Zenia 10 Anmeld indhold Skrevet May 28, 2008 Hej Jeg har regnet ud at man kan spare 500 kr. (netto) om måneden hvis man får sin arbejdsgiver til at betale (min) brobiz gennem sin brutto løn. Arbejdsgiver betaler, trækker penge fra min brutto løn, jeg får ikke bro-fradrag (50 kr. p.tur) = jeg sparer 500 kr. = ca. 5000-6000 kr. om året Kan det passe? Hvad med hvis jeg kører over broen men tager ikke på arbejdet? F.eks. kører om lørdagen? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Du skal være opmærksom på, at når arbejdsgiveren betaler diverse ting for dig som f.eks. brobizzen mod træk i bruttolønnen, så falder din arbejdsgiverbetalte pensionsopsparing tilsvarende, da den beregnes udfra bruttolønnen ~ og jeg tror ikke arbejdsgiveren har lyst til at betale pension beregnet fra udgifter allerede afholdt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Du skal være opmærksom på' date=' at når arbejdsgiveren betaler diverse ting for dig som f.eks. brobizzen mod træk i bruttolønnen, så falder din arbejdsgiverbetalte pensionsopsparing tilsvarende, da den beregnes udfra bruttolønnen ~ og jeg tror ikke arbejdsgiveren har lyst til at betale pension beregnet fra udgifter allerede afholdt.[/quote'] Reglerne ER ændret - læs fra indlæg #12 og frem her Hvem har arbejdsgiverbetalt BroBizz? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2008 Hej Jeg har regnet ud at man kan spare 500 kr. (netto) om måneden hvis man får sin arbejdsgiver til at betale (min) brobiz gennem sin brutto løn. Arbejdsgiver betaler, trækker penge fra min brutto løn, jeg får ikke bro-fradrag (50 kr. p.tur) = jeg sparer 500 kr. = ca. 5000-6000 kr. om året Kan det passe? Hvad med hvis jeg kører over broen men tager ikke på arbejdet? F.eks. kører om lørdagen? :) arbejdsgiverbetalt brobizz må så vidt jeg ved kun bruges til arbejde. men...ja. man ved vel ikke om der er nogen der tjekker, i would guess not. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites