Mette 0 Anmeld indhold Skrevet May 28, 2008 Er det korrekt at man skal betale 28% i udbytteskat i DK på danske aktier? (og at dette skal påføres den danske selvangivelse?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Nej, ikke når du bor i Sverige. Tror at der er mere uddybende forklaringer i følgende tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11048&highlight=udbytte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Super, tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malmø 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2010 Hej håber på et korrekt svar. Indkomst i sverige 0 PROCENT Indkomst i Danmark 100 procent. jeg har et urealiseret tab på min dansk inversteringforening. Hvor kan jeg trække tabet fra på den svensk selvangivelse eller den danske selvangivelse, er forvirret . Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites