Rødby-Puttgarden Det pisser mig af, at Scandlines har ændret brugen af brobizz på Rødby-Puttgarden overfarten, så brugen nu koster en mindre formue. Samtidigt kan man ikke reservere plads mere men man er nødt til at købe en billet på forhånd Prisstigningen til nu 529 DKK er heller ikke lige noget der beroliger mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 hej! Iflg de betingelser der er på Scandlines hjemmeside - hvis du har en Auto-Bizz Plus - så skal du med færgen hvis du kommer inden for 15 minutter før ordinær afgang, uanset hvor mange der holder og venter, uanset hvilken afgang der er! Så selv om der iflg hjemmesiden ikke er flere pladser så kommer man med - jeg var selv efter deres kundetjeneste for et år siden da vi skulle køre til Italien, og hele juli kunne man stort set ikke reservere på Gedser/Rostock. Spurgte om man kunne være sikker på at komme med - og det blev kraftigt understreget at det kom man! (og det gjorde vi) Men priserne har fået så hatten passer, føj! (det er sgu en dyr "reservation") TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 hej! Iflg de betingelser der er på Scandlines hjemmeside - hvis du har en Auto-Bizz Plus - så skal du med færgen hvis du kommer inden for 15 minutter før ordinær afgang, uanset hvor mange der holder og venter, uanset hvilken afgang der er! Så selv om der iflg hjemmesiden ikke er flere pladser så kommer man med - jeg var selv efter deres kundetjeneste for et år siden da vi skulle køre til Italien, og hele juli kunne man stort set ikke reservere på Gedser/Rostock. Spurgte om man kunne være sikker på at komme med - og det blev kraftigt understreget at det kom man! (og det gjorde vi) Men priserne har fået så hatten passer, føj! (det er sgu en dyr "reservation") TNI Skulle nok ændre min formulering til, at man ikke kan reservere mere, men er nødt til at købe biletten på forhånd (gælder uden bizz-ordningen). Det er blandt andet det, der irriterere mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Det var da absolut fantastisk at stryge forbi den LAAAANGE kø i lørdags på vej til Hamburg, og køre direkte ombord med sin BroBizz - og de par ekstra håndører det koster, var da det hele værd - akkurat som når man tager Mols Linien på samme vilkår... Der pisser det mig til gengæld af at man ikke må købe en pølse i kiosken, og spise den på sin plads i Business Loungen... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Der pisser det mig til gengæld af at man ikke må købe en pølse i kiosken' date=' og spise den på sin plads i Business Loungen... :th2:[/quote']Der er vel også en hakkeorden på Første Klasse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Ja da vi skulel afsted på skiferie i påsken, så oplevede jeg lige Rødby Havn stoppet til randen med biler.... Vi havde ikke bestilt, da vi kørte ret sent fra .se...regnede ikke med at der var noget overhovedet. Jeg blev klogere, da de holdt 50m efter betalingen og helt frem til færgerne.... Så der røg bizz'en lige frem og de 100kr ekstra, er hurtigt tjent ind i ventetid. Vi holdt nr 3 bil i bane2 og kom ombord med det samme. Vi var også de første af i Puttgarden og det betød en del på strækningen til Oldenburg.... For der kører lastbilerne kun 70..............:( Så selv om 18 timer er meget i en Hiace og vi kørte fast i sneen 3 gange på vej derned, så var det nogle timer der var rare at ha' i banken. Det var da absolut fantastisk at stryge forbi den LAAAANGE kø i lørdags på vej til Hamburg' date=' og køre direkte ombord med sin BroBizz - og de par ekstra håndører det koster, var da det hele værd - akkurat som når man tager Mols Linien på samme vilkår... Der pisser det mig til gengæld af at man ikke må købe en pølse i kiosken, og spise den på sin plads i Business Loungen... :th2:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Ja da vi skulel afsted på skiferie i påsken, så oplevede jeg lige Rødby Havn stoppet til randen med biler.... Vi havde ikke bestilt, da vi kørte ret sent fra .se...regnede ikke med at der var noget overhovedet. Jeg blev klogere, da de holdt 50m efter betalingen og helt frem til færgerne.... Så der røg bizz'en lige frem og de 100kr ekstra, er hurtigt tjent ind i ventetid. Vi holdt nr 3 bil i bane2 og kom ombord med det samme. Vi var også de første af i Puttgarden og det betød en del på strækningen til Oldenburg.... For der kører lastbilerne kun 70..............:( Så selv om 18 timer er meget i en Hiace og vi kørte fast i sneen 3 gange på vej derned, så var det nogle timer der var rare at ha' i banken. Jamen hvad var det så, der pissede dig af?? (jf. trådens overskrift.. ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 At jeg var nr 3 bil i køen......det kan du da sige dig selv.....:D Jamen hvad var det så' date=' der pissede dig af?? (jf. trådens overskrift.. )[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 At jeg var nr 3 bil i køen......det kan du da sige dig selv.....:D Sådan går det, når man kører Hiace - folk der kører Hiace pisser mig TOTALT af!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2010 Kan jeg godt forstå.....Dét er svært at håndtere ting der udviser overskud i en sådan grad at de vælger en Hiace......Sådan går det' date=' når man kører Hiace - folk der kører Hiace pisser mig TOTALT af!!! [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2010 Fedt at have aktiveret 3 mobil tv for bla at kunne se DR1 TV2 SVT1 SVT2 under VM 2010. Når der så er fodbold kommer følgende tekst på skærmen: "vi har desværre ikke rettigheder til at vise fodbold via mobiltelefoni, og er derfor nødsaget til at blokere signalet" Det synes jeg ikke 3 reklamerede for der jeg nævnte vm ved et support spørgsmål.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2010 Nu har den ene nabo høvlet løs på deres 4x5 kvm træterasse i trykimprægneret træ med en dejlig gulvhøvl af den type man bruger til gulve i huset. Fra 10-16 og 18-21 i går... Og igen i dag fra ved 10-tiden... AAARGH... Samtidig har konen gang i en mindre sliber til at "finslibe" det manden ikke tager ordentligt. Det larmer som ind i h******* for nu at sige det mildt - rigtig festligt på årets første rigtige sommerweekend hvor man egentlig blot skulle sidde ude i haven og nyde varmen! Gad vide om de har allieret sig med Kræftens Bekæmpelse og lovet at sørge for at vi alle opholder os indendørs da lydtrykket gør det ganske uudholdeligt ude... Og hvor lang tid kan det nu VIRKELIG tage at høvle sådan en smule terrasse ned... Crist... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2011 Det pisser mig ret meget af, at Blocket tager penge for at rette i en annonce. Hvis annoncen blot er en uge gammel kan du næsten være sten-sikker på, at det meste af lortet allerede er solgt selvom de stadig fremstår i annoncen, fordi sælger ikke vil betale for at slette de solgte ting. Det spilder begge parter tid på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2011 Deres system er simpelthen så gammeldags.. Ligner noget der er kodet i 1996.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2013 "Lånad mail." Behøver jeg at sige mere? F**K, det pisser mig af!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2013 "Lånad mail." Behøver jeg at sige mere? F**K, det pisser mig af!!!!! Det er en sjov kultur. Gik du glip af noget godt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2013 Det er en sjov kultur. Gik du glip af noget godt? Heh, nææh jeg ringer altid hvis det er noget jeg virkelig mangler, men det pisser mig bare af! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2013 At vi for anden eller tredje uge i træk skal høre om ham atletik-manden, der tilsyneladende har dræbt hans kæreste. Alle medierne snakker om ham, i stedet for at fokusere på den myrdede kvinde og hendes familie. Det er fandme en skør verden vi lever i når det at være kendt fylder mere end at blive myrdet eller efterladt fra familiens synspunkt...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2013 Hvorfor skulle medierne fokusere på en myrdet kvinde, der ikke er blandt os længere? Og hvorfor skulle medierne kaste sig over en sørgende familie, der ikke har overskud til meget andet end at savne og sørge!? Fokus må da ligge på manden der har begået forbrydelsen, som nu må stå til ansvar i passende omfang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kiwi 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2013 At vi for anden eller tredje uge i træk skal høre om ham atletik-manden' date=' der tilsyneladende har dræbt hans kæreste. Alle medierne snakker om ham, i stedet for at fokusere på den myrdede kvinde og hendes familie. Det er fandme en skør verden vi lever i når det at være kendt fylder mere end at blive myrdet eller efterladt fra familiens synspunkt......[/quote'] Det er en uge siden i dag han skød sin kæreste kl. 10 dansk tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites