dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Det pisser mig af at Audi´s biler er totalt finishforladt at se på inde i kabinen' date=' når de ellers laver fine biler. Er ligeglad hvordan de ser ud udefra da det alligevel er en familiebil, men kunne godt være lidt mere gennemført inden i. Så nu falder falder valget sikker på Mercedes for 3.gang da jeg ikke er alene om beslutningen. Audi, ´Det en ommer :thumbdown[/quote'] Køb en Porsche :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Jeg er ked af at sige det..... Jeg valgte en E55 AMG'er fra til fordel for en Audi af samme årsag..... Kabinen i en Audi er, efter min mening, bedre at være i..... Ergonomien er bedre, samt at kvaliteten er en klasse over Mercedes.... Det pisser mig af at Audi´s biler er totalt finishforladt at se på inde i kabinen' date=' når de ellers laver fine biler. Er ligeglad hvordan de ser ud udefra da det alligevel er en familiebil, men kunne godt være lidt mere gennemført inden i. Så nu falder falder valget sikker på Mercedes for 3.gang da jeg ikke er alene om beslutningen. Audi, ´Det en ommer :thumbdown[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Det bringer mit pis i kog når folk jeg er ved at overhale sætter farten op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Sidste år da vi skulle have familiebil kiggede vi efter en A6 som ikk var et hit inden i. Det var super med prisen da den næsten kostede det halve af Mercedes, og var atraktik i brugen. For et stykke tid siden fandt vi ud af at vi skulle bruge mere plads og at de nok havde gjort det bedre i den nye udgave af RS6. Men den kom først til til Maj. Den er så landet nu, men der er ikke det vilde til forskel Prøver chancen igen på tirsdag, hvor vi har sat lidt mere tid af. Det pisser mig af, at de kan lave så "gode" biler og spare på de små detaljer. Køb en Porsche :th2: Porsche tilbyder kun forvoksede go-cars som nok kører super godt i legoland eller jyllandsringen Cayenne er også cool udv. men igen bliver den slået af ML55/63 og måske også af MX5 & Q7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Porsche tilbyder kun forvoksede go-cars som nok kører super godt i legoland eller jyllandsringen Cayenne er også cool udv. men igen bliver den slået af ML55/63 og måske også af MX5 & Q7 Ja man skal prøve dem inden man bliver forelsket :) Køb da en M5 Touring ;)! Den lyder fornuftig, ser godt ud og har rigeligt med kræfter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Resser 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Det pisser mig totalt af når en eller anden fuld svensker nede på Centralen tillader sig at 'låne' min cykelsaddel og derefter er så 'sød' at låne mig hans. En morfar sadel, som hverken passer til cyklen eller diametermålet i kransen. GRRRR::::::::::!!!!! Jaja, Centurion sadler er åbenbart i høj kurs her i Sverige!!!?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Konvict 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Dansk TV Det pisser mig af at jeg ikke kan se følgende danske tv-kanaler: TV2 zulu, TV3 og 3+ Eller kan man??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Det pisser mig totalt af når en eller anden fuld svensker nede på Centralen tillader sig at 'låne' min cykelsaddel og derefter er så 'sød' at låne mig hans. En morfar sadel, som hverken passer til cyklen eller diametermålet i kransen. GRRRR::::::::::!!!!! Jaja, Centurion sadler er åbenbart i høj kurs her i Sverige!!!?? Af bitter erfaring lærte jeg for nogle år siden at sætte en tynd wire i sadlen, det hjalp dog ikke sidst da hele cyklen forsvandt ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Hvor det synd at vi ikke all hörer opera Jeg må desvärre skuffe dig. Man har ikke mulighed for at "tage et motorköretöj" og tage fra festivalen i fuldskab. Det skal Kling og Klang nok sörge for, heldigvis. Og jeg tror nok at alle butikker i Sölvesborg og omegn lever godt af disse udrangere metallic-fans kan tage uden for hegnet og handle (Jeg selv incl) Festivalen er iövigt en af de mest fredelige der findes. Og så også den med höjst gennemsnits alder af sin slags. Vi har nemlig bare et formål: Have det sjovt og höre GOD musik. "Så er der snart Sweden rock, 14 år igen !" "Piss on you" - eller "peace on you" Hvad er meningen? Hvor mange fulderikker skal tage et motorkøretøj fra Norje og til "et andet sted" under festivalen? Var forbi Norje i lørdags - og også Systembolaget i Sölvesborg - og mødte der udrangerede metallic-fans, som var klar med telt, husbil, campingvogn m.m. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Fra en ikke-opera fan! Velkommen hjem i god behold! Du har kendskabet til Kling og Klang's evner i området, og jeg har lige læst en stor artikel i Kristianstadsbladet, hvor en 82-årig kvinde lovpriser festivalen. Også jeg er sikker på, at forretningerne er glade for besøget af 30.000 ikke-opera fans. Jeg har set køen foran Systembolaget i Sölvesborg, og herfra kom min bekymring for, hvilken indflydelse det indtagne kvantum kunne have på en sikker hjemtur, hvor den del af E22 omkring Norje ikke ligefrem opfordrer til andet en safe driving. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Ved ikke hvordan det ser ud i år Ved ikke hvordan det ser ud i år, men sidste år var der ikke en eneste politi anmeldelse deroppe. Og jo tak, jeg er kommet hjem i god behold for 11`gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Det irriterer mig grænseløst at så ufattelig mange folk lider af den sygdom, hvor deres ben simpelthen ikke fungerer, så snart de står på en rulletrappe/rullebånd Og nej, jeg mener ikke folk der er af en hvis alder, gangbesværet, handicappet, har meget baggage med, osv... Men simpelthen ganske almindelige mennesker (hvis man kan sige sådan), hvor hjernen totalt kortslutter forbindelsen til benene, i samme øjeblik de træder ud på en rulletrappe/rullebånd. Jeg er ved at gå AMOK når jeg skal med rullebåndet fra parkeringen og op i Fields, eller når jeg forsøger at gå op/ned af rulletrappen på en metro station etc - hvad sker der for disse såkaldte almindelige folk Ikke nok med at deres ben nægter at bevæge sig fremad så snart de står på et underlag der bevæger sig, men deres ben nægter også lige at tage det sidste skridt ud til højre, så andre folk kan passere dem venstre om. Mit liv er sgu for kort til at stå stille på en rulletrappe, så jeg brager med fuldt overlæg ind i disse folk og giver dem et skulderskub ud til højre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Hallo!!! Det er en "pisser mig af tråd" og ikke en diskussion om en afdanket pensionist festival i Øst Sverige......... Det pisser mig fandme af når folk ikke kan holde sig til emnet....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Husk at udvælge dem med omhu.....Sæt de nu skubbede igen...;) Det irriterer mig grænseløst at så ufattelig mange folk lider af den sygdom, hvor deres ben simpelthen ikke fungerer, så snart de står på en rulletrappe/rullebånd Og nej, jeg mener ikke folk der er af en hvis alder, gangbesværet, handicappet, har meget baggage med, osv... Men simpelthen ganske almindelige mennesker (hvis man kan sige sådan), hvor hjernen totalt kortslutter forbindelsen til benene, i samme øjeblik de træder ud på en rulletrappe/rullebånd. Jeg er ved at gå AMOK når jeg skal med rullebåndet fra parkeringen og op i Fields, eller når jeg forsøger at gå op/ned af rulletrappen på en metro station etc - hvad sker der for disse såkaldte almindelige folk Ikke nok med at deres ben nægter at bevæge sig fremad så snart de står på et underlag der bevæger sig, men deres ben nægter også lige at tage det sidste skridt ud til højre, så andre folk kan passere dem venstre om. Mit liv er sgu for kort til at stå stille på en rulletrappe, så jeg brager med fuldt overlæg ind i disse folk og giver dem et skulderskub ud til højre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Husk at udvælge dem med omhu.....Sæt de nu skubbede igen...;) Quote fra artikel i Sydsvesken: Danske motorcykelbander er gået væk fra Harley Davidson, nu foretrækker de rulletrapper i forbindelse med deres "forretningsrejser" da disse sjældent er beskattet som ovennævnte motorcykler og derfor ikke i samme høje grad er under SKATs lup.. Disse fhv. motorcykelbander, nu rulletrappebander forventes at give en del forstyrrelse i forbindelse med alm. menneskers færden i og omkring storcentre, metrostationer og i særdeleshed nørreport metrostation og fields, pga disses mangel på respekt for træk ind til højre pligten samt disses ekstraordinære fysiske bredde som kan give tendenser til forstoppelse på båndene.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 Det irriterer mig overhovedet ikke, at folk ikke gider gå på rulletrapper osv - til gengæld pisser det mig af, at de så ikke kan finde ud af at holde til højre, så man kan komme forbi !! Og så pissede ham, som jeg lige har mødt på motorvejen, mig af: 5 lastbiler kommer ud på motorvejen på samme tid fra samme nedkørsel. Bagved: varebil. Bagved: rød dyt. Varebil bliver pænt bag ved lastbilerne, mens os der allerede er på motorvejen trækker ud, for at give plads - og komme forbi. Rød dyt: Kan ikke komme forbi varebil fordi der jo er vi andre i ydresporet, men han prøver med det resultat, at han spærrer for alle. Han må trække sig. Ender bagved mig, da han kommer i ydresporet. Jeg er jo igang med at overhale lastbiler, så jeg kaster mig IKKE i dødsforagt ind mellem 2 af dem for at lade ham komme forbi, så derfor ligger han så tæt op i nakken af mig, at jeg næsten kunne mærke hans ånde. Overhaler næsten før jeg får trukket ind (hvilket jeg jo gør lige efter lastbilerne, så det er da ikke fordi jeg spærrer urimeligt. I min optik.). Klaphat !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 det pisser mig af. 1) at myg og andre insekter ikke kan inde ud af at flyve udenom ens nyvaskede bil på motorvejen. 2) alle de stive idoter der sugede sig helt i hegnet til DHB og så lå og lavede hjulspin på klubområdet mellem bilerene og var ved at køre ind i min bil flere gange. og når man påpegede det for idioten fik man et fnys og et læs dækrøg. AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH. 3) nu tager jeg på arbejde hvor moralen heder negativ og arbejdspresset er lig -100:sick: nu har jeg det meget bæerer tag for hjælpen elkedel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 Betalingsanlægget kl. ca. 06:15 i morges Grøn Ford eller VW. ARGH!!!!! Dit dilettant agtige forsøg på at køre bil er sørgeligt. JA, man skal holde til højre på kørebanen, MEN DU SKAL SGU DA IKKE AFSKÆRRE VEJEN FOR MIG, som kommer i højere fart end du, fra en bås til højre for dig. At du 'flipper' mig er sgu egentlig bare sørgeligt Læs færdselsloven din naragtige undskyldning af en billist. Jeg håber dine kolleger har pisset i din kaffe når du kommer på job. Nå nej, at dømme udfra dit køretøj, er du næppe en person der bliver serveret kaffe for. Ynkelig er hvad du er!!!! :thumbdown AAAAAAAAAHHHHH, tak Jacobe for en dejlig tråd Til alle I andre, hav en dejlig dag ;) Vicksen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 "vanskelige elever" - ...... diverse Ronny, Sonny, Danny m.m. kan bare konstatere - som jeg har skrevet - at navne med y i slutningen er overrepræsenterede på diverse specialforanstaltninger inden for skolesektoren. . Enig !!! altid frygteligt støjende og dumsmarte typer, specielt senere i livet - pt. er det Villy og Hillary som pisser mig mest af (altså selvfølgelig næst efter Brøndby). Tony var også slem men er heldigvis trådt af. Mary er ny men har brug for flere specialforanstaltninger inden for skolesektoren hvis hun skal gøre sig forståelig i samfundet . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 Det pisser mig af med de idiotiske bilister der gennem betalingsanlægget straks giver sig til at accelerere op i fart lige så snart de ser bommene er oppe, og rask væk passerer tolderne med en 50-60 km/t, hvorefter deres møgspand ikke kan accelerere nævneværdigt op over 70, så snart de er kommet ud hvor man må køre 110 - hvor de naturligvis heller ikke holder til højre. Så skal man ligge og vente bagved sådan nogen stoddere fordi de passerede en gennem anlægget, hvor man selv rent faktisk har lidt respekt for toldernes og bropersonalets liv og lemmer og ikke kørte mere end ca. 30 i timen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 Det pisser mig af med de idiotiske bilister der gennem betalingsanlægget straks giver sig til at accelerere op i fart lige så snart de ser bommene er oppe, og rask væk passerer tolderne med en 50-60 km/t, hvorefter deres møgspand ikke kan accelerere nævneværdigt op over 70, så snart de er kommet ud hvor man må køre 110 - hvor de naturligvis heller ikke holder til højre. Så skal man ligge og vente bagved sådan nogen stoddere fordi de passerede en gennem anlægget, hvor man selv rent faktisk har lidt respekt for toldernes og bropersonalets liv og lemmer og ikke kørte mere end ca. 30 i timen.Broen skrev netop i pressemeddelelsen omkring de nye bizz-baner, at de ville lægge fart-bump ud, hvis folk kørte for hurtigt igennem. Så er det næsten fuldt stop igen, når vi skal til at kravle over dem....sikkert samtidig med at vi får Racer-Thorkild op i bagklappen, fordi han ikke lige opfatter at vi bremser ned, fordi fartbumpene midlertidigt er lagt ud. "Mod dumhed kæmper selv en klog forgæves..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 Campingfolket Ja nu nærmer tiden sig for Familien Dan-Flakes (aka Campingfolket) - de kan pisse mig af. Specielt når de lige før lufthavnen trækker ud i venstre vognbane med 79 km/t - der står jo Sverige i venstre side! Dernæst er der lastbilerne, som jo ikke er kendt for at holde sig tilbage, hvis de skal overhale - blink blink og trækker bare ud, hvorefter de naturligvis overhaler campingvognen med 0,1 km/t mere end, hvad campingvognen kører med, så det tager jo rundt regnet en 800 km ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 der står jo Sverige i venstre side! Ikke for at forsvare tåberne der ligger og fylder venstre spor derude, men det skilt der hænger der er det mest tåbelige længe set på det danske motorvejsnet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 AAAAAAAAAHHHHH' date=' tak Jacobe for en dejlig tråd [/quote'] Jamen velkommen da!! :) Benytter iøvrigt lige muligheden til at indskyde at DET PISSER MIG HELT VILDT AF at lufthavnen i Burgas, Bulgarien nok er den værste skod-lorte lufthaven i verden. Lufthaven på Juleøerne fungerer fandme bedre. STRAM OP!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Jamen velkommen da!! :) Benytter iøvrigt lige muligheden til at indskyde at DET PISSER MIG HELT VILDT AF at lufthavnen i Burgas, Bulgarien nok er den værste skod-lorte lufthaven i verden. Lufthaven på Juleøerne fungerer fandme bedre. STRAM OP!!!!! Muligvis fordi CPH ejer den.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites