Jump to content
Morten K

Hvad sker der for alle de boliger der er til salg i Annestad!?

Recommended Posts

Der er over 50 boliger i annestad til salg på hemnet nu, 11 x 4 værelses og 34 x 3 værelses! For ikke at tale om 2'ere og 1'ere :surprise: Tror Helene J og resten af Openhouse griner deres røv i laser i øjeblikket.
Ja, før for den lede. Det var noget af en liste. Godt jeg ikke står for at skulle sælge. Efter min mening er der også knaldet 2-3 blokke for meget op herude. Forhåbentligt bliver det bedre med udsigt til at Hyllie stationen åbner, så det er busser / 5 min på cykel til Øresundstog og Skandinaviens største shopping center.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan er det når spekulanter agerer.....;)
Sådan er det når entreprenørfirmaer ala Openhouse sælger lejligheder under forudsætning af fastforrentede lån på ejendommene, som så viser sig at være flexible rentelån med dertil hørende voldsomme afgiftsstigninger, samt som junkeren nævner, mindst 2-3 opførte blokke for meget. Men ja, man kan kun håbe på at Hyllie stationen mv skubber gang i ejendomssalget, men det har lange udsigter. Eneste reele mulighed for at komme ud af de lejligheder er ved at udleje dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan er det når entreprenørfirmaer ala Openhouse sælger lejligheder under forudsætning af fastforrentede lån på ejendommene, som så viser sig at være flexible rentelån med dertil hørende voldsomme afgiftsstigninger, samt som junkeren nævner, mindst 2-3 opførte blokke for meget.
Nu var der også en (liberal?) lovændring ultimo 2006, der udfasede rentefradraget på nyoprettede bostadätter. 2 x årlige 10% stigninger i månedsavgiften er ikke just sukkermad. Skal du af med din?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efter min mening er der også knaldet 2-3 blokke for meget op herude.
Jeg var en af de første der flyttede ind i Sadelmakarebyn i 2005, og da jeg købte min lejlighed i sin tid, da var hele Annestad projektet noget helt andet. Boligerne blev hurtigt revet væk, og inden længe blev resten af Skånegårdens marker opkøbt, og Annestad er nu DESVÆRRE langt over dobbelt så stort som "det burde" ift den oprindelige plan. De papirer/plantegninger på projektet jeg fik ifm købet af min bolig, viser noget HELT andet end hvad virkeligheden er idag. Så 2-3 blokke for meget, ja helt sikkert, men 30 blokke for meget er nok nærmere hvad der aldrig burde være blevet bygget extra! Det er synd for Annestad at området er blevet til det som det er idag. Det er blevet skambygget ALT for stort, desværre :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er over 50 boliger i annestad til salg på hemnet nu, 11 x 4 værelses og 34 x 3 værelses! For ikke at tale om 2'ere og 1'ere :surprise: Tror Helene J og resten af Openhouse griner deres røv i laser i øjeblikket.
Tror nu nærmere at Helene og resten af Openhouse må sparke sig selv bagi for at være så grådige. Nu kan de ikke komme af med de sidste lejligheder, og Openhouse i Malmö lukker og slukker, så 90 mennesker skal finde nyt arbejde. Selv Helene bliver allokeret til "nye udfordringer". De har efter sigende også forsøgt at trække sig ud af projekt Annestad, men er blevet "dømt" til at bygge færdigt eller betale for, at en anden entreprenør gør det. Tror bare jeg venter med at sælge, til hele området her er færdigt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror nu nærmere at Helene og resten af Openhouse må sparke sig selv bagi for at være så grådige. Nu kan de ikke komme af med de sidste lejligheder, og Openhouse i Malmö lukker og slukker, så 90 mennesker skal finde nyt arbejde. Selv Helene bliver allokeret til "nye udfordringer". De har efter sigende også forsøgt at trække sig ud af projekt Annestad, men er blevet "dømt" til at bygge færdigt eller betale for, at en anden entreprenør gør det. Tror bare jeg venter med at sælge, til hele området her er færdigt :rolleyes:
Er der en plan på nettet over annastad hvad er kommer til at være her ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites