Jump to content
jacobe

Den Store "Det pisser mig af!"-tråd

Recommended Posts

Haribo pisser mig af med deres produktændringer hvis indhold så smukt er kommenteret nedenfor af den kendte sideliniedebatør "Smølle": Vingummi og lakrids. Vingummi og dragé. Vingummi, lakrids og dragé. Vingummi og fåking skum. Christ! plz fat, Haribo, at jeg står i Netto eller wherever og vil have en stor pose vingummi, og ikke have den fyldt op med alt muligt andet som jeg ikke gider æde! Den eneste af de store poser man efterhånden kan få med kun vingummi er Gummibären, og hvor hurtigt bliver man lige træt af de små sataner? Hvor blev colaflaskerne, kirsebærrene, Eldorado og de andre af? Og hvilket geni begyndte at hælde lakridser i resten? Kegler!
Du kender godt til begrebet 'bland-selv-slik' eller måske endda 'lösgodis', ikk'? :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kender godt til begrebet 'bland-selv-slik' eller måske endda 'lösgodis'' date=' ikk'? :th2:[/quote'] Jo men det er som regel sådan nogen ukorante no name/no brand vingummier, og iøvrigt gider jeg ikke stå og blande selv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo men det er som regel sådan nogen ukorante no name/no brand vingummier' date=' og iøvrigt gider jeg ikke stå og blande selv. :)[/quote']det var da synd for ellers kunne du da meget nemt få en hel pose med colaflasker, kirsebärvingummier mm. til 4,95/100g:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det pisser mig af at især svenskere ikke kan finde ud af at blinke, når de skal dreje...
Enig!
Og at der ikke er en fast pris som i Dk, når man skal køre i taxa.
Jeg har to gange afkrævet en svensk taxa en fast pris, inden vi kørte. Begge gange var det helt ok med chaufføren. Til gengæld anede jeg slet ikke, at man kunne gøre sådan i dk (har vist egentligt ikke siddet i en dk taxa i mere end 10 år, vil jeg tro :surprise:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo men det er som regel sådan nogen ukorante no name/no brand vingummier' date=' og iøvrigt gider jeg ikke stå og blande selv. :)[/quote'] Apropos lösgodis... Det får altså mit pis i kog, når folk har deres unger med i supermarkedet, og ungerne får lov til at grave rundt i slikket med deres fingre. :mad: Det er fandme ulækkert! Og endnu mere utroligt er det dælme, når moderen fanger ungen i at stå med slik i hånden, hvorefter hun rusker det ud af hånden på ungen, så det falder tilbage i kassen/skålen/bøtten/eller-hvad-det nu-måtte-hedde. :rolleye::mad: Så huskereglen er ALTID: Grav kun det allerbagerste slik fri med "skovlen" og gå - om muligt - helt uden om slikket i de nederste 2-3 rækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Apropos lösgodis... Det får altså mit pis i kog, når folk har deres unger med i supermarkedet, og ungerne får lov til at grave rundt i slikket med deres fingre. :mad: Det er fandme ulækkert! Og endnu mere utroligt er det dælme, når moderen fanger ungen i at stå med slik i hånden, hvorefter hun rusker det ud af hånden på ungen, så det falder tilbage i kassen/skålen/bøtten/eller-hvad-det nu-måtte-hedde. :rolleye::mad: Så huskereglen er ALTID: Grav kun det allerbagerste slik fri med "skovlen" og gå - om muligt - helt uden om slikket i de nederste 2-3 rækker.
Og når den praktiske moder spytter i hånden og begynder at "vaske" bevisbyrden på juniors kinder væk - ja så spyr jeg :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

UUUUIIIHHH, hvor det pisser mig af, at vores Swift netop har været på værksted/autolakerer for at få lavet en skade på kofanger m.m. Da de skulle montere den nymalede kofanger laver de et grimt hak i den, så nu skal den males éen gang til!!!! :mad: fjolser....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag eftermiddag kl. 14.30 sætter man sig ud i sin gård for at nyde solen og det flotte vejr. Bor i tæt rækkehusbebyggelse. Genboen har fødselsdag, og naturligvis vil han/hun og gæsterne også gerne nyde det gode vejr. Snakken går lystigt og højt, men det er i orden. MEN så går musikken i gang, og det så højt at vi kan høre den inde i huset, selvom døre og vinduerne er lukkede. Nå, men de har eftermiddagsgæster, tænker vi og starter grillen. Men det skulle blive en kort fornøjelse, for i takt med indtagelse af det, de nu indtog, steg stemmerne og musikken - og det blev ved til den lyse morgen. Alle har lov at holde fest og more sig, men det kan vel forventes, at der tages et minimun af hensyn til naboerne. DEN ADFÆRD KAN SÆTTE MIT PIS I KOG!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pisser mig af når cykelister ved Svågertorp er så satans dovne at de ikke gider gå ned i den anden ende med deres cykler (hvor der er ledige pladser i stativerne) men istedet sætter de deres møgcykler mellem andres i stativerne så man ikke kan få sin egen cykel ud da den er filtret ind i en anden. Hvis du er en af dem så kan det sagtens være mig der har sparket på eller smidt med din cykel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det pisser mig af at jeg skal på arbejde i morgen i det her lækre vejr... Og nu med offentlig transport ( bus' date=' tog, s-tog, bus, i rækkefølge)[/quote'] Jeg tror næsten det pisser dig mere af at jeg ikke skal på arbejde ... Der er kolde øl når du engang/hvis du kommer hjem med det offentlige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det pisser mig af, når folk ikke kan finde ud af at rydde et kryds - altså når man kører frem, selvom der ikke er plads på den anden side af krydset, og så holder man dér og glaner, når dem fra modsatte retning får grønt. Og det pisser mig også af, at DE så begynder at køre frem, selvom der nu er endnu mindre plads i krydset. Vent dog !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad der pisser mig af? Tjaeh, det kunne være, når man en mandag morgen sover en time over sig, for derefter på Københavns Hovedbanegård opdage, at ens arbejds-PC stadig ligger i Malmö. -Altså, bare som et eksempel. :mad: Noget andet der også kan irritere en, er når pop-drenge mener at deres S//E Walkman saaagtens kan fungere som ghettoblaster i toget, og at alle andre omkring dem da også mener at Martin fra X-faktor (eller hvad det nu er for noget rytmisk kast-op de har med) er noget af det fedeste musik. -Især i den rene diskant-version, som sådan en telefon kan levere. :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

....at Electrolux-shoppen ude i Svågertorp ikke kunne få mit VISA-kort til at gennemføre betaling i deres system, hvorefter de får mit Mastercard Gold, og *vupti*. Nu ser jeg så i min netbank, at VISA-betalingen alligevel er blevet gennemført! :mad: Fandme et dyrt køle/fryseskab! *skumle-grrr-amatør-padder!* Nå ja - de lovede også at tage det gamle med - men det stod da sandelig ikke på den seddel Køle-Göran havde med, og han havde bestemt ikke plads til det i bilen. Han mente de kunne komme og hente det én af de efterfølgende dage. Jeg har stadig et 187 cm´s defekt skrummel stående i min entré på syvende dag, og har absolut intet hørt! Hvis i hører nogen råbe meget højt ude omkring Svågertorp i morgen omkring 17-tiden, så ved i hvad der foregår mur.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pisser mig grænseløst af at færgen i Ebeltoft sejlede kl. PRÆCIS 14.00 når jeg nu ankom kl. 14.01 efter at have flænset de østjyske landeveje... og næste færge først afgår kl. 16 Heldigvis godt vejr og "almost-wear-nothing-dresscode" hos det modsatte køn... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Så er der snart Sweden rock, 14 år igen !" "Piss on you" - eller "peace on you" Hvad er meningen? Hvor mange fulderikker skal tage et motorkøretøj fra Norje og til "et andet sted" under festivalen? Var forbi Norje i lørdags - og også Systembolaget i Sölvesborg - og mødte der udrangerede metallic-fans, som var klar med telt, husbil, campingvogn m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Varevogne på gule plader Varevogne på gule plader. Lær nu, at jeres Toyota Hiace og andet skrammel ikke er en racerbil. Samtidigt kan det være, at nogle af jer i disse varevogne skal have checket jeres syn, når i ligger helt oppe bag den forankørende - men nårh nej, i tror jo, at varevognen er en racerbil, med superbremser...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Varevogne på gule plader. Lær nu, at jeres Toyota Hiace og andet skrammel ikke er en racerbil. Samtidigt kan det være, at nogle af jer i disse varevogne skal have checket jeres syn, når i ligger helt oppe bag den forankørende - men nårh nej, i tror jo, at varevognen er en racerbil, med superbremser...!
Den var vel ikke rød og af ældre dato .. i så fald havde jeg også lige en meningsudveksling med chaufføren...... og fra igår...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den var vel ikke rød og af ældre dato .. i så fald havde jeg også lige en meningsudveksling med chaufføren...... og fra igår...
Yep lige netop en rød Toyota Hiace af ældre dato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brian eller Buddha Det har gennem tiderne pisset mig af at skulle læse indlæg omhandlende trafiksituationer fra en piedestalsiddende ignorant, som ikke kan fatte, at hans synspunkter omkring trafiksituationer giver andre myrekryb eller brækfornemmelser. Af med det vil jeg - og har samtidig lovet Brian/Buddha, at jeg ikke vil kommentere hans ordflom på dette debatforum. Egentligt et fint ord "debat" - som jo omhandler udveksling af synspunkter. Debat er imidlertid ikke mulig med den "unge" himmelstormer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites