dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Det pisser mig helt vildt af når jeg har købt en pladsbillet i toget og vedkommende der sidder på den plads jeg har BETALT for ikke vil rejse sig......... Så sætter du dig bare på vedkommende :)... så skal du se løjer! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 http://www.dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1002716362704&t=DSBT_TGenerelT_TSiteT_TVisAssetURLFelt&aid=1044886785876&a=BilletOgKort&felt=urlprisinformation&type=3&pid=1044886785876&p=BilletOgKort 20 kr for en pladsbillet..... Nej, ikke på Øresundstoget, da man netop ikke kan købe pladsbillet. Hvad resten af DSB gør, kommer ikke det smør ved. Bliv du hellere ved dine hurtige biler, det kan være, du ved noget om dem. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 :D Jeg har da heller ikke nævnt øresundstogene med ét ord.... Nej' date=' ikke på Øresundstoget, da man netop ikke kan købe pladsbillet. Hvad resten af DSB gør, kommer ikke det smør ved. Bliv du hellere ved dine hurtige biler, det kan være, du ved noget om dem. ;)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Det pisser mig af at hvis man tager turen til jylland en fredag eftermiddag, er der en lang langsomkørende convoy af biler i venstre spor, i højre spor er der 500 meter mellem de få lastbiler og campingvogne der ligger der:fight:........ Man kan med fordel køre derinde, og "forbipassere" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Det pisser mig af at hvis man tager turen til jylland en fredag eftermiddag' date=' er der en lang langsomkørende convoy af biler i venstre spor, i højre spor er der 500 meter mellem de få lastbiler og campingvogne der ligger der:fight:........ Man kan med fordel køre derinde, og "forbipassere" [/quote'] Enig - det samme gælder hver dag mellem KBH og Malmö! Lær at køre bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 :D Jeg har da heller ikke nævnt øresundstogene med ét ord.... Nej, men det var ligesom det, mit indlæg drejede sig om, ikk. Iøvrigt, til lykke med baby'en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Tak for det :) Nej, men det var ligesom det, mit indlæg drejede sig om, ikk. Iøvrigt, til lykke med baby'en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 Hørt dagligt: "Se mere på news.tv2.dk/sporten.tv2.dk".... HALLO! Hvis jeg ville læse nyheder på internettet, så havde jeg sgu nok ikke tændt for fjernsynet, vel???!!! DET PISSER MIG FANDME AF!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 Hørt dagligt: "Se mere på news.tv2.dk/sporten.tv2.dk".... HALLO! Hvis jeg ville læse nyheder på internettet, så havde jeg sgu nok ikke tændt for fjernsynet, vel???!!!I fagsprog "cross-promotion" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Nu må den simpelthen komme!!! Hvorfor helvede er folk så pisse ringe til at blænde ned for det lange lys når der kommer en modkørende, eller når de kommer kørende bagfra!!! At køre på E65 i mørke er simpelthen en prøve af dimensioner i disciplinen: tålmodighed. Enten sidder folk kraftedeme og sover lige foran det blå lys i instrumentpanelet, eller også er folk bare af den overbevisning at de gider ikke blænde ned, med mindre den modkørende (mig) giver dem det lange lys igen.. Folk er fanme så hjernedøde med det lange lys, at jeg går AMOK hver aften jeg kører hjem fra arbejde (omkring 23.30). I stedet for bare at blænde ned når der kommer en modkørende, nej så skal folk i stedet vente til de selv mener at deres lange lys blænder den modkørende nok, før de gider bevæge venstre pegefinger. Ligeledes når der kommer en bil bagfra, så blændes der først ned når bilen er 100-150 meter fra at være oppe på siden af mig, pisse irriterende med det lys lige ind i bakspejlet!!! Jeg er rystet over at SÅ MANGE ikke har begreb om brugen af langt lys... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Nu må den simpelthen komme!!! Hvorfor helvede er folk så pisse ringe til at blænde ned for det lange lys når der kommer en modkørende, eller når de kommer kørende bagfra!!! At køre på E65 i mørke er simpelthen en prøve af dimensioner i disciplinen: tålmodighed. Enten sidder folk kraftedeme og sover lige foran det blå lys i instrumentpanelet, eller også er folk bare af den overbevisning at de gider ikke blænde ned, med mindre den modkørende (mig) giver dem det lange lys igen.. Folk er fanme så hjernedøde med det lange lys, at jeg går AMOK hver aften jeg kører hjem fra arbejde (omkring 23.30). I stedet for bare at blænde ned når der kommer en modkørende, nej så skal folk i stedet vente til de selv mener at deres lange lys blænder den modkørende nok, før de gider bevæge venstre pegefinger. Ligeledes når der kommer en bil bagfra, så blændes der først ned når bilen er 100-150 meter fra at være oppe på siden af mig, pisse irriterende med det lys lige ind i bakspejlet!!! Jeg er rystet over at SÅ MANGE ikke har begreb om brugen af langt lys... Eh... Ifølge færdselsloven må du gerne køre med det lange lys på motorvejen, så længe der ikke er en bilist inden for de første 100 meter foran dig(selvom det umiddelbart virker for kort i forhold til nudagens lygter)... Det hedder sig at du skal kunne bremse indenfor den længde du visuelt kan se med det pågældende lys du benytter dig af. Jeg vil give dig ret i at det kan virke generende hvis man kommer i en blød venstrekurve og der kommer modkørende med fuld lysspetakel, men de har jo ret det til. Jeg plejer at kigge mod højre vejkant og så er det ikke så slemt... "§ 33. Stk. 2. Fjernlys (langt lys) skal anvendes, når førerens synsvidde under hensyn til køretøjets hastighed ellers er utilstrækkelig til sikker kørsel." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Jamen så pisser det da mig af, at man ikke kan få lov til at grille med kul i sin have i den her skodforening, når man tilsyneladende godt må i foreningen, der ligger 300 meter længere henne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Eh... Ifølge færdselsloven må du gerne køre med det lange lys på motorvejen, så længe der ikke er en bilist inden for de første 100 meter foran dig(selvom det umiddelbart virker for kort i forhold til nudagens lygter)... Det hedder sig at du skal kunne bremse indenfor den længde du visuelt kan se med det pågældende lys du benytter dig af. Jeg vil give dig ret i at det kan virke generende hvis man kommer i en blød venstrekurve og der kommer modkørende med fuld lysspetakel, men de har jo ret det til. Jeg plejer at kigge mod højre vejkant og så er det ikke så slemt... "§ 33. Stk. 2. Fjernlys (langt lys) skal anvendes, når førerens synsvidde under hensyn til køretøjets hastighed ellers er utilstrækkelig til sikker kørsel." Jeg er en af dem der pisser dig af. Jeg kører med langt lys om natten på motorvej, selvom der kommer modkørende. Først når jeg kommer op på en medkørende blænder jeg ned ca. 150 - 200 m før jeg når ham. Jeg kører sådan, da jeg ikke selv føler det er irriterende når modkørende på motorvejen kører med langt lys om natten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Det pisser mig af!! Da jeg forleden har haft en gås i forruden, med smadret rude til følge, kunne lige se ud af nederste venstre side af ruden. Regn i lår tykke stråler. Lister jeg bil over med 60-70km i timen for at den ikke skulle stå i regen. Katastrofeblinket på, ligger næsten ude i nødsporet. Men stadig væk er der folk der kommer drønende forbi, og trækker ind lige foran, med vandkaskader på min i forvejen svært "gennemsigtige" rude til følge. Skal lige sige det var søndag morgen , inden 8. Der er ikke så meget trafik, at man ikke kan tage hensyn! Det pisser mig sgu af......!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Det pisser mig af!! Da jeg forleden har haft en gås i forruden, med smadret rude til følge Får mig til at tænke på dette klip: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 (Ja, nu er jeg godtnok blevet citeret længere nede, men har slettet den oprindelige besked alligevel.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Hermed lidt on-topic: Vi modtog i går en rykker fra Preem grundet en ubetalt regning, som vi ikke har modtaget endnu - formentligt fordi ADDRESSÄNDRING er nogle satans amatører igen-igen-igen-igen (og fordi Preem ikke har registreret vores nye adresse på trods af, at deres kundeservice fik det at vide for længe siden). Godt så! Jeg mailer til dem her i eftermiddag og beder om beløb og OCR-nummer (for det skriver de nemlig ikke på rykkeren - men henviser i stedet for den faktura, jeg aldrig har set skyggen af). Får så et svar tilbage om, at de bliver nødt til at tale med min kone om dette, da aftalen står i hendes navn! F*ck, hvor er jeg dødhamrende træt af det svenske bureaukrati/tankegang, når det drejer sig om noget finansielt på den ene eller anden måde. Jeg er fandme ved at brække mig over, hvor besværlige de er at danse med på dette område. For i hele hule helvede, jeg ønsker at give jer jeres penge. Jeg ønsker at BETALE!! Og hvis jeg så samtidig skulle ønske at betale min nabo regning også, så lad mig da!! (det var et tænkt eksempel!). Behøver jeg at sige, at vi ikke længere er kunder hos dem... (mangler lige at modtage en bekræftelse/opgørelse fra dem). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Behøver jeg at sige' date=' at vi ikke længere er kunder hos dem... (mangler lige at modtage en bekræftelse/opgørelse fra dem).[/quote'] Nåh ja, forresten. De skulle lige vide, at det var JEG, som sendte dem en mail med ønske om opsigelse fra min kones mailadresse (med hendes mundtlige samtykke, naturligvis). Deres verden ville bryde fuldstændigt sammen, hvis de vidste, at jeg, og ikke min kone, havde tastet på tastaturet. Uh, hvilken gru! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Og så lige en anden historie i samme boldgade.... Var hos ONOFF for et års tid siden. Ville købe noget relativt dyrt (syntes jeg selv) og ønskede således at delbetale rentefrit over 3 måneder (kun et adm.gebyr på 85,- per måned tilkommer). Står ved kassen. Smider varen op på disken. Hiver konens ONOFF op ad pungen (hun fik lavet kortet en gang for længe siden, hun var ude hos dem og købe stort ind - så vi fik nemlig lidt rabat). Finder samtidig en skriftlig fuldmagt frem, underskrevet af min kone. Ja, sgu! Var fandme forberedt! Havde forudset, at de ville være besværlige. Men, nej. Fuldmagten var ikke nok. Godt så! Jeg ringer hende op og stikker idioten bag skranken røret. De snakker lidt frem og tilbage. No luck. Og ved I hvorfor?!? Fordi hendes efternavn på ONOFF-kortet var et andet end mit (kortet blev lavet, inden vi blev gift, og havde således stadig hendes gamle efternavn påtrykt). Jeg spørger så... "Hvad hvis der på kortet havde stået Dannemare som hendes efternavn, og at jeg samtidigt kan vise dig mit kørekort, hvor mit fulde navn "Frederik Dannemare" med billede fremgår?". Jo jo, det havde været en anden sag. Så kunne de jo se, at vi var gift, og så kunne jeg sagtens bruge kortet. "Fedt nok", siger jeg. "Man skal altså bare hedde Jönsson - så tror I straks, at man er gift med alle og enhver, der hedder Jönsson - og kan derfor benytte sig af andre Jönsson'ers ONOFF-kort sådan uden videre." Fjolset glor på mig, som om han er fuldstændig tom oveni - han kan udmærket godt selv se problemet. Det ender med, at jeg blot betaler hele beløbet kontant - og jeg er aldrig kommet der siden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 wow ser ud til det er din kone der har bukserne på derhjemme - ejer benzinkort oooog kreditkortet til onoff hehe. Anyway - stop tud, kreditkort er personlige og deres rutiner er lavet for at beskytte kortejer, ikke den forsmået ægtemand, der ikke selv kan få lavet kortene hehe. Lidt rå humor her - ka du ta det ? :D Og så lige en anden historie i samme boldgade.... Var hos ONOFF for et års tid siden. Ville købe noget relativt dyrt (syntes jeg selv) og ønskede således at delbetale rentefrit over 3 måneder (kun et adm.gebyr på 85,- per måned tilkommer). Står ved kassen. Smider varen op på disken. Hiver konens ONOFF op ad pungen (hun fik lavet kortet en gang for længe siden, hun var ude hos dem og købe stort ind - så vi fik nemlig lidt rabat). Finder samtidig en skriftlig fuldmagt frem, underskrevet af min kone. Ja, sgu! Var fandme forberedt! Havde forudset, at de ville være besværlige. Men, nej. Fuldmagten var ikke nok. Godt så! Jeg ringer hende op og stikker idioten bag skranken røret. De snakker lidt frem og tilbage. No luck. Og ved I hvorfor?!? Fordi hendes efternavn på ONOFF-kortet var et andet end mit (kortet blev lavet, inden vi blev gift, og havde således stadig hendes gamle efternavn påtrykt). Jeg spørger så... "Hvad hvis der på kortet havde stået Dannemare som hendes efternavn, og at jeg samtidigt kan vise dig mit kørekort, hvor mit fulde navn "Frederik Dannemare" med billede fremgår?". Jo jo, det havde været en anden sag. Så kunne de jo se, at vi var gift, og så kunne jeg sagtens bruge kortet. "Fedt nok", siger jeg. "Man skal altså bare hedde Jönsson - så tror I straks, at man er gift med alle og enhver, der hedder Jönsson - og kan derfor benytte sig af andre Jönsson'ers ONOFF-kort sådan uden videre." Fjolset glor på mig, som om han er fuldstændig tom oveni - han kan udmærket godt selv se problemet. Det ender med, at jeg blot betaler hele beløbet kontant - og jeg er aldrig kommet der siden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 wow ser ud til det er din kone der har bukserne på derhjemme - ejer benzinkort oooog kreditkortet til onoff hehe. Joh, for os er det såmænd hip som hap, hvem der lige får oprettet et kort her og der. Billånene eksempel står i mit navn. Who f'ing cares? Anyway - stop tud' date=' kreditkort er personlige og deres rutiner er lavet for at beskytte kortejer[/quote'] Ja, endda SÅ personlige, at ONOFF godtager, at X Svensson bruger Y Svenssons kort, for de er helt sikkert gift og har fælles økonomi. Jeg havde jo netop en skriftlig fuldmagt med samt ID på mig selv og konen. Hvis det så skulle vise sig, at jeg ikke havde rent mel i posen, burde det ikke dælme være nogen sag for dem at finde frem til mig og klynge mig op nosserne for dokumentfalsk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 Det pisser mig af!! Da jeg forleden har haft en gås i forruden, med smadret rude til følge, kunne lige se ud af nederste venstre side af ruden. Regn i lår tykke stråler. Lister jeg bil over med 60-70km i timen for at den ikke skulle stå i regen. Katastrofeblinket på, ligger næsten ude i nødsporet. Men stadig væk er der folk der kommer drønende forbi, og trækker ind lige foran, med vandkaskader på min i forvejen svært "gennemsigtige" rude til følge. Skal lige sige det var søndag morgen , inden 8. Der er ikke så meget trafik, at man ikke kan tage hensyn! Det pisser mig sgu af......!!! Var det din gås der lå død på broen den anden dag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 Det pisser mig af at glasset i min venstre tågelygte er blevet smadret af en sten At betale 2200 sek for en ny, godt man har bestilt 2 stk beskyttere til 280 dkk så det ikke sker igen..... Den er jo altså kun 4 mdr gl.... Det pisse mig også af at bla på uno x og preem kan man kun tanke for 400 sek hvorefter den stopper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2008 Det pisser mig af at Ring 3 først bliver helt færdig i 2011 http://jp.dk/indland/trafik/article1422404.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2008 Det pisser mig af!! Da jeg forleden har haft en gås i forruden, med smadret rude til følge, kunne lige se ud af nederste venstre side af ruden. Regn i lår tykke stråler. Lister jeg bil over med 60-70km i timen for at den ikke skulle stå i regen. Katastrofeblinket på, ligger næsten ude i nødsporet. Men stadig væk er der folk der kommer drønende forbi, og trækker ind lige foran, med vandkaskader på min i forvejen svært "gennemsigtige" rude til følge. Skal lige sige det var søndag morgen , inden 8. Der er ikke så meget trafik, at man ikke kan tage hensyn! Det pisser mig sgu af......!!! En knaldgås i synet - Fuck Peter - det er sgu da en sjov historie - hold fast på filmrettighederne :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites