Jump to content
jacobe

Den Store "Det pisser mig af!"-tråd

Recommended Posts

Det pi**** mig af' date= at DHL ikke kan overholde deres lovede leverings-tider. I min verden betyder "imellem 9 og 11" Ikke efter kl 12 eller senere! *grrr* :mad::thumbdown
Eller TDC's "Vi kommer mellem 7.30 og 17.30"... Hvis man så ikke er hjemme får man en straf-avgift... Men er man hjemme, og de ikke dukker op er der ikke noget der hedder godtgørelse for tabt arbejdsfortjeneste...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eller TDC's "Vi kommer mellem 7.30 og 17.30"... Hvis man så ikke er hjemme får man en straf-avgift... Men er man hjemme' date=' og de ikke dukker op er der ikke noget der hedder godtgørelse for tabt arbejdsfortjeneste...[/quote']Ja tak - dén har jeg også prøvet! Det er simpelthen noget svineri. Mage til arrogance og ligegyldighed skal man lede længe efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja tak - dén har jeg også prøvet! Det er simpelthen noget svineri. Mage til arrogance og ligegyldighed skal man lede længe efter.
Præcis - skal jeg betale for at jeg ikke er hjemme som aftalt, skal de satme også gøre det samme hvis de brænder mig af...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det pisser mig af, at Outlook Express er umuligt at få fat på, når det nu er tilknyttet en oldgammel internet explorer og når man er på Windows 7 Windows Live Mail og Thunderbird er bare en milliard gange mere besværlige når man skal sætte mail accounts op :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det pisser mig af at folk ikke kan overholde deres aftaler! Det pisser mig også af at man som politimand kan finde på at slå en pige 9 gange med en knippel imens hun ligger på jorden og beskytter sig for slagene, samt faktisk prøver at komme væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det pisser mig også af at man som politimand kan finde på at slå en pige 9 gange med en knippel imens hun ligger på jorden og beskytter sig for slagene, samt faktisk prøver at komme væk.
ENIG! Det pisser mig af at folk stopper i nødsporet på öresundsbron for at tage billeder af udsigten!??!! især når manden der skal tage billede af konen er nødt til at gå et par skridt tilbage (læs: ud på kørebanen) for at få et perfekt billede af konen. Hvad med om konen gik et par skridt tilbage, kravlede over hegnet og hoppede ud? sk... turister!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det pisser mig af at folk ikke kan overholde deres aftaler! Det pisser mig også af at man som politimand kan finde på at slå en pige 9 gange med en knippel imens hun ligger på jorden og beskytter sig for slagene, samt faktisk prøver at komme væk.
Det pisser mig af at han KUN slog 9 gange...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det pisser mig af at han KUN slog 9 gange...
HAHA ja precis jeg er også mopset over det var en slatten politiknippel og ikek et louisville slugger.... forkälede mögunger der laver ballade og smadrer andres ejendom og forhindrer udvisning af kriminelle flygtninge pisser mig af ... näh tag Unimog´en med til den slags og ryd dem väk helt uden at röre dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dét pisser mig af: At man ikke kan tage et ½ tids job her i S uden at ens dk arb-giver skal betale "sociale avgifter" når man nu lige har brug for en 1½l. energibooster til ökonomien!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites