Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Er det nemt at sælge biler i Sverige lige nu??? Skulle ud og se på en BMW M da jeg skal bruge en banebil..... Sælger bor i Halmstad og var ved et tilfælde i Malmø i weekenden. Vi aftalte jeg skulle ringe kl 15 og nu har jeg forgæves forsøgt at få fat i ham siden kl 15............................ Det pisser mig fandme af, for nu skal jeg helt til Halmstad garanteret for at se på den bil. Spild af timer og penge...... Tis...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Skulle ud og se på en BMW M da jeg skal bruge en banebil..... Sælger bor i Halmstad og var ved et tilfælde i Malmø i weekenden. Vi aftalte jeg skulle ringe kl 15 og nu har jeg forgæves forsøgt at få fat i ham siden kl. 15. Det pisser mig fandme af... Kender man alt for godt ;) ...for nu skal jeg helt til Halmstad garanteret for at se på den bil. Spild af timer og penge... Rolig nu - blot 140 km motorvej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Ja....... men til en tusse i timen, så koster det altså tabt arbejdsfortjeneste.....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Skulle ud og se på en BMW M da jeg skal bruge en banebil..... Sælger bor i Halmstad og var ved et tilfælde i Malmø i weekenden. Vi aftalte jeg skulle ringe kl 15 og nu har jeg forgæves forsøgt at få fat i ham siden kl 15............................ Det pisser mig fandme af, for nu skal jeg helt til Halmstad garanteret for at se på den bil. Spild af timer og penge...... Tis...... Så kan du vel konkludere, at personen ikke er interesseret i at sælge sin bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Ja....... men til en tusse i timen' date=' så koster det altså tabt arbejdsfortjeneste.....:([/quote'] kør der op uden for arbejdestiden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 Morgen/eftermiddags trafikken mv... Nu gider jeg sgu ikke brænde inde med det mere... I bund og grund hader jeg liggyldighed:mad: fra alles side, om det er måden ting er gjort på, firmaers politikker etc... MEN når folk har så travlt at de absolut skal køre helt ude til venstre eller andre steder hvor bilerne ikke færdes normalt på motorvejen, med det til følge at jeg kan høre den søde musik(NOT) af sten der rammer min bil(forrude) - magen til hensynløse fjolser... Det samme gælder for den sags skyld lastbiler/mindre ladvogne/anhængere der lige har hentet samtlige småsten i området og smidt dem op på ladet uden tildækning, hvilket resultere i at ALLE, som kommer i nærheden af dem får en fint prikket forrude! TAG JER DOG SAMMEN OG TÆNK MERE END 4 SEK FREM.... Det værste er dog at man intet kan stille op, ud over engang hvert år til 2 år kan spendere X tusind kr. på en ny rude så man kan se ud igen og ikke bliver arrig af at tænke på hvorfor den bil man ellers passer på har en sådan rude!! Det hjælper sikkert ikke en skid, men håber de som læser overstående og kunne "tænkes" at komme til at gøre det samme, måske vil overveje deres handlinger fremover... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 Nu gider jeg sgu ikke brænde inde med det mere... I bund og grund hader jeg liggyldighed:mad: fra alles side' date=' om det er måden ting er gjort på, firmaers politikker etc... MEN når folk har så travlt at de absolut skal køre helt ude til venstre eller andre steder hvor bilerne ikke færdes normalt på motorvejen, med det til følge at jeg kan høre den søde musik(NOT) af sten der rammer min bil(forrude) [/quote'] hold din afstand så undgår du det !! ellers kan carglass hjälpe dig .. man behöver ikke bytte forrude pga stenskud folk der whiner i tråde som denne pisser mig af !! kom ind i kampen og gör noget ved tingene istedet ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 hold din afstand så undgår du det !! ellers kan carglass hjälpe dig .. man behöver ikke bytte forrude pga stenskud folk der whiner i tråde som denne pisser mig af !! kom ind i kampen og gör noget ved tingene istedet ... Hmm, ok fair nok... Det er selvfølgelig vildt fedt med en masse små glinsende prikker på ruden - korriger mig hvis de også kan hjælpe med det, for så skal jeg da forbi dem! Og afstanden? hmm, der skal man sgu holdes en del afstand, selv de små hjælpende trekanter på motorvejene er ikke nok til at undgå disse belastende skader...! Måden mit indlæg tolkes på er selvfølgelig en personlig sag, men budskabet var mest tankeløshed og manglende hensyn - hvad er der "whiner" agtigt ved det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2009 Hmm, ok fair nok... Det er selvfølgelig vildt fedt med en masse små glinsende prikker på ruden - korriger mig hvis de også kan hjælpe med det, for så skal jeg da forbi dem! Og afstanden? hmm, der skal man sgu holdes en del afstand, selv de små hjælpende trekanter på motorvejene er ikke nok til at undgå disse belastende skader...! Måden mit indlæg tolkes på er selvfølgelig en personlig sag, men budskabet var mest tankeløshed og manglende hensyn - hvad er der "whiner" agtigt ved det? öhm det er så netop det de kan ... de kan både reparere stenslag og polere ruden ... og hvis du af erfaring ved at hjälpetrekanterne ikke er afstand nok så hold dog längere afstand .. hvor svärt er det lige at det er? jeg har kun fået stenslag når jeg ligger for tät og "nu vil jeg ikke brände inde med det mere" og "jeg hader" osv er at whine!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 06:35 på broen mod DK idag Du hjernedøde mand i din grå Volvo S60 nummerplade NMK*** (burde offentliggøre hele pladen). HVAD TÆNKER DU PÅ???? Vi ser dig første gang på vej op i vores bagagerum ved bro anlægget. Du blinker med dine lygter, da vores fart (40 kmt.) åbenbart ikke behager herren! Fair nok - men ku' du så måske ha' valgt en anden bane??? Du ku' alligevel ikke følge med, så hvad skulle det til for :thumbdown Da vi har nået højbroen sætter vi farten til 110 kmt. og lægger os i højre vognbane. Hér starter showet: Du blæser forbi, og lægger dig så tæt på en forankørende Peugeot, at det ville gøre selv den mest garvede billist nervøs. Peugeot'en er ved at foretage en overhaling, hvilket gør, at du tænder dit lange lys, og begynder at blinke. Da Peugeoten er kommet 'fri' af overhalingen og vil lægge sig ind i højre vognbane forsøger du en indenoms overhaling. KUN fordi føreren af Peugeoten reagerer prompte, knalder du ikke ind i ham. Vi kan herfra følge din chikanekørsel hele vejen ned mod tunnellen. Hvor er du uansvarlig! HVAD BILDER DU DIG IND????? Vi befinder os i myldretiden, folk er på vej på job - og tro det eller ej - de vil sgu gerne frem i ét stykke Når jeg møder en billist som dig bliver jeg så frygtelig frustreret over den ligegyldighed du udviser. Idag undgik du en ulykke p.g.a føreren i Peugeoten, men hvad med i morgen? KØR ORDENTLIGT!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 40 mk/t - hvordan hulen :) ...da vores fart (40 kmt.)... Ku' du ik' liiige forklare os det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 He, he, he...Naturligvis: Gennem bom anlægget sæ'føli :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 Du hjernedøde mand i din grå Volvo S60 nummerplade NMK*** (burde offentliggøre hele pladen). HVAD TÆNKER DU PÅ???? Vi ser dig første gang på vej op i vores bagagerum ved bro anlægget. Du blinker med dine lygter, da vores fart (40 kmt.) åbenbart ikke behager herren! Fair nok - men ku' du så måske ha' valgt en anden bane??? Du ku' alligevel ikke følge med, så hvad skulle det til for :thumbdown Da vi har nået højbroen sætter vi farten til 110 kmt. og lægger os i højre vognbane. Hér starter showet: Du blæser forbi, og lægger dig så tæt på en forankørende Peugeot, at det ville gøre selv den mest garvede billist nervøs. Peugeot'en er ved at foretage en overhaling, hvilket gør, at du tænder dit lange lys, og begynder at blinke. Da Peugeoten er kommet 'fri' af overhalingen og vil lægge sig ind i højre vognbane forsøger du en indenoms overhaling. KUN fordi føreren af Peugeoten reagerer prompte, knalder du ikke ind i ham. Vi kan herfra følge din chikanekørsel hele vejen ned mod tunnellen. Hvor er du uansvarlig! HVAD BILDER DU DIG IND????? Vi befinder os i myldretiden, folk er på vej på job - og tro det eller ej - de vil sgu gerne frem i ét stykke Når jeg møder en billist som dig bliver jeg så frygtelig frustreret over den ligegyldighed du udviser. Idag undgik du en ulykke p.g.a føreren i Peugeoten, men hvad med i morgen? KØR ORDENTLIGT!!!!! Ham så jeg også. Han virkede til at have gevaldigt travlt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Ham så jeg også. Han virkede til at have gevaldigt travlt! ... og vi ved jo alle sammen at når man har travlt så kan man ikke køre galt, og man kan slet ikke køre ulovligt ... man har jo ... travlt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 ... og vi ved jo alle sammen at når man har travlt så kan man ikke køre galt' date= og man kan slet ikke køre ulovligt ... man har jo ... travlt tror ik der er nogen herinde der kan brokke sig over noget . der er nok ingen herinde der kan sige sig helt fri for nogensinde at ha brudt en färdselslov... og har man det uanset grovhed så kan man bare ikke tillade sig at brokke sig over at andre gör... uanset grovhed... min mening .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 He' date=' he, he...Naturligvis: Gennem bom anlægget sæ'føli :D[/quote'] Jamen der må du jo kun køre 30, så du kører da selv at for stærkt !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Jamen der må du jo kun køre 30' date=' så du kører da selv at for stærkt !! [/quote'] Godt ord igen Jeg har sådan set ikke noget imod, at vedkommende gav den gas - det tror jeg vi alle gør, af og til - jeg har noget imod, at han uden hensyntagen til andre, kørte som han gjorde. Som sagt; havde den chikanerede fører af Peugeot'en ikke reageret som han gjorde, var broen blevet lukket!!! Meeen, så var der jo nogen der havde haft dét at brokke sig over Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 I betragtning af mit indlægs emne, var det måske liiiiige en idé at vurdere, om min fart på 40 kmt. udgør nogen fare for andre billister Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 I betragtning af mit indlægs emne, var det måske liiiiige en idé at vurdere, om min fart på 40 kmt. udgør nogen fare for andre billister Men måske en fare for broens personale og tolderne - de vader jo blot over, fordi de tror, folk holder fartgrænsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Men måske en fare for broens personale og tolderne - de vader jo blot over' date=' fordi de tror, folk holder fartgrænsen [/quote'] ¨ ja den lave fartgränse ved anlägget er nok ikke sat for bilisternes sikkerhed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 This backfired nicely :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 ALKAs nye banner-reklamer på f.eks. B.T.s website pisser mig i den grad af! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 De mange unødvendige FULD STOP rundt omkring, hvor det på ingen måde er nødvendigt, pisser mig af. :) F.eks. når man tager sidste afkørsel inden broen (retning mod DK) ned mod Bunkeflo. Man sænker jo helt automatisk farten til måske 10-20 km/t, inden man skal dreje, og man har et glimerende udsyn selv som bil nr. 2 og 3. Nu er jeg altså nået dertil, at jeg ikke stopper helt op længere netop her (og et par andre steder, hvor det er helt hul i hovedet) - og tager sgu bare en eventuel bøde, hvis den kommer. Det er jo indlysende for enhver, at man selvfølgelig stoppper helt op, hvis situationen kræver det. Er jeg selv bare det mindste i tvivl i et givent scenarie, stopper jeg sgu da helt op også selv om der kun er hajtænder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 De mange unødvendige FULD STOP rundt omkring' date=' hvor det på ingen måde er nødvendigt, pisser mig af. :) F.eks. når man tager sidste afkørsel inden broen (retning mod DK) ned mod Bunkeflo. Man sænker jo helt automatisk farten til måske 10-20 km/t, inden man skal dreje, og man har et glimerende udsyn selv som bil nr. 2 og 3. Nu er jeg altså nået dertil, at jeg ikke stopper helt op længere netop her (og et par andre steder, hvor det er helt hul i hovedet) - og tager sgu bare en eventuel bøde, hvis den kommer. Det er jo indlysende for enhver, at man selvfølgelig stoppper helt op, hvis situationen kræver det. Er jeg selv bare det mindste i tvivl i et givent scenarie, stopper jeg sgu da helt op også selv om der kun er hajtænder.[/quote'] Den "fuld stop" irriterer mig også. Nogen der ved hvad bøden er for at knalde lige over fuld stop? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Det pi**** mig af, at DHL ikke kan overholde deres lovede leverings-tider. I min verden betyder "imellem 9 og 11" Ikke efter kl 12 eller senere! *grrr* :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites