Jump to content
jacobe

Den Store "Det pisser mig af!"-tråd

Recommended Posts

De burde lave sådanne katapulter, der slyngede folk ad helvede til, såfremt de ikke spiste Piratos OG matadormix, når de krydsede grænsen ...... Alternativt skulle man kysse en tolder som straf, hvis man snød med vingummi......:lol:

Der er kameraovervågning + masser af medarbejdere i gule veste, så det er vist bare ris til egen røv :) Desuden, sidder der ikke nogle kæder (et eller andet) ude i siderne, som holder bumpene på plads på den samme spot? Bortset fra det, så var den gamle ordning med at stoppe HELT op før bommen, og så køre videre når bommen gik op, faktisk bedre end den løsning vi har nu: kør i gennem med 30 km/t, og stop så HELT op og kravl over et sygt bump, og kør derefter videre... Broen skovler jo penge ind, så der burde være råd til at få lavet dynamiske bump, således at et bump hydraulisk blev hævet op fra jorden, så fremt bilen kørte 30+ km/t gennem anlægget. Bumpet sænkes så først igen, når bilen/synderen er kravlet over. Folk der overholder de max 30 km/t vil ikke opleve at der kommer noget bump op af jorden = ingen daglig chikane! Disse dynamiske bump kunne med fordel kombineres med at bumpet kunne vendes 180 grader under jorden, så når den anden side af bumpet blev hævet op, så var det i stedet en flade beklædt med pigge der får bilens dæk til at punktere = sådan stoppes en smugler eller lignende effektivt, uden fare for den øvrige trafik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg rejser ofte i mit job, og bruger derfor lang tid i fly og lufthavne og ville bare lige lufte min aversion.. JEG HADER LUFTHAVNE! Det pisser mig af når.... ..Jeg skal igennem flere sikkerhedskontroller i samme lufthavn, som alligevel ikke finder den halve liter vand i min taske ..flyene er forsinkede og barberer timer af min dyrebare nattesøvn ...når de røvlangsomme immgrationskøer gør det samme.. ...og taxa køen gør det samme.... .. når man ikke kan betale mad med credit kort og absolut skal hæve/veklse til lokal valuta... i en automat flere hundrede meter væk hvis man er heldig ..når den lokale mad, købt med lokal valuta giver en international mylderbæ... ...når man skal have en mønt i lokal valuta for en få en fucking vogn til bagagen.... ...når man skal spørge 5 forskellige steder for at find vej til et sted at købe varm mad.... ...når folk er så pedantiske at tjekke mit for længst udløbne eurobonus guldkort og nægter mig adgang til loungen... Og det var bare sidste uge.... Ahhh.... det lettede... Derudover skal vi allesammen passe på at at klage over for små ting og bare håbe på at vores nærmeste er sunde og glade. just my 5 cents... God Sankt Hans folkens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1 juli :-( Så har de uvorne unge fået nøglen til deres nye hjem.......Hvad fanden sker der :thumbdown...... Hvor er konsekvensen for alt deres destruktion, og er man ligeglad med alle dem, som ikke vil have disse skadedyr i deres kvarter... :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aargh!!! ... når gamle damer overhaler busen for at bremse hårdt op og parkere i på en taxaholdeplads ligeforan Lyngby Storcenter, men formår stadig at blokkere for bussen! ... når gamle damer fra Nordsjælland sidder og stjæler spraldeposer fra Kystbanen og så brokker sig højlydt over der var noget i den ene af dem! ... når en gut fra Kokkedal for hukommelsestab da konduktøren spørger om billet, men da han bliver konfronteret med bøden overfuser konduktøren. Dette resulterer i politianmeldelses og en forsinkelse af toget på mindst 20 minutter. Pudsigt nok kan samme mand flydende dansk da panserne dukker op. DET PISSER MIG FANDME AF!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja nu nærmer tiden sig for Familien Dan-Flakes (aka Campingfolket) - de kan pisse mig af. Specielt når de lige før lufthavnen trækker ud i venstre vognbane med 79 km/t - der står jo Sverige i venstre side!
Endnu engang havde man oplevelsen af campingfolket i dag :scared:. I disse tider er det jo en daglig "glæde" at man kan se dem køre i midterbanen på Amagermotorvejen eller i overhalingsbanen ved lufthavnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endnu engang havde man oplevelsen af campingfolket i dag :scared:. I disse tider er det jo en daglig "glæde" at man kan se dem køre i midterbanen på Amagermotorvejen eller i overhalingsbanen ved lufthavnen.
Godt du kører Boxster, så du ubesværet uden at sænke hastigheden blot kan rykke bilen ind i højre spor og snuppe dem indenom... altså hvis man kører sådan :lol::thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt du kører Boxster' date=' så du ubesværet uden at sænke hastigheden blot kan rykke bilen ind i højre spor og snuppe dem indenom... altså hvis man kører sådan :lol::thumbup:[/quote'] Nu er det ikke den bil, jeg pendler i normalt. Jeg har også en anden men væsentlig sløvere bil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endnu engang havde man oplevelsen af campingfolket i dag.
Ja, hvilket minder mig om de total hjernedøde turister, der stopper deres bil på broen (i nødsporet), står ud og går lidt rundt i nødsporet for at tage så mange billeder som muligt ud over Øresund :eek: HVA SKER DER FOR DE SINDSYGE IDIOTER!!!?? Jeg oplevede det tre gange i sidste uge, med to tyske biler og to MC'er der var parkeret i nødsporet, mens diverse folk rendte rundt og fotograferede... Måske øresundsbrokonsortiet burde bruge noget mere krudt på de fucking turister, i stedet for at tude over at folk kører 100 i tunnelen! u215.gif Eller ham motorcykelturisten jeg overhalede på vej op til pylonerne mod DK i lørdags, han kørte 75 km/t, mens han filmede turen over broen med sin mobiltelefon som han holdt ud i strakt arm a18.gif Garanteret en fed film i super opløsning v98.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja' date=' hvilket minder mig om de total hjernedøde turister, der stopper deres bil på broen (i nødsporet), står ud og går lidt rundt i nødsporet for at tage så mange billeder som muligt ud over Øresund :eek: HVA SKER DER FOR DE SINDSYGE IDIOTER!!!?? Jeg oplevede det tre gange i sidste uge, med to tyske biler og to MC'er der var parkeret i nødsporet, mens diverse folk rendte rundt og fotograferede... Måske øresundsbrokonsortiet burde bruge noget mere krudt på de fucking turister, i stedet for at tude over at folk kører 100 i tunnelen! [img']http://www.langkawi.dk/smileys/u215.gif Eller ham motorcykelturisten jeg overhalede på vej op til pylonerne mod DK i lørdags, han kørte 75 km/t, mens han filmede turen over broen med sin mobiltelefon som han holdt ud i strakt arm a18.gif Garanteret en fed film i super opløsning v98.gif
Når vi er igang med dem, så pisser de MC folk som skal lave opsamlning, mig utroligt meget af! FAT NU at man ikke skal holde lige efter bommen på den svenske sidde og vente på sine venner, der er en rasteplads 800 meter længere fremme.. Samme gælder åndsvage turister, campingvogne osv..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det pisser mig i dén grad af at når brospasserne har en bil holdende inde i nødsporet, så bli´r farten sat til 70 km/t selvom de teknikere der har stillet den der, overhovedet ikke er i nærheden af kørebanerne men fumler rundt enten nede under eller oppe i pilonerne! u0102.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så himlatrött på alle de turister, der fylder togene for tiden. I går fik jeg en kæmpe rygsæk i hovedet og knaldede hovedet ind i vinduesrammen. Samtidig forventer de -turisterne- at vi andre bare rejser os, fordi de har en pladsbillet. Vi andre kan sq ikke købe en pladsbillet. ØV ØV ØV.:mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det pisser mig helt vildt af når jeg har købt en pladsbillet i toget og vedkommende der sidder på den plads jeg har BETALT for ikke vil rejse sig.........u0102.gif
Du har ikke betaltfor en pladsbillet - den koster nemlig ikke noget!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har ikke betaltfor en pladsbillet - den koster nemlig ikke noget!!!
Ahhh det passer så ikke helt!!! Mellem Helsingør og Centralen koster den ikke noget, men alle andre steder gør den altså (hvis man ikke satser og køre uden plads billet):th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahhh det passer så ikke helt!!! Mellem Helsingør og Centralen koster den ikke noget' date=' men alle andre steder gør den altså (hvis man ikke satser og køre uden plads billet):th2:[/quote'] Man kan ikke købe -eller reservere- en pladsbillet fra Helsingør til Malmö C, medmindre man kommer fra Sverige og bestiller sin billet der. Vi pendlere kan ikke købe en billet fra f.eks. Østerport til Svågertorp. Heller ikke hvis man -som jeg tidligere gjorde- kommer med et helt selskab på 20 personer, som skal til opera i Malmö. Tidlegere gjaldt pladsbilletter først fra Malmö C, og det var rimeligt, da nogle skulle langt op i Sverige. Men sådan er det ikke mere, og det p..... mig af.:thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites