sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Det pi**** mig af' date= at DHL ikke kan overholde deres lovede leverings-tider. I min verden betyder "imellem 9 og 11" Ikke efter kl 12 eller senere! *grrr* :thumbdown Eller TDC's "Vi kommer mellem 7.30 og 17.30"... Hvis man så ikke er hjemme får man en straf-avgift... Men er man hjemme, og de ikke dukker op er der ikke noget der hedder godtgørelse for tabt arbejdsfortjeneste... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Eller TDC's "Vi kommer mellem 7.30 og 17.30"... Hvis man så ikke er hjemme får man en straf-avgift... Men er man hjemme' date=' og de ikke dukker op er der ikke noget der hedder godtgørelse for tabt arbejdsfortjeneste...[/quote']Ja tak - dén har jeg også prøvet! Det er simpelthen noget svineri. Mage til arrogance og ligegyldighed skal man lede længe efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Ja tak - dén har jeg også prøvet! Det er simpelthen noget svineri. Mage til arrogance og ligegyldighed skal man lede længe efter. Præcis - skal jeg betale for at jeg ikke er hjemme som aftalt, skal de satme også gøre det samme hvis de brænder mig af... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 ALKAs nye banner-reklamer på f.eks. B.T.s website pisser mig i den grad af! Firefox og Adblock Plus skulle vel nok kunne klare det problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Den "fuld stop" irriterer mig også. Nogen der ved hvad bøden er for at knalde lige over fuld stop? ved ik med böden men kortet ryger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Det pisser mig af, at Outlook Express er umuligt at få fat på, når det nu er tilknyttet en oldgammel internet explorer og når man er på Windows 7 Windows Live Mail og Thunderbird er bare en milliard gange mere besværlige når man skal sætte mail accounts op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Det pisser mig af at folk ikke kan overholde deres aftaler! Det pisser mig også af at man som politimand kan finde på at slå en pige 9 gange med en knippel imens hun ligger på jorden og beskytter sig for slagene, samt faktisk prøver at komme væk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Syntes bare det hele er så dejligt, og der er ikke noget der pisser mig af :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Syntes bare det hele er så dejligt' date=' og der er ikke noget der pisser mig af :)[/quote'] Så skulle det lige være din telefons faxopsætning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Så skulle det lige være din telefons faxopsætning Nej, for den virker også nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffensetz 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2009 Det pisser mig også af at man som politimand kan finde på at slå en pige 9 gange med en knippel imens hun ligger på jorden og beskytter sig for slagene, samt faktisk prøver at komme væk. ENIG! Det pisser mig af at folk stopper i nødsporet på öresundsbron for at tage billeder af udsigten!??!! især når manden der skal tage billede af konen er nødt til at gå et par skridt tilbage (læs: ud på kørebanen) for at få et perfekt billede af konen. Hvad med om konen gik et par skridt tilbage, kravlede over hegnet og hoppede ud? sk... turister! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2009 Det pisser mig af at folk ikke kan overholde deres aftaler! Det pisser mig også af at man som politimand kan finde på at slå en pige 9 gange med en knippel imens hun ligger på jorden og beskytter sig for slagene, samt faktisk prøver at komme væk. Det pisser mig af at han KUN slog 9 gange... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2009 Ja.....90000 havde været mere passende..... Det pisser mig af at han KUN slog 9 gange... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2009 Det pisser mig af at han KUN slog 9 gange... HAHA ja precis jeg er også mopset over det var en slatten politiknippel og ikek et louisville slugger.... forkälede mögunger der laver ballade og smadrer andres ejendom og forhindrer udvisning af kriminelle flygtninge pisser mig af ... näh tag Unimog´en med til den slags og ryd dem väk helt uden at röre dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2009 Det pisser mig af at han KUN slog 9 gange... :D :p :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffensetz 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Umimog'en pisser mig af. Det er pisse-svært at ramme indsugningen med en molo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Umimog'en pisser mig af. Det er pisse-svært at ramme indsugningen med en molo. Det hedder unimog Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Det pisser mig af at folk altid skal rette på andra folk i dette forum! He-he........:p TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Det pisser mig af at folk altid skal rette på andra folk i dette forum! Det hedder "andre", ikke "andra"! :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Det hedder "andre", ikke "andra"! :p good one :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Det hedder "andre", ikke "andra"! :p ikke på svensk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 ikke på svensk men nu skrev han jo på dansk:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Tjae..... :p TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 men nu skrev han jo på dansk:th2: nej andra var jo netop svensk.. hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Dét pisser mig af: At man ikke kan tage et ½ tids job her i S uden at ens dk arb-giver skal betale "sociale avgifter" når man nu lige har brug for en 1½l. energibooster til ökonomien! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites