Jump to content
jacobe

Den Store "Det pisser mig af!"-tråd

Recommended Posts

En knaldgås i synet - Fuck Peter - det er sgu da en sjov historie - hold fast på filmrettighederne :th2:
Futz...DANG...du har et twisted forhold til dyr :laugh: Tænk hvis det havde været en ko...i DIN baghave! *oh ve oh skræk*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er bare så sur. En idiot der har köbt hus i Skivarp for 1 år siden. Det er da ingen hemmelighed at der ligger en motorcross bane. Föj for nogen mennesker http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080718/SKURUP/550456386/1807/SKURUP
Ska vi vædde på at han har fået huset billigt, netop på grund af støjen :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Billigt hus Ja det har nok väret billigt. Den bane har väret der i 30 år. Det er ligesom de spader der flytter til Kastrup og klager over stöjen.

Ska vi vædde på at han har fået huset billigt' date=' netop på grund af støjen :fight:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kører ganske fint her???
Ja, nu svarer den sikkert nogenlunde - dog ikke altid, for jeg kan stadig ikke komme længere ind end forsiden ... Men kl. 10:00 (præcis, tør jeg vidst godt sige) begyndte den at hakke mere end gennemsnitligt, for omkring kl. 10:20 at begynde at levere Service Unavailable. Nåede dog at sikre 11 billetter på de indre stå-pladser ... Spørgsmålet er bare om vi fik de sidste 6 eller ej, for selve betalingen fejlede, men de står stadig listet under vores login...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ufatteligt de kan blive ved med at slippe afsted med det!!? Det er flere år siden problemerne "startede", og det er ikke blevet bedre siden. Tværtimod har folk snart vænnet sig til "at sådan er det bare". Om det er deres telefonsystem eller online-bestilling er ét fedt :rolleye: "If it ain't fixed, then break it!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det pisser mig SÅ vildt af, at der findes latterlige ubegavede mennesker, som ikke har andet at bruge deres ufortjente tid på denne jord til, at rende rundt i dække af natten og smadre bilruder. Efter første gang, var det lige før jeg kunne se gennem fingrene med det og, på deres vegne, undskylde dem med det sikkert bare var en engangsforseelse udført i fuldskab. Men når det sker to gange inden for tre måneder, så bliver jeg sgu PISSED. De skal være glad for, det ikke er helt inden for lovens rammer at ligge på lur med en riffel (bare en lille en) og vente på de kommer igen. HVIS det var, ville jeg fylde bilen med "kom stjæl dette" ting tang - bygge mig en hoch stand - brygge mig en god kande kaffe - og bare ligge og vente med et sagligt smil på læberne. Heldigvis (for dem) kender vi andre samfundets spilleregler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige ud med det jeg går og er mega sur over,, Det er fucking latterligt at alle jer rygere der ryger i jeres forpulet spasser klamme biler skal kaste skod ud af vindeuet. Hvad fanden skal det gøre godt for nossefår,. Fatte det bare ikke.. hvis DU/I skal ryge i jeres spande så behold dog det SKOD i den fucking bil.... HAder at køre bag en tosse der smider et skod ud af vinduet.. :fight::fight: :) Så er det sagt.. Og ja ved godt ikke alle gør det men 90% gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vil lige ud med det jeg går og er mega sur over,, Det er fucking latterligt at alle jer rygere der ryger i jeres forpulet spasser klamme biler skal kaste skod ud af vindeuet. Hvad fanden skal det gøre godt for nossefår,. Fatte det bare ikke.. hvis DU/I skal ryge i jeres spande så behold dog det SKOD i den fucking bil.... HAder at køre bag en tosse der smider et skod ud af vinduet.. :fight::fight: :) Så er det sagt.. Og ja ved godt ikke alle gør det men 90% gør
I second that... Kribler i mig når jeg ser gløderne flyve ud på vejen foran mig... :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så prøv at køre bagved.... På Motorcykel !!! .... Og, når idioten så har fået slukket sin skodsmøg, så skal han da også lige vaske forruden !.... Så kan du snakke om en person der får fingeren ! :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så prøv at køre bagved.... På Motorcykel !!! .... Og' date=' når idioten så har fået slukket sin skodsmøg, så skal han da også lige vaske forruden !.... Så kan du snakke om en person der får fingeren ! :fight:[/quote'] Som MC'er er du i en perfekt position til at klæbe en Sticky Bomb på røven af deres bil i bedste skod-intifada stil (skod som cigeratskod ;)). Burde måske justeres til at indeholde mere fæces (eller maling) end springstof ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HØRT x 1 milliard. Det er lidt det samme alle dem, der bare skoder deres cigaretter på gader og stræder. Det svarer lidt til bare at kaste vandflasker, æbleskrog osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HØRT x 1 milliard. Det er lidt det samme alle dem' date=' der bare skoder deres cigaretter på gader og stræder. Det svarer lidt til bare at kaste vandflasker, æbleskrog osv.[/quote'] Hvis man skal tage rygerne til forsvar, så har vi jo også banlyst dem fra alverdens steder, og det er ikke alle skraldespande som har et askebæger i toppen. Det er jo ikke ret smart at smide et tændt skod i en skraldespand uden videre ;) Men mit argument mister lidt, når man tænker over at de sku også smed deres skoder over det hele før rygeloven :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites